• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Har bestĂ€llt min andra G! Det fick bli en till Square. Ville prova blĂ„tand den hĂ€r gĂ„ngen. Var först lite tveksam kring den negativa displayen men hoppas den ska vara tillrĂ€ckligt lĂ€sbar för mina Ă€ndamĂ„l. Är det nĂ„gon som har en likadan och kan uttala sig om saken? Bild frĂ„n www.
g-shock-bluetooth-gw-b5600-2-9764850.jpg
Den Àr ok men positiv display Àr oslagbar.
Dom nya MIP displayerna Àr mycket bÀttre lÀsbarhet men Ànnu ingen fyrkant som har den.
 

Bilagor

  • 20220509_200846.JPG
    20220509_200846.JPG
    281.8 KB · Visningar: 8
  • 20220509_201022.JPG
    20220509_201022.JPG
    315.7 KB · Visningar: 8

roosterman

G-shock
2-Faktor
Har bestĂ€llt min andra G! Det fick bli en till Square. Ville prova blĂ„tand den hĂ€r gĂ„ngen. Var först lite tveksam kring den negativa displayen men hoppas den ska vara tillrĂ€ckligt lĂ€sbar för mina Ă€ndamĂ„l. Är det nĂ„gon som har en likadan och kan uttala sig om saken? Bild frĂ„n www.
g-shock-bluetooth-gw-b5600-2-9764850.jpg
Klart du ska ha en blĂ„ GW-B5600 😁
Den negativa displayen Ă€r helt ok Ă€ndĂ„. Och med autolight pĂ„ sĂ„ funkar den dygnet runt👍
Min Àr moddad med annan bezel samt kombilÀnken.
IMG_20220509_203133.jpg

IMG_20220509_203159.jpg
 

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Tack för era jĂ€mförelsebilder! Jag Ă€r nog inte jĂ€ttekrĂ€sen nĂ€r det gĂ€ller lĂ€sbarhet pĂ„ denna nĂ€r jag tĂ€nker efter, utseendet vĂ€gde över kan man sĂ€ga. 😁 Gillar den elektriskt blĂ„a nyansen runt glaset. Jag ska göra som @roosterman och slĂ„ pĂ„ autolight.
 

Advald

Breitling
NĂ„gon som har koll pĂ„ vart man kan hitta G-Shock GG-1000-1A3, verkar inte vara sĂ„ populĂ€r att sĂ€lja hĂ€r pĂ„ klocksnack och kan inte hitta pĂ„ andra sidor, FB market, tradera, blocket etc. Även nĂ„gon som har koll pĂ„ vilket pris man bör förhĂ„lla sig till ?
Tacksam för svar.
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
FrÄn Tradera? sÄlde ett dÀr för nÄgra dagar sedan ;)
Detta hittade jag i Schweiz. DĂ€remot kan det vara sĂ„ att jag rĂ„kade klicka hem ett stĂ„lkit pĂ„ Tratten i förra veckkan😉
NĂ„gon som har koll pĂ„ vart man kan hitta G-Shock GG-1000-1A3, verkar inte vara sĂ„ populĂ€r att sĂ€lja hĂ€r pĂ„ klocksnack och kan inte hitta pĂ„ andra sidor, FB market, tradera, blocket etc. Även nĂ„gon som har koll pĂ„ vilket pris man bör förhĂ„lla sig till ?
Tacksam för svar.
Dom GG-1000 jag sett och handlat har legat runt 2000 pengar begagnade.
Verkar vara lite ovanlig.. Ligger en helsvart med extra sandband ute pÄ Blocket nu. Sök pÄ Mudmaster.
Min - 1A3 för lite bild🙂
IMG_20220510_052106.jpg
 
Topp