Eller.. BÄde och...Jag kör via tapatalk pÄ telefonen, och dÀr heter jag Hellmao, men om jag gÄr in via webben sÄ stÄr det ola1978! SÄ det kÀnner du nog igen bÀttre!
![]()
Ja men ola1978 kÀnner jag vÀl igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Eller.. BÄde och...Jag kör via tapatalk pÄ telefonen, och dÀr heter jag Hellmao, men om jag gÄr in via webben sÄ stÄr det ola1978! SÄ det kÀnner du nog igen bÀttre!
![]()
För i helvete @roosterman ! Ăr det en Toppola? Du Ă€r helt klart kung pĂ„ campingen!Nu fĂ„r det va fĂ€rdigskruvat för ikvĂ€ll. Lite nya 12V och USButtag ditsatta i "huset" inför semestern![]()
![]()
Men va! Har du gÄtt och blivit med MR-G? Stort grattis!Mmmm... Marab.. eh.. MRG.
![]()
Men va! Har du gÄtt och blivit med MR-G? Stort grattis!
Jajjemen, visst Ă€r det en ToppolaFör i helvete @roosterman ! Ăr det en Toppola? Du Ă€r helt klart kung pĂ„ campingen!
Riktigt frÀck backlightBacklight action pÄ gorillan.
![]()
Yes!
Tackar.
FjÀrde dagen pÄ handleden. MÄste vara rekord.![]()
FörstÄligt, lÄt den sitta! Hur upplever du storleken jÀmfört med typ GWG-1000?Fortfarande denna
MÄste nog börja rotera snart.
![]()
FörstÄligt, lÄt den sitta! Hur upplever du storleken jÀmfört med typ GWG-1000?
Ja jÀvlar vad stor GWG-1000 Àr egentligen, tÀnkte att de skulle vara ungefÀr likvÀrdiga. Tack för bilder. Jag har sjÀlv sneglat lite mot MR-G och dÄ den mindre varianten B1000D. Vet du om det finns nÄgra ÄterförsÀljare av MR-G i Sverige? Hade varit roligt att fÄ testa en runt handleden och se hur den sitter.Den Àr betydligt mindre Àn en gwg 1000.
HÀr ser man hur stor gwg egentligen Àr, för mrg Àr ju inte en direkt liten klocka heller :
![]()
DÀremot Àr mrg Àr rÀtt fet pÄ höjden och dÀr Àr skillnaderna mindre jmfrt med gwg :
![]()
KlockmÀster Globen har alltid ett bra MR-G sortiment inne i butiken.Ja jÀvlar vad stor GWG-1000 Àr egentligen, tÀnkte att de skulle vara ungefÀr likvÀrdiga. Tack för bilder. Jag har sjÀlv sneglat lite mot MR-G och dÄ den mindre varianten B1000D. Vet du om det finns nÄgra ÄterförsÀljare av MR-G i Sverige? Hade varit roligt att fÄ testa en runt handleden och se hur den sitter.
Ja jÀvlar vad stor GWG-1000 Àr egentligen, tÀnkte att de skulle vara ungefÀr likvÀrdiga. Tack för bilder. Jag har sjÀlv sneglat lite mot MR-G och dÄ den mindre varianten B1000D. Vet du om det finns nÄgra ÄterförsÀljare av MR-G i Sverige? Hade varit roligt att fÄ testa en runt handleden och se hur den sitter.
Jag misstÀnkte att dom pÄ Globen skulle kunna ha men jag blev osÀker eftersom dom inte har nÄgra MR-G pÄ hemsidan. Tack för tipset!KlockmÀster Globen har alltid ett bra MR-G sortiment inne i butiken.
Ska man hÄlla pÄ med sÄnt dÀr tÄgbygge kan det verkligen behövas en sÄn tuff GNÀ nu ska jag sluta spamma
![]()
Grymt hÀrlig bildHela familjen Àr ute pÄ roadtrip...
![]()
Nu har Black on Black kommit... klassisk bezel Àr pÄ... vad tycker panelen, klassiskt eller back to stealth?
![]()
![]()
Stealth.
Hade tavlan haft en gnutta rött hade det varit en annan femma.
Kan INGET om MRG. Men dom kostar som en mindre bil eller?NĂ€ nu ska jag sluta spamma
![]()