Agnbyâ
Silver
Började jobba 6Haha tÀnkte det var orimligt att bilden skulle vara tagen kl 5![]()
![Hungover :hungover: :hungover:](/styles/baisik/xenforo/smilies/hungover.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Började jobba 6Haha tÀnkte det var orimligt att bilden skulle vara tagen kl 5![]()
RegnuppehÄll och 24h visning
![]()
Nu Àr limit för dagen med bilder pÄ gxw-56 uppnÄtt va?
Hur mycket vÀger den dÀr![]()
Maffigt
![]()
Jag har bestÀmt mig för att skaffa en sÄn hÀr iallafall
Jag har bestÀmt mig för att skaffa en sÄn hÀr iallafall
![]()
Finns den som Metal eller Àr det en mod?RegnuppehÄll och 24h visning
![]()
Nu Àr limit för dagen med bilder pÄ gxw-56 uppnÄtt va?
Mod. BORDE finnas original, tycker jagFinns den som Metal eller Àr det en mod?
Mod. BORDE finnas original, tycker jag![]()
Kaxigt med en helguld G-Shock! Vad begÀr de?
Pratades om ca 70000usd nÀr den kom för nÄgra mÄnader sen.
Se det som en investering... guldet gÄr upp i pris, man köper guld och fÄr klockan pÄ köpet![]()
Ouch, blir spÀnnande att se hur de utvecklar sig i pandemins spÄr.Pratades om ca 70000usd nÀr den kom för nÄgra mÄnader sen.
Den Àr riktigt snygg, mycket bÀttre Àn jag trodde nÀr jag först hörde om en analog Frogman. Men det verkar bara vara vanligt mineralglas, stÀmmer detta?Bra sugen pÄ denna skönhet nÀr den gÄr att bestÀllaGWFA1000-1A
![]()
Edit: Hitta klockan pÄ https://www.brandfield.se/g-shock-frogman-horloge-gwf-a1000-1aer
NÄgon som bestÀllt frÄn dom tidigare?
Den Àr riktigt snygg, mycket bÀttre Àn jag trodde nÀr jag först hörde om en analog Frogman. Men det verkar bara vara vanligt mineralglas, stÀmmer detta?
Bra pris! Jag mailade över en frÄga och fick ett automatiskt svar dÀr de sa att man hade mycket att göra men att de skulle försöka att besvara mitt mail inom tvÄ veckor sÄ kanske inget för den som har brÄttom.Bra sugen pÄ denna skönhet nÀr den gÄr att bestÀllaGWFA1000-1A
![]()
Edit: Hitta klockan pÄ https://www.brandfield.se/g-shock-frogman-horloge-gwf-a1000-1aer
NÄgon som bestÀllt frÄn dom tidigare?
Bra pris! Jag mailade över en frÄga och fick ett automatiskt svar dÀr de sa att man hade mycket att göra men att de skulle försöka att besvara mitt mail inom tvÄ veckor sÄ kanske inget för den som har brÄttom.![]()
Jag Àr för lat för att bestÀlla delar och skruva o hÀrja, hade Casio sÄlt den dÀr som svart hade den varit högintressantDen var vit frÄn början. Tyckte svart sÄg bÀttre ut. Gwx-5600wa.
![]()
Jag frÄgade om det Àven gick att bestÀlla den röda eller om de bara sÀljer den gula. Jag Äterkommer förhoppningsvis med svar inom tvÄ veckor.Absolut ett vettigt pris och det gör mig sugen att lÀgga en bestÀllning. Haha tvÄ veckor, det var inte snabba puckar
.
Drog du ett mejl gÀllande den klockan eller nÄgot annat?
Jag frÄgade om det Àven gick att bestÀlla den röda eller om de bara sÀljer den gula. Jag Äterkommer förhoppningsvis med svar inom tvÄ veckor.![]()