• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sov i bilen inatt. Vaknade med jÀmna mellanrum av alla skurar som smattrade pÄ bilen :)
78258606-637D-4D8E-A077-4969FC609A3B.jpeg
Oh, har du byggt om bilen sjÀlv? :woot: Har gÄtt i dessa tankar flera Är nu. En ombyggd van för smÄ helg utflykter, men det Àr lÄngt frÄn tanke till handling... :shifty:

Oh, har du byggt om bilen sjÀlv? :woot: Har gÄtt i dessa tankar flera Är nu. En ombyggd van för smÄ helg utflykter, men det Àr lÄngt frÄn tanke till handling... :shifty:
Det stÀmmer, men detta projektet var inte sÄ omfattande. Jag har seriöst funderat pÄ att bygga om en skÄpbil till husbil och bo i den nÀr jag jobbar i Norge. TyvÀrr har jag dÄligt med tid sÄ alternativ 2 Àr en Pössl vilket ÀndÄ Àr billigare Àn att hyra bostad i Norge :woot:
Hemester eller Àr det nÄt projekt?
FÄr vÀl kalla det ett projekt eftersom jag sa upp min lÀgenhet i Norge i juni. Jag har visserligen andra alternativ att bo men jag vill vara oberoende av andra just nu. Ska försöka skaffa nÄgot till augusti :nailbiting: Det Àr ju trots allt sommar.

Gulligt! :happyhappy: Jag fick svar frÄn Brandfield idag angÄende froggie och den fanns tyvÀrr bara i gult (och fanns inte heller i lager).

Dottern var sÄ nöjd att bÀra klockan sÄ det blev skrik och gap nÀr jag skulle ta av den innan lÀggdags :p. Tack för Äterkopplingen. Jag var mest inne pÄ den gul/svarta men börjar tycka att den röda Àr riktigt charmig ocksÄ :D. Blir svÄrt val nÀr det vÀl blir dags ;).

Dottern var sÄ nöjd att bÀra klockan sÄ det blev skrik och gap nÀr jag skulle ta av den innan lÀggdags :p. Tack för Äterkopplingen. Jag var mest inne pÄ den gul/svarta men börjar tycka att den röda Àr riktigt charmig ocksÄ :D. Blir svÄrt val nÀr det vÀl blir dags ;).

Va sover man inte med klockan pÄ? :)

Fan va nice! Kul att du och jag Àr lika mycket teknik och klock nördar ocksÄ:cigar:
Hur gammal Àr din dotter? Funderar pÄ nÄgot liknande till min blivande 7-Äring!

Duger absolut som en första klocka :p. JasÄ fan vad nice! HÄller du ocksÄ till pÄ www.swedroid.se :D? Det Àr hyfsat nyligen jag fick upp intresset för klockor och som tur Àr har jag inte börjat snegla pÄ allt för dyra Ànnu :). Dottern blir 2 i september. Klart du ska unna din 7-Äring tycker jag :).

Tillbaka
Topp