För mig var det tvÀrtomEn vÀn visade positivt pÄ snabbtest och negativt via pcr mÀrkligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
För mig var det tvÀrtomEn vÀn visade positivt pÄ snabbtest och negativt via pcr mÀrkligt
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP Vilken modell som helst, men KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPEn kompis kollega med, extremt mĂ€rkligt tyckte han (och lite vĂ„rden med). Med tanke pĂ„ att jag jobbar inom förskolan Ă€r det inte förvĂ„nande jag fick. Mer sjukt dĂ„lig tajming fĂ„ det nu dĂ„ vi skulle ivĂ€g nu pĂ„ lördag till fjĂ€llen, men det kommer fler tillfĂ€llen.
stora frÄgan nu Àr om man ska tröstköpa nÄgon G-shock
NerÄt mina och @Derix trakter sÄ vill ju knappt sjukvÄrden att "oviktigt" folk ska lÀmna PCR lÀngre, utan gÄ pÄ vad snabbtesten visar.. Dom har ett helvete att hinna med alla testerFör mig var det tvÀrtom
Frugis testade positivt pÄ sitt hemtest, mitt visade negativt.NerÄt mina och @Derix trakter sÄ vill ju knappt sjukvÄrden att "oviktigt" folk ska lÀmna PCR lÀngre, utan gÄ pÄ vad snabbtesten visar.. Dom har ett helvete att hinna med alla tester
Det finns hopp alltsÄ. Nu ska vi ut och fÄ lite frisk luft. Ska smyga runt lite i skogen pÄ behörigt avstÄnd frÄn allmÀnheten.Frugan hade covid för 2 veckor sen. Jag var hemma i karantÀn men fick negativt PCR test.
FunktionsmÀssigt Àr den mitt i prick för mig. Jag behöver inte 3A osv, det blir bara extra funktioner att blÀddra förbi.Den har jag sneglat pÄ nÄgra gÄnger, men aldrig kommit till skott. Har en inkommande men den stÄr definitivt pÄ intresselistan. Att lÄtsas pricka tiden rÀtt Àr ju nÄt som man mÄste testa hehe
Fi fabian vad den dÀr Àr bra alltsÄ... Skulle passa rÀtt bra som kompis till kolrödingenDet finns hopp alltsÄ. Nu ska vi ut och fÄ lite frisk luft. Ska smyga runt lite i skogen pÄ behörigt avstÄnd frÄn allmÀnheten.
Vad Àr detta för Ref?
GW-M5610MW-7JFVad Àr detta för Ref?
AlltsÄ.. Idag Àr man nog mer pantad Àn vanligt..Sitter pÄ kontoret och tar en kaffe innan jag ska ut och rasta brukarna, hade covid denhÀr tiden föra Äret sÄ tÀnkte att jag skulle klara mig nu, peppar peppar.
MudmÀstarn fÄr hÀnga med en sista gÄng. TÀnkte att den skulle fÄ vandra vidare, den Àr i bra skick och har Àven adapter för vanliga band till den, sÄ om de Àr nÄgon i trÄden som Àr sugen sÄ Àfe bara och langa pm innan jag lÀgger ut den pÄ k/s.
Ja de hade varit nÄgot att seAlltsÄ.. Idag Àr man nog mer pantad Àn vanligt..
TÀnkte (lÀste fel) att vad Àr det för burkar du ska ut och rasta..
SĂ„ glad att jag slĂ€ppte sargen. Tycker nog den svarta med röda detaljer Ă€r snĂ€ppet vassare egentligen men den hĂ€r vĂ€xer verkligen pĂ„ mig. Ălskar lĂ€nken vilket jag inte trodde. Har anvĂ€nt den nĂ€stan varje dag sedan den kom för tre veckor sedan.Fi fabian vad den dĂ€r Ă€r bra alltsĂ„... Skulle passa rĂ€tt bra som kompis till kolrödingen
SöndagkvÀllsbeater pÄ
Om en resin sitter som gjutet tĂ€nk pĂ„ att en helstĂ„lis kan ha för stor l2l beroende pĂ„ hur stora handleder du har. Funkar inte pĂ„ mina taniga 16.5 cm iafNu behöver jag trĂ„dens rĂ„d igenâŠ
AnvÀnder min resin square 90% av tiden men tycker att det hade varit trevligt med stÄl för vissa vardagliga aktiviteter. Passformen Àr perfekt pÄ min resin men Àr sjukt osÀker pÄ vikten med en stÄlis framförallt om man har klockan pÄ samma arm som man skriver med. Hur upplever ni det?
Grymmaste slÀppet pÄ lÀnge!
Mother x G-Shock GW-M5610UMOT21-1JR collaboration with the classic Nintendo video game
The Mother x G-Shock GW-M5610UMOT21-1JR watch is a collaboration with the classic Nintendo video game from 1989 and will be sold by lottery in Japan. Thewww.g-central.com
LÀr ju inte bli lÀtt att fÄ tag pÄ, sÀljs bara i Japan och dessutom pÄ lotterifunktion.
SÄ Àr ju inte bara hitta nÄn som köper ut Ät en.
De kommer sÀkert att finnas pÄ eBay till ockerpriser
Det Àr lugnt. Kommer att finnas pÄ Ebay för 3X pengar sen. Som vanligt.