Skriver en mini review i morgon! Men som sagt bara positivt hittillsFinemang!
SÄ, hur Àr den live?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skriver en mini review i morgon! Men som sagt bara positivt hittillsFinemang!
SÄ, hur Àr den live?
SjÀlvklart! Vi fÄr se om det blir jag eller klockan som hinner hem först. Allt hÀnger pÄ NordPosten
Det finns plats för bÄdaDu vÀntar med att ÄtervÀnda till DJ trÀsket dÄ ?
Det finns plats för bÄda
TÀnkte att detta kan vara intressant för mÄnga av oss hÀr. NÄgon pÄ ett annat forum har redan tagit isÀr en GBX-100-1.
HÀr har ni lÀnken.
Kör pÄ ett dw-9052 band. Borde passa bra. Original lÀr du inte hitta.Min DW-004 frÄn 1998.
Tycker draken Àr grym.
Skulle dock behöva nytt armband
Jaha plastband skulle ju vara nÄgot.Kör pÄ ett dw-9052 band. Borde passa bra. Original lÀr du inte hitta.
Ta loss bezel (lite pill) och rengör klockan ordentligt. Gnugga med tandborste runt knapparna sÄ försvinner sÀkert klicket. Det gjorde det pÄ min klocka i alla fallNÀr jag börjar anvÀnda klockan igen efter X antal dagar sÄ klickar/knÀpper det till första gÄngen jag trycker pÄ knapparna. GÀller Àven ljusknappen.
Har förra Àgaren spillt saft över klockan eller vad kan det bero pÄ?
NÀr det vÀlja knÀppt/klickat till en gÄng sÄ Àr det bra sen till nÀsta gÄng jag börjar anvÀnda den
NÀr jag börjar anvÀnda klockan igen efter X antal dagar sÄ klickar/knÀpper det till första gÄngen jag trycker pÄ knapparna. GÀller Àven ljusknappen.
NÀr det vÀlja knÀppt/klickat till en gÄng sÄ Àr det bra sen till nÀsta gÄng jag börjar anvÀnda den
NÀr jag börjar anvÀnda klockan igen efter X antal dagar sÄ klickar/knÀpper det till första gÄngen jag trycker pÄ knapparna. GÀller Àven ljusknappen.
Ta loss bezel (lite pill) och rengör klockan ordentligt. Gnugga med tandborste runt knapparna sÄ försvinner sÀkert klicket. Det gjorde det pÄ min klocka i alla fall
PÄ en av mina squares knÀpper knapparna om jag inte anvÀnt den pÄ nÄn dag. Vet faktiskt inte vad det kan vara men jag lÄter den vara.
DÄ vet jag att jag inte Àr ensam pÄ jorden och att det ocksÄ gÄr att stÀda bort.Mudmaster Àr vÀl rÀtt kÀnd för att o-ringarna i knapparna stelnar till nÀr man inte anvÀnder den?
DÄ vet jag att jag inte Àr ensam pÄ jorden och att det ocksÄ gÄr att stÀda bort.
Nu kan dagen gÄ vidare.
Tack för svaren
Jag fick en notis kl. 7 imorse om att paketet fanns att hÀmta. HÀrligt tÀnkte jag, dÄ utrÀttar jag ett par Àrenden och sÄ svÀnger jag förbi och hÀmtar det lite senare. Jag tar upp mobilen för att kolla upp en sak och ser dÄ att jag har fÄtt en ny notis i appen dÀr paketet Àr registrerat som avstÀllt utanför dörr. Till saken hör att vi bor i lÀgenhet med lÄst port vilket i sÄ fall skulle innebÀra att ett paket för 11k har stÀllts av ute pÄ gatan. Efter ett par telefonsamtal sÄ fick de tag i den sommarjobbande tjejen som skulle leverera paketet och som hade rÄkat göra en felregistrering i handdatorn sÄ den var tydligen fortfarande pÄ vÀg och jag hann skynda mig hem för att möta upp henne.
Slutet gott, allting gott men hjÀrtat höll ta mig fan pÄ att stanna dÀr ett tag...
Haha, ja det var en redig pÀrs att fÄ hem den men nu Àr den Àntligen hÀr. VÀlkommen hit, vÀlkommen hem som man sÀger i Uppsala. Jag la upp nÄgra bilder i paketöppningstrÄden och tycker som sagt att det Àr kul hur pass olika vi kan vara men ÀndÄ dela samma intresse. Den köptes enligt uppgift av en samlare som anvÀnde den en gÄng och senare sÄlde den vidare till en annan samlare som bar den en gÄng han ocksÄ. Plast pÄ keeper, plast pÄ baksidan och nördigt plus för att den till och med levererades i ytterkartongen.Just i sÄdana stunder ser man plötsligt Postnords blÄa klÀder i helrött med en röd mössa istÀllet för keps. Skönt att den kom fram till slut. Nu vill vi se goa bilder!
Grattis! Och kul att du sprider G-Shocks glada budskap utanför den hÀr trÄdenHaha, ja det var en redig pÀrs att fÄ hem den men nu Àr den Àntligen hÀr. VÀlkommen hit, vÀlkommen hem som man sÀger i Uppsala. Jag la upp nÄgra bilder i paketöppningstrÄden och tycker som sagt att det Àr kul hur pass olika vi kan vara men ÀndÄ dela samma intresse. Den köptes enligt uppgift av en samlare som anvÀnde den en gÄng och senare sÄlde den vidare till en annan samlare som bar den en gÄng han ocksÄ. Plast pÄ keeper, plast pÄ baksidan och nördigt plus för att den till och med levererades i ytterkartongen.
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstrÄden.23957/page-821#post-3446062