• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En kompis kollega med, extremt mÀrkligt tyckte han (och lite vÄrden med). Med tanke pÄ att jag jobbar inom förskolan Àr det inte förvÄnande jag fick. Mer sjukt dÄlig tajming fÄ det nu dÄ vi skulle ivÀg nu pÄ lördag till fjÀllen, men det kommer fler tillfÀllen.

stora frĂ„gan nu Ă€r om man ska tröstköpa nĂ„gon G-shock đŸ€·â€â™‚ïž
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 😀 Vilken modell som helst, men KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 😁
Bling-bling hĂ„ller med👍
IMG_20220123_105507.jpg

Edit. Fy fasen vad dammig Bling-bling var... :bag:

Senast Àndrad:
Den har jag sneglat pÄ nÄgra gÄnger, men aldrig kommit till skott. Har en inkommande men den stÄr definitivt pÄ intresselistan. Att lÄtsas pricka tiden rÀtt Àr ju nÄt som man mÄste testa hehe
FunktionsmÀssigt Àr den mitt i prick för mig. Jag behöver inte 3A osv, det blir bara extra funktioner att blÀddra förbi.

Sitter pÄ kontoret och tar en kaffe innan jag ska ut och rasta brukarna, hade covid denhÀr tiden föra Äret sÄ tÀnkte att jag skulle klara mig nu, peppar peppar.

MudmÀstarn fÄr hÀnga med en sista gÄng. TÀnkte att den skulle fÄ vandra vidare, den Àr i bra skick och har Àven adapter för vanliga band till den, sÄ om de Àr nÄgon i trÄden som Àr sugen sÄ Àfe bara och langa pm innan jag lÀgger ut den pÄ k/s.
IMG_20220123_115959.jpg

Sitter pÄ kontoret och tar en kaffe innan jag ska ut och rasta brukarna, hade covid denhÀr tiden föra Äret sÄ tÀnkte att jag skulle klara mig nu, peppar peppar.

MudmÀstarn fÄr hÀnga med en sista gÄng. TÀnkte att den skulle fÄ vandra vidare, den Àr i bra skick och har Àven adapter för vanliga band till den, sÄ om de Àr nÄgon i trÄden som Àr sugen sÄ Àfe bara och langa pm innan jag lÀgger ut den pÄ k/s.
IMG_20220123_115959.jpg
AlltsÄ.. Idag Àr man nog mer pantad Àn vanligt..
TÀnkte (lÀste fel) att vad Àr det för burkar du ska ut och rasta.. :bag: :banghead:

Fi fabian vad den dÀr Àr bra alltsÄ... Skulle passa rÀtt bra som kompis till kolrödingen :rolleyes:
SĂ„ glad att jag slĂ€ppte sargen. Tycker nog den svarta med röda detaljer Ă€r snĂ€ppet vassare egentligen men den hĂ€r vĂ€xer verkligen pĂ„ mig. Älskar lĂ€nken vilket jag inte trodde. Har anvĂ€nt den nĂ€stan varje dag sedan den kom för tre veckor sedan.
PXL_20220123_111237453.jpg

Nu behöver jag trĂ„dens rĂ„d igen

AnvÀnder min resin square 90% av tiden men tycker att det hade varit trevligt med stÄl för vissa vardagliga aktiviteter. Passformen Àr perfekt pÄ min resin men Àr sjukt osÀker pÄ vikten med en stÄlis framförallt om man har klockan pÄ samma arm som man skriver med. Hur upplever ni det?

Nu behöver jag trĂ„dens rĂ„d igen

AnvÀnder min resin square 90% av tiden men tycker att det hade varit trevligt med stÄl för vissa vardagliga aktiviteter. Passformen Àr perfekt pÄ min resin men Àr sjukt osÀker pÄ vikten med en stÄlis framförallt om man har klockan pÄ samma arm som man skriver med. Hur upplever ni det?
Om en resin sitter som gjutet tĂ€nk pĂ„ att en helstĂ„lis kan ha för stor l2l beroende pĂ„ hur stora handleder du har. Funkar inte pĂ„ mina taniga 16.5 cm iaf đŸ€·â€â™‚ïž

Grymmaste slÀppet pÄ lÀnge!
1640076395256.png

1640076402818.png

1640076409664.png

1640076415861.png

LÀr ju inte bli lÀtt att fÄ tag pÄ, sÀljs bara i Japan och dessutom pÄ lotterifunktion.
SÄ Àr ju inte bara hitta nÄn som köper ut Ät en.
De kommer sĂ€kert att finnas pĂ„ eBay till ockerpriser 😞
Det Àr lugnt. Kommer att finnas pÄ Ebay för 3X pengar sen. Som vanligt.

đŸ€Šâ€â™‚ïžđŸ€Šâ€â™‚ïžđŸ€Šâ€â™‚ïžâ˜ ïžâ˜ ïžâ˜ ïž

Tillbaka
Topp