• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kan rekommendera Walter, riktigt hÀrlig G. Speciellt om man nÄgon gÄng behöver fÄ andra att följa reglerna ;)

PXL_20201224_175456495.PORTRAIT.jpg

877e80c6077a473288a21779042e1e6f.jpg

Keep it 👏👏👏
Missat detta med walter men nu förstĂ„ jag. Är ju en helt suverĂ€n film... mĂ„ste hađŸ€€

@Sonnyboy
Jag Àr ocksÄ sugen pÄ en Walter. HÀr har du en billig:

Kan rekommendera Walter, riktigt hÀrlig G. Speciellt om man nÄgon gÄng behöver fÄ andra att följa reglerna ;)

PXL_20201224_175456495.PORTRAIT.jpg

877e80c6077a473288a21779042e1e6f.jpg

Keep it 👏👏👏
Tack för hjÀlpen gubbar, det fanns ju inget utrymme för tvek sÄ en Walter Àr pÄ vÀg :)

Fick lov att bestĂ€lla en första G-Shock, det blev en GA-2110ET-8AER precis som visades i nĂ„gra tidigare inlĂ€gg. SĂ„ förhoppningsvis kanske jag har den om ett par dagar/ i början pĂ„ nĂ€sta vecka. 😀 Skall bli kul att fĂ„ nĂ„got nytt och annorlunda i garderoben jĂ€mfört med det andra man har 😀

Fick lov att bestĂ€lla en första G-Shock, det blev en GA-2110ET-8AER precis som visades i nĂ„gra tidigare inlĂ€gg. SĂ„ förhoppningsvis kanske jag har den om ett par dagar/ i början pĂ„ nĂ€sta vecka. 😀 Skall bli kul att fĂ„ nĂ„got nytt och annorlunda i garderoben jĂ€mfört med det andra man har 😀
Bra förstaval 👍
Nu Ă€r du igĂ„ng😁

Kul! VĂ€lkommen in i fördĂ€rvet 😄

Förutom att den Àr riktigt retroskön sÄ Àr den 1 av 5 G-Shocks som Àr certifierade av NASA att följa med ut pÄ rymdresor!
Blev lite nyfiken nĂ€r jag lĂ€ste detta sĂ„ kollade upp vilka de andra klockorna var. Kul att min DW-6900 ocksĂ„ Ă€r en av de certifierade! Nu kĂ€nns det som en Ă€nnu bĂ€ttre kombo tillsammans med min Speedmaster 🚀

Det Àr ju sjukt hÀftigt! FramgÄr detta pÄ klockan pÄ nÄgot sÀtt?
HÀr Àr en lÀnk till ett annat forum dÀr de skriver just om G-shocks i rymden.

HÀr Àr en lÀnk till ett annat forum dÀr de skriver just om G-shocks i rymden.
Verka vara bl.a DW-5900, DW-5600, Mudman G-9000 om man tittar pÄ bilderna frÄn NASA. :)

Senast Àndrad:

UtmÀrkt val :cigar:!

PXL_20210118_094954076.PORTRAIT~2.jpg

Blev lite nyfiken nĂ€r jag lĂ€ste detta sĂ„ kollade upp vilka de andra klockorna var. Kul att min DW-6900 ocksĂ„ Ă€r en av de certifierade! Nu kĂ€nns det som en Ă€nnu bĂ€ttre kombo tillsammans med min Speedmaster 🚀

DW-5600C Ă€r ocksĂ„ certifierad av NASA för rymdfĂ€rd đŸ„ł

PXL_20201231_144041191.PORTRAIT~2.jpg

Tillbaka
Topp