• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den trÄkiga sanningen brukar vara att om det inte blir sÄlt sÄ Àr det för dyrt :bag:

Haha vissa har det bra... Brukar ha turen att alltid fÄ betala extra.

Jo, facebook marketplace har jag ocksÄ provat tidigare... "sista pris?"
Haha! 99% förra gÄngen var "sista pris", sen var det en som bara köpte till slut.

NÀr jag köpt via Ebay frÄn Japan har jag aldrig fÄtt tullavgift. DÀremot frÄn AliExpress sÄ blir det avgift varje gÄng. Betalade 82kr för bullbars till GXW-56 och fick avgift pÄ 78kr tex o_O

GMW-B5000CS
_20200707_214144.JPG

Trots GWG-1000, GPR-B1000 och GXW-56(med pansarrustning) senaste veckorna Àr inte den hÀr alls dum att komma tillbaks till.
BÀst nattljus jag sett vilket Àr skönt att ha nÀr man vaknar upp, undrar vart man Àr och om det Àr dags att gÄ upp eller somna om.
20200708_002742.jpg

Har varit borta hÀrifrÄn ett tag. Frun behövde göra ett besök pÄ lasarettet i slutet av maj, blev smittad dÀr och sedan blev vi bÄda sjuka i Corona. Det har varit minst sagt drygt, men nu börjar vi bli ok igen.
DÄ vaknar klockintresset, men jag har en regel som sÀger att skall nÄt in sÄ skall nÄt ut ocksÄ.
DÀrför tÀnker jag avyttra min GMW-B5000G-1ER. Köpt i slutet av förra Äret, mycket bra skick, bara nÄt pyttelitet mÀrke pÄ metallhylsan pÄ bandet. Aldrig skruvat med nÄt pÄ den, fungerar naturligtvis perfekt.
Bjuder ut den hÀr innan annonsering. Kostade drygt 4600 nÀr jag köpte den. Om nÄn hÀr Àr intresserad sÄ Àr hÀlften ok (2300). LÀgg till en hundring sÄ skickar jag den rek. PMa vid intresse.
6F0557FA-7887-4B52-A4F9-7A8BB7610EB4.jpeg

Har varit borta hÀrifrÄn ett tag. Frun behövde göra ett besök pÄ lasarettet i slutet av maj, blev smittad dÀr och sedan blev vi bÄda sjuka i Corona. Det har varit minst sagt drygt, men nu börjar vi bli ok igen.
DÄ vaknar klockintresset, men jag har en regel som sÀger att skall nÄt in sÄ skall nÄt ut ocksÄ.
DÀrför tÀnker jag avyttra min GMW-B5000G-1ER. Köpt i slutet av förra Äret, mycket bra skick, bara nÄt pyttelitet mÀrke pÄ metallhylsan pÄ bandet. Aldrig skruvat med nÄt pÄ den, fungerar naturligtvis perfekt.
Bjuder ut den hÀr innan annonsering. Kostade drygt 4600 nÀr jag köpte den. Om nÄn hÀr Àr intresserad sÄ Àr hÀlften ok (2300). LÀgg till en hundring sÄ skickar jag den rek. PMa vid intresse.

Vad trÄkigt att höra. Typiskt att din hustru blev smittad inom sjukvÄrdens vÀggar. Skönt ÀndÄ att ni Àr pÄ bÀttringsvÀgen!
Om GWM ska ut, Àr det en annan G som ska in?

VÀlkommen tillbaka och kul att höra att ni Àr pÄ benen igen! Tummen upp för det! :)

- Klockan sÄld, tack H för en snabb o smidig affÀr.

Vad trÄkigt att höra. Typiskt att din hustru blev smittad inom sjukvÄrdens vÀggar. Skönt ÀndÄ att ni Àr pÄ bÀttringsvÀgen!
Om GWM ska ut, Àr det en annan G som ska in?
- En Frogman (nya) Àr bokad, men det dröjer lite innan den kommer. Just nu har jag nÄgra olika alternativ pÄ önskelistan (Àven icke- GShock :))

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp