• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

RegnuppehÄll och 24h visning :)
20200705_204233.jpg

Nu Àr limit för dagen med bilder pÄ gxw-56 uppnÄtt va?

Den Àr riktigt snygg, mycket bÀttre Àn jag trodde nÀr jag först hörde om en analog Frogman. Men det verkar bara vara vanligt mineralglas, stÀmmer detta?

HÄller med! Tycker klockan ser riktigt clean ut :). Ne det ska vara safirglas pÄ den och inte mineral enligt vad som stÄr pÄ G-Shocks officiella hemsida samt pÄ Brandfield.

Bra sugen pÄ denna skönhet nÀr den gÄr att bestÀlla :) GWFA1000-1A
5E56CACF-4C1E-4CCE-B76F-35EB2D3F6031.png

Edit: Hitta klockan pÄ https://www.brandfield.se/g-shock-frogman-horloge-gwf-a1000-1aer
NÄgon som bestÀllt frÄn dom tidigare?
Bra pris! Jag mailade över en frÄga och fick ett automatiskt svar dÀr de sa att man hade mycket att göra men att de skulle försöka att besvara mitt mail inom tvÄ veckor sÄ kanske inget för den som har brÄttom. :D

Bra pris! Jag mailade över en frÄga och fick ett automatiskt svar dÀr de sa att man hade mycket att göra men att de skulle försöka att besvara mitt mail inom tvÄ veckor sÄ kanske inget för den som har brÄttom. :D

Absolut ett vettigt pris och det gör mig sugen att lÀgga en bestÀllning :). Haha tvÄ veckor, det var inte snabba puckar :cool:.
Drog du ett mejl gÀllande den klockan eller nÄgot annat?

Absolut ett vettigt pris och det gör mig sugen att lÀgga en bestÀllning :). Haha tvÄ veckor, det var inte snabba puckar :cool:.
Drog du ett mejl gÀllande den klockan eller nÄgot annat?
Jag frÄgade om det Àven gick att bestÀlla den röda eller om de bara sÀljer den gula. Jag Äterkommer förhoppningsvis med svar inom tvÄ veckor. ;)

Jag frÄgade om det Àven gick att bestÀlla den röda eller om de bara sÀljer den gula. Jag Äterkommer förhoppningsvis med svar inom tvÄ veckor. ;)

Haha ja du fÄr Äterkomma nÀr du fÄtt svar ;). Jag kontaktade Klockia och fick snabb Äterkoppling gÀllande att de ska börja sÀlja GWFA1000 i slutet av mÄnaden :D

• Like
Reactions: HSK
Tillbaka
Topp