• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den ser sĂ„ old school ut. Love it 😎
PXL_20210322_135751620.MP-01.jpeg
Passar sjukt bra med dina armband. Det plockar upp den orangeröda texten i klockan fint.
 
  • Like
Reactions: L&W
Du behöver radera BT kopplingen via klockans instÀllningar om du vill att den bara ska synka mot radiomaster.
Fasen vad du gjorde mig osÀker dÀr..
Men mina GWBs autosynkar trots att dom Ă€r parade med appen. Blev tvungen att fuska.. 😉
Saxade detta ur manualen:
Screenshot_20210322_161729.jpg

Dom ska alltsĂ„ synka via MB om dom inte Ă€r BT kopplade inom ett dygn. 👍
 
Fasen vad du gjorde mig osÀker dÀr..
Men mina GWBs autosynkar trots att dom Ă€r parade med appen. Blev tvungen att fuska.. 😉
Saxade detta ur manualen:
Screenshot_20210322_161729.jpg

Dom ska alltsĂ„ synka via MB om dom inte Ă€r BT kopplade inom ett dygn. 👍
LÄter omstÀndigt. Jag gÄr alltsÄ in i Settings, trycker mig fram tills jag nÄr sekunderna , sen hÄller jag inne en knapp, osÀker vilken tills det stÄr clear. DÄ vÀntar man tills Connection mellan mobil och klocka Àr raderad. HÄller man inne lÀngre sÄ nollstÀller den allt sÄ man fÄr slÀppa efter första raderingen
 
Fasen vad du gjorde mig osÀker dÀr..
Men mina GWBs autosynkar trots att dom Ă€r parade med appen. Blev tvungen att fuska.. 😉
Saxade detta ur manualen:
Screenshot_20210322_161729.jpg

Dom ska alltsĂ„ synka via MB om dom inte Ă€r BT kopplade inom ett dygn. 👍
Via BT fyra gÄnger om dagen. Men om det failat 4 gÄnger i rad slÄr MB synk pÄ. Det Àr vad jag lÀrt mig via YouTube, ej testat sjÀlv.
 
Tack sÄ mycket! :) BestÀllde den frÄn Japan sÄnÀr den japanska versionen. Har lÀst en hel del hÀr pÄ forumet, vÀldigt lÀrorikt och roligt.

Kan Äterkomma med min andra G-Shock senare. Men mÄste sÀga att det Àr fantastiskt smidigt med blÄtanden. :)
En HR pĂ„ band istĂ€llet för lĂ€nk? đŸ€”đŸ™‚
 
Tillbaka
Topp