Missat detta med walter men nu förstĂ„ jag. Ăr ju en helt suverĂ€n film... mĂ„ste haKan rekommendera Walter, riktigt hĂ€rlig G. Speciellt om man nĂ„gon gĂ„ng behöver fĂ„ andra att följa reglerna
![]()
![]()
Keep it![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Missat detta med walter men nu förstĂ„ jag. Ăr ju en helt suverĂ€n film... mĂ„ste haKan rekommendera Walter, riktigt hĂ€rlig G. Speciellt om man nĂ„gon gĂ„ng behöver fĂ„ andra att följa reglerna
![]()
![]()
Keep it![]()
@Sonnyboy
Jag Àr ocksÄ sugen pÄ en Walter. HÀr har du en billig:
![]()
Casio G-Shock DW-5900-1ER
Auktoriserad ÄterförsÀljareVi Àr en auktoriserad ÄterförsÀljare av detta varumÀrke. Detta innebÀr stor trygghet för dig som kund: försÀkran om att klockan Àr Àkta och omfattas av officiell service och rikstÀckande garanti Belysning En elektroluminiscent pwww.watchia.com
Tack för hjÀlpen gubbar, det fanns ju inget utrymme för tvek sÄ en Walter Àr pÄ vÀgKan rekommendera Walter, riktigt hÀrlig G. Speciellt om man nÄgon gÄng behöver fÄ andra att följa reglerna
![]()
![]()
Keep it![]()
Förutom att den Àr riktigt retroskön sÄ Àr den 1 av 5 G-Shocks som Àr certifierade av NASA att följa med ut pÄ rymdresor!Okej, nu nÀr jag helt plötsligt hamnat hÀr
SÀlj mig pÄ denna. Vad Àr det som gör att man vill ha den hÀr?![]()
Gissar pÄ att det Àr samma som legat hÀr pÄ K&S ett tag?Lite drygt en timme kvar pÄ denna lite trevliga kombonOk för att den kanske kunde vart aaaningens billigare, men ÀndÄ
Casio G-shock GE-B5600-2ER GUL (442253395) á Köp pĂ„ Tradera
Perfekt. Dags att slÀppa din Ti-Square nu?Tack för hjÀlpen gubbar, det fanns ju inget utrymme för tvek sÄ en Walter Àr pÄ vÀg![]()
BehÄll den, om inte annat för att reta gallfeber pÄ mig
Det Àr ju sjukt hÀftigt! FramgÄr detta pÄ klockan pÄ nÄgot sÀtt?Förutom att den Àr riktigt retroskön sÄ Àr den 1 av 5 G-Shocks som Àr certifierade av NASA att följa med ut pÄ rymdresor!
Nej, det kan jag inte tÀnka mig men vetskapen rÀcker för min delDet Àr ju sjukt hÀftigt! FramgÄr detta pÄ klockan pÄ nÄgot sÀtt?
DÄ Àr den ju perfa för dig som ju befinner dig i luften för det mestaFörutom att den Àr riktigt retroskön sÄ Àr den 1 av 5 G-Shocks som Àr certifierade av NASA att följa med ut pÄ rymdresor!
Ja, det kan bli en fin jobbeklocka!DÄ Àr den ju perfa för dig som ju befinner dig i luften för det mesta![]()
Bra förstavalFick lov att bestÀlla en första G-Shock, det blev en GA-2110ET-8AER precis som visades i nÄgra tidigare inlÀgg. SÄ förhoppningsvis kanske jag har den om ett par dagar/ i början pÄ nÀsta vecka.Skall bli kul att fÄ nÄgot nytt och annorlunda i garderoben jÀmfört med det andra man har
![]()
Kul! VÀlkommen in i fördÀrvetFick lov att bestÀlla en första G-Shock, det blev en GA-2110ET-8AER precis som visades i nÄgra tidigare inlÀgg. SÄ förhoppningsvis kanske jag har den om ett par dagar/ i början pÄ nÀsta vecka.Skall bli kul att fÄ nÄgot nytt och annorlunda i garderoben jÀmfört med det andra man har
![]()
Bra förstaval
Nu Àr du igÄng![]()
Ska bli spÀnnande att se vad för trÀsk ni lurat mig in pÄKul! VÀlkommen in i fördÀrvet![]()
Du anar inte...âŠSka bli spĂ€nnande att se vad för trĂ€sk ni lurat mig in pĂ„![]()
Blev lite nyfiken nÀr jag lÀste detta sÄ kollade upp vilka de andra klockorna var. Kul att min DW-6900 ocksÄ Àr en av de certifierade! Nu kÀnns det som en Ànnu bÀttre kombo tillsammans med min SpeedmasterFörutom att den Àr riktigt retroskön sÄ Àr den 1 av 5 G-Shocks som Àr certifierade av NASA att följa med ut pÄ rymdresor!
Allt jag behövde höraFörutom att den Àr riktigt retroskön sÄ Àr den 1 av 5 G-Shocks som Àr certifierade av NASA att följa med ut pÄ rymdresor!
HÀr Àr en lÀnk till ett annat forum dÀr de skriver just om G-shocks i rymden.Det Àr ju sjukt hÀftigt! FramgÄr detta pÄ klockan pÄ nÄgot sÀtt?
Verka vara bl.a DW-5900, DW-5600, Mudman G-9000 om man tittar pÄ bilderna frÄn NASA.HÀr Àr en lÀnk till ett annat forum dÀr de skriver just om G-shocks i rymden.
![]()
G-Shocks in space
G-Shocks are among other things been on lower orbit. Here collection of pictures. A lot of squares and some other models. Does someone know what heck could be pink one? https://www.watchuseek.com/f17/mudman-space-85325.html https://www.watchuseek.com/f17/dw-5600-nasa-classic-34827.html I...www.watchuseek.com
Vilka Àr dessa 5Förutom att den Àr riktigt retroskön sÄ Àr den 1 av 5 G-Shocks som Àr certifierade av NASA att följa med ut pÄ rymdresor!
Fick lov att bestÀlla en första G-Shock, det blev en GA-2110ET-8AER precis som visades i nÄgra tidigare inlÀgg. SÄ förhoppningsvis kanske jag har den om ett par dagar/ i början pÄ nÀsta vecka.Skall bli kul att fÄ nÄgot nytt och annorlunda i garderoben jÀmfört med det andra man har
![]()
Blev lite nyfiken nÀr jag lÀste detta sÄ kollade upp vilka de andra klockorna var. Kul att min DW-6900 ocksÄ Àr en av de certifierade! Nu kÀnns det som en Ànnu bÀttre kombo tillsammans med min Speedmaster![]()
Okej, nu nÀr jag helt plötsligt hamnat hÀr
SÀlj mig pÄ denna. Vad Àr det som gör att man vill ha den hÀr?![]()
Enligt lÀnken i inlÀgget du citerade, dw-5600c, dw-5600e, dw-5900, dw-6600 och dw-6900Vilka Àr dessa 5nyfiken i en strut
![]()
Nej, men den levereras i en enorm lÄda med tillhörande brevvikt och lupp! #mindervÀrdeskomplex #hÀvdelsebehovDet Àr ju sjukt hÀftigt! FramgÄr detta pÄ klockan pÄ nÄgot sÀtt?
Oh, en sÄn lÄda har jag redanNej, men den levereras i en enorm lÄda med tillhörande brevvikt och lupp! #mindervÀrdeskomplex #hÀvdelsebehov![]()