Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag föredrar faktiskt 6900 före squares Àven om de kanske inte Àr sÄ vackra. Beysningsknappen Àr i stort sett den enda jag anvÀnder (och jag gör det frekvent) sÄ smidig knapp för det Àr ett enormt plus i min bok. Har dock dÄlig koll pÄ modellerna och "rÄkade" köpa en negativ 6900 tidigare idag trots att jag hatar den kassa lÀsbarheten och har gÄtt igenom typ fem stycken som har sÄlts ganska omgÄende.https://www.gshock.com/resource/images/pdf/INT_DW6900_Book_14P_all.pdf
Detta har kanske varit uppe i trÄden förut men för mig var det nytt. Kul, man blir sugen pÄ en 6900 direkt
Jag gillade inte alls 6900orna tills jag upptÀckte 6600orna. Nu vill jag bara ha fler.Jag föredrar faktiskt 6900 före squares Àven om de kanske inte Àr sÄ vackra. Beysningsknappen Àr i stort sett den enda jag anvÀnder (och jag gör det frekvent) sÄ smidig knapp för det Àr ett enormt plus i min bok. Har dock dÄlig koll pÄ modellerna och "rÄkade" köpa en negativ 6900 tidigare idag trots att jag hatar den kassa lÀsbarheten och har gÄtt igenom typ fem stycken som har sÄlts ganska omgÄende.
Jag gillade inte alls 6900orna tills jag upptÀckte 6600orna. Nu vill jag bara ha fler.
Jag föredrar faktiskt 6900 före squares Àven om de kanske inte Àr sÄ vackra. Beysningsknappen Àr i stort sett den enda jag anvÀnder (och jag gör det frekvent) sÄ smidig knapp för det Àr ett enormt plus i min bok. Har dock dÄlig koll pÄ modellerna och "rÄkade" köpa en negativ 6900 tidigare idag trots att jag hatar den kassa lÀsbarheten och har gÄtt igenom typ fem stycken som har sÄlts ganska omgÄende.
Nu mÄste du avslöja vad du bestÀllde för nÄgotJag mÄste bara hylla relojes lite trots den kassa hemsidan. BestÀllning gjordes kl. 12, jag fick kolli-ID kl. 13 och försÀndelsen Àr nu pÄ vÀg med planerad leverans imorgon (!).
Det Àr inget mÀrkvÀrdigt och inte meningen att hypa upp det pÄ nÄgot sÀtt, jag blev bara sÄ glatt överraskad att det gick sÄ fort till skillnad frÄn Froggien som verkar ta flera veckor pÄ sig att komma fram.Nu mÄste du avslöja vad du bestÀllde för nÄgot
Det Àr inget mÀrkvÀrdigt och inte meningen att hypa upp det pÄ nÄgot sÀtt, jag blev bara sÄ glatt överraskad att det gick sÄ fort till skillnad frÄn Froggien som verkar ta flera veckor pÄ sig att komma fram.
Jag Àr ganska less pÄ min DW-5600 och tycker som sagt att det Àr lite pilligt med de smÄ knapparna sÄ det blev en DW-6900BCM a.k.a. Neo Tokyo som ny beater.
Den Àr ju klart vÀrd att hypa! Ser fram emot bilder nÀr du fÄr hem denDet Àr inget mÀrkvÀrdigt och inte meningen att hypa upp det pÄ nÄgot sÀtt, jag blev bara sÄ glatt överraskad att det gick sÄ fort till skillnad frÄn Froggien som verkar ta flera veckor pÄ sig att komma fram.
Jag Àr ganska less pÄ min DW-5600 och tycker som sagt att det Àr lite pilligt med de smÄ knapparna sÄ det blev en DW-6900BCM a.k.a. Neo Tokyo som ny beater.
Hur bÀrs 6600 storleksmÀssigt i jÀmförelse med 6900?Jag gillade inte alls 6900orna tills jag upptÀckte 6600orna. Nu vill jag bara ha fler.
Första bilden ser bĂ€st ut. Funkar bra med profilen pĂ„ klockan. Jag har förgĂ€ves försökt att sporta NATO i flera Ă„r, men funkar inte för mig, det bygger för mycket i höjden. Ăr avis pĂ„ folk som kan ro det i hamn, men din G-shock med ett enkelt NATO skulle nog funka för migEtt första intryck Ă€r att klockan kĂ€nns mycket "coolare" nu. Kanske Ă€r för att jag inte gillar gummi Den hĂ€r adaptern (frĂ„n Casio?) verkar bygga ganska mycket, zulu blev vĂ€ldigt högt, ett seatbelt frĂ„n CNC bĂ€ttre. Följde med ett tunt nato med avklippt flĂ€rp, det Ă€r nog bĂ€st. Kommer helt klart köra min pĂ„ nato, men ska leta lite efter andra adaptrar.
Bilder: 1 avklippt, 2 vanligt, 3 zulu och 4 seatbelt.
Maffig klocka! Ser ut som den funkar bra i storlek pĂ„ dig, Hur stor handled har du?Finishen pĂ„ MR-G hĂ„ller högsta klass. ĂvergĂ„ngen mellan polerad / borstad titan Ă€r perfekt.
Identiska. Det Àr det som Àr grymt. Delarna Àr utbytbara men skÀrmen visar sÄ mycket mer och upplevs större.Hur bÀrs 6600 storleksmÀssigt i jÀmförelse med 6900?
Har du provat det alternativa sĂ€ttet att bĂ€ra nato? (Singel loop, se bifogad bild?) Bygger mycket mindre pĂ„ höjdenFörsta bilden ser bĂ€st ut. Funkar bra med profilen pĂ„ klockan. Jag har förgĂ€ves försökt att sporta NATO i flera Ă„r, men funkar inte för mig, det bygger för mycket i höjden. Ăr avis pĂ„ folk som kan ro det i hamn, men din G-shock med ett enkelt NATO skulle nog funka för mig
16,5 cm isch, sitter skitbra. Hade jag inte vetat mÄtten hade jag gissat pÄ att den var 40mm.Maffig klocka! Ser ut som den funkar bra i storlek pÄ dig, Hur stor handled har du?
Har du referensnummer pÄ den modellen ar MR-G?16,5 cm isch, sitter skitbra. Hade jag inte vetat mÄtten hade jag gissat pÄ att den var 40mm.
Only Wear G's.Favoriten
Var ju nyss owg med GWG-1000 men sen kom ju min andra GPR-B1000 och sen den hÀr...
Multiple watch guy?
StÀmmer faktiskt. BÀr inget annatOnly Wear G's.
God fredagsmorgon
GÀnget ute pÄ lite solning