• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sorry för en frÄga som sÀkert kommer var och varannan dag. Lyckades dock inte hitta ngn bra info via sökfunktionen.
Är sugen pĂ„ att modda min GW-B5600-2ER. Vart kan man hitta ex. gult eller blĂ„tt skal? Eller ev. stĂ„l? Vad bör man titta efter för att sĂ€kerstĂ€lla att kitet Ă€r för rĂ€tt modell?
20200707_065433.jpg

Sorry för en frÄga som sÀkert kommer var och varannan dag. Lyckades dock inte hitta ngn bra info via sökfunktionen.
Är sugen pĂ„ att modda min GW-B5600-2ER. Vart kan man hitta ex. gult eller blĂ„tt skal? Eller ev. stĂ„l? Vad bör man titta efter för att sĂ€kerstĂ€lla att kitet Ă€r för rĂ€tt modell?
20200707_065433.jpg
BF0EEA6E-E60D-4D3A-A438-252B59B02A76.jpeg

(De för ex. dw-5600 passar din modell)

jag tycker Pavel har varit vÀldigt tillmötesgÄende med alla affÀrer jag gjort med dom under Ären, skulle inte förvÄna mig om det gÄr att fÄ till nÄgot nÀr den kommit ;)

HÄller absolut med om att Pawel varit tillmötesgÄende och serviceminded :). Ja det skadar aldrig att frÄga nÀr klockan vÀl gÄr bestÀlla ;).

+ ~600 i tull/moms men jag fÄr sÀnka priset sÄ. Tack!
Jag slipper tull nÀr jag köper frÄn Japan av nÄgon anledning, sÄ det har inte blivit nÄgra tillÀgg.
SÀnk en femhundring. Prova Blocket om det inte fungerar hÀr.
Informera om skillnaden mellan den vanliga GX-56 och din GXW-56-1BJF om du inte redan gjort det.

Jag har provat Facebook marketplace ocksÄ. Rekommenderas inte!

Jag slipper tull nÀr jag köper frÄn Japan av nÄgon anledning, sÄ det har inte blivit nÄgra tillÀgg.
SÀnk en femhundring. Prova Blocket om det inte fungerar hÀr.
Informera om skillnaden mellan den vanliga GX-56 och din GXW-56-1BJF om du inte redan gjort det.

Jag har provat Facebook marketplace ocksÄ. Rekommenderas inte!
Haha vissa har det bra... Brukar ha turen att alltid fÄ betala extra.

Jo, facebook marketplace har jag ocksÄ provat tidigare... "sista pris?"

Försökt sÀlja min King G för 2000kr i över en vecka utan framgÄng.

Ligger jag helt fel i pris?

IMG_20200707_155019.jpg

Tror modellen Ă€r rĂ€tt svĂ„rsĂ„ld pga dess vĂ€l tilltagna storlek. Designen Ă€r ju annars grym! Jag tyckte min svarta king var cool men en av fĂ„ ggr jag kĂ€nt att ”nĂ€e denna kommer inte utanför dörren” :( (kunde dock kört Agnellistyle i fjĂ€llen med en men blev gg-b100 dĂ„)

Tillbaka
Topp