lulemarcus
Silver
Passar sjukt bra med dina armband. Det plockar upp den orangeröda texten i klockan fint.Den ser sÄ old school ut. Love it
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Passar sjukt bra med dina armband. Det plockar upp den orangeröda texten i klockan fint.Den ser sÄ old school ut. Love it
Fasen vad du gjorde mig osÀker dÀr..Du behöver radera BT kopplingen via klockans instÀllningar om du vill att den bara ska synka mot radiomaster.
Perfekt val! VÀlkommen till G-ShocktrÄden och KS
LÄter omstÀndigt. Jag gÄr alltsÄ in i Settings, trycker mig fram tills jag nÄr sekunderna , sen hÄller jag inne en knapp, osÀker vilken tills det stÄr clear. DÄ vÀntar man tills Connection mellan mobil och klocka Àr raderad. HÄller man inne lÀngre sÄ nollstÀller den allt sÄ man fÄr slÀppa efter första raderingenFasen vad du gjorde mig osÀker dÀr..
Men mina GWBs autosynkar trots att dom Àr parade med appen. Blev tvungen att fuska..
Saxade detta ur manualen:
Dom ska alltsÄ synka via MB om dom inte Àr BT kopplade inom ett dygn.
Via BT fyra gÄnger om dagen. Men om det failat 4 gÄnger i rad slÄr MB synk pÄ. Det Àr vad jag lÀrt mig via YouTube, ej testat sjÀlv.Fasen vad du gjorde mig osÀker dÀr..
Men mina GWBs autosynkar trots att dom Àr parade med appen. Blev tvungen att fuska..
Saxade detta ur manualen:
Dom ska alltsÄ synka via MB om dom inte Àr BT kopplade inom ett dygn.
KÀnns sÄdÀr, Ängar lite mitt val av klocka i morse jag erkÀnnaSnart vankas det rysskyss hÀr i trÄden
Hur Àr kÀnslan i magtrakterna sÄ hÀr stunden innan ryssen börjar talka hÀnderna @lulemarcus ?
Tack sÄ mycket! BestÀllde den frÄn Japan sÄnÀr den japanska versionen. Har lÀst en hel del hÀr pÄ forumet, vÀldigt lÀrorikt och roligt.Perfekt val! VÀlkommen till G-ShocktrÄden och KS
MissförstÄ mig rÀtt nu, men du gjorde ett bra val av klocka, kanske inte fullt sÄ bra OWGM - mÀssigt dockKÀnns sÄdÀr, Ängar lite mitt val av klocka i morse jag erkÀnna
En HR pÄ band istÀllet för lÀnk?Tack sÄ mycket! BestÀllde den frÄn Japan sÄnÀr den japanska versionen. Har lÀst en hel del hÀr pÄ forumet, vÀldigt lÀrorikt och roligt.
Kan Äterkomma med min andra G-Shock senare. Men mÄste sÀga att det Àr fantastiskt smidigt med blÄtanden.
Vad hÀnde? Jag har inte sÀtt nÄgot, rÄkade du ta pÄ fel klocka?KÀnns sÄdÀr, Ängar lite mitt val av klocka i morse jag erkÀnna
Nja, rÄkade.... Jag föll för frestelsenVad hÀnde? Jag har inte sÀtt nÄgot, rÄkade du ta pÄ fel klocka?
KÀnns sÄdÀr, Ängar lite mitt val av klocka i morse jag erkÀnna
Jaha jag missade bilden?Nja, rÄkade.... Jag föll för frestelsen
Jo..@Derix ska du inte vÀnta 10 dagar sÄ att du kan prova din nya oak istÀllet ?
Jag fick dille pÄ Rangemans (Rangemen?) istÀlletInte lÄngt kvar nu, du klarar det !
I know the feelingJag fick dille pÄ Rangemans (Rangemen?) istÀllet
Stulen bild:
Denna med den grÄ bezel:n och rött armband hade varit riktigt najs! Displayen pÄminner om Resarch!Jag fick dille pÄ Rangemans (Rangemen?) istÀllet
Stulen bild:
Jag fick dille pÄ Rangemans (Rangemen?) istÀllet
Stulen bild: