• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Eller.. BÄde och... :cigar: Jag kör via tapatalk pÄ telefonen, och dÀr heter jag Hellmao, men om jag gÄr in via webben sÄ stÄr det ola1978! SÄ det kÀnner du nog igen bÀttre! :)

Ja men ola1978 kÀnner jag vÀl igen :D, blivit en del affÀrer sinsemellan som du skrev tidigare. Kul att se dig hÀr ocksÄ :).

20200709_202916.jpg

NÄgon skrev hÀr om gummi keeper till rangeman! Kommer inte ihÄg vem:banghead: Àr det nÄgon som vet vart man kan köpa dom smidigast? Vill ha nÄgot som sitter fast!

För i helvete @roosterman ! Är det en Toppola? Du Ă€r helt klart kung pĂ„ campingen!
Jajjemen, visst Àr det en Toppola:) Himla trevlig liten mojÀng. Frugan spottade den pÄ The Block förra vÄren och hÀvde tillfÀlligt och bestÀmt mitt bilköparförbud sÄ jag kunde jaga och bli vid den:D Passar perfekt in bland dom andra bilarna;)

FörstÄligt, lÄt den sitta! Hur upplever du storleken jÀmfört med typ GWG-1000?

Den Àr betydligt mindre Àn en gwg 1000.
HÀr ser man hur stor gwg egentligen Àr, för mrg Àr ju inte en direkt liten klocka heller :
IMG_20200710_111843~2.jpg

DÀremot Àr mrg Àr rÀtt fet pÄ höjden och dÀr Àr skillnaderna mindre jmfrt med gwg :
IMG_20200710_112214.jpg

Den Àr betydligt mindre Àn en gwg 1000.
HÀr ser man hur stor gwg egentligen Àr, för mrg Àr ju inte en direkt liten klocka heller :
IMG_20200710_111843~2.jpg

DÀremot Àr mrg Àr rÀtt fet pÄ höjden och dÀr Àr skillnaderna mindre jmfrt med gwg :
IMG_20200710_112214.jpg
Ja jÀvlar vad stor GWG-1000 Àr egentligen, tÀnkte att de skulle vara ungefÀr likvÀrdiga. Tack för bilder. Jag har sjÀlv sneglat lite mot MR-G och dÄ den mindre varianten B1000D. Vet du om det finns nÄgra ÄterförsÀljare av MR-G i Sverige? Hade varit roligt att fÄ testa en runt handleden och se hur den sitter.

Ja jÀvlar vad stor GWG-1000 Àr egentligen, tÀnkte att de skulle vara ungefÀr likvÀrdiga. Tack för bilder. Jag har sjÀlv sneglat lite mot MR-G och dÄ den mindre varianten B1000D. Vet du om det finns nÄgra ÄterförsÀljare av MR-G i Sverige? Hade varit roligt att fÄ testa en runt handleden och se hur den sitter.
KlockmÀster Globen har alltid ett bra MR-G sortiment inne i butiken.

Om du fÄr tillfÀlle, ta och testa bÄda storlekarna. Standardstorleken ser stor ut pÄ papper men den kÀnns faktiskt rÀtt lagom pÄ handleden. Givetvis Àr den avsevÀrt större Àn en vanlig square men den Àr inte alls omöjlig!
@S.L tipsade om var du kan testa pÄ lite MRG.

• Like
Reactions: Ncs
Stealth.
Hade tavlan haft en gnutta rött hade det varit en annan femma.

FÀrgad text ger sÄÄÄ mycket liv Ät det svarta att nÀr jag tittar pÄ den pÄ handleden sÄ ser jag hur mycket det kontrar resten + att den vita texten gÄr ihop med de vita siffrorna. G-Shock Àr det första man ser nÀr man tittar pÄ klockan och det verkligen drar blicken Ät sig. LÀsbarheten Àr absolut inget problem pÄ BB-modeller, har varit i garderoben och sovrummet med mörklÀggande gardiner... no problemo!

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp