- SÄ hÀr sÄg det ut i morgontidningen nÀr de frÄgade hur prishöjningarna pÄverkar. Ta till er det Hepanter och övriga vardagshjÀltarFrulle tajm sen bÀr de ivÀg med pressekipaget![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- SÄ hÀr sÄg det ut i morgontidningen nÀr de frÄgade hur prishöjningarna pÄverkar. Ta till er det Hepanter och övriga vardagshjÀltarFrulle tajm sen bÀr de ivÀg med pressekipaget![]()
Ja den vÀckte habegÀret!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8ææ°äœăG-SHOCK Ă HUFăăłă©ăæ°äœçąșèȘïŒă©ă€ă ă°ăȘăŒăłăšăȘăŹăłăžăźæćç€ăćžăăłă仿§ăźă«ă·ăȘăŒăŻăGA-2100HUF-5AJRă19,250ćă : great G-SHOCK world
æ°äœăłă©ăG-SHOCKăGA-2100HUF-5Aăă«ă€ăăŠæžăăŠăăŸăăgshockjp.blog.jp
Hehe mina ser ju ut sÄ naturligtGraffiti-Kingen dÀr (och dom andra graff-modellerna) var ju lite retro-coola.
Kanske nÄt för @Writer136 ?![]()
Har du lagt upp en sÀlj annons? Har inte sett.Kvalitetslunch idag
![]()
fortfarande ingen som Àr sugen pÄ denna?![]()
Lyckades precis knipa nya Bamford 6900, blir spÀnnande att se hur snabbt den sÀljer slut. NÄgon annan som köpte den ocksÄ?
![]()
Bamford G-SHOCK 6900
The DW-6900, a classic G-SHOCK model from the Casio archive featuring the new triple blue concept utilising three different shades of Bamfordâs signature aqua blue. Following the global sell out success of the Bamford G-SHOCK 5600 in 2020, George Bamford comments: âIt is amazing to be working...bamfordlondon.com
![]()
Lyckades precis knipa nya Bamford 6900, blir spÀnnande att se hur snabbt den sÀljer slut. NÄgon annan som köpte den ocksÄ?
![]()
Bamford G-SHOCK 6900
The DW-6900, a classic G-SHOCK model from the Casio archive featuring the new triple blue concept utilising three different shades of Bamfordâs signature aqua blue. Following the global sell out success of the Bamford G-SHOCK 5600 in 2020, George Bamford comments: âIt is amazing to be working...bamfordlondon.com
![]()
Och framför allt; att alla scalpers orkar fortsÀtta. Det förstör för mÄnga i den hÀr och andra intressen.Den hÀr releasen var en moonswatch 2.0. Ett j*vla fiasko. Butiksreleasen fick stoppas av polisen, g-shock uk crashade konstant och försök till köp via Bamford misslyckades för flera, inklusive mig sjÀlv, under pÄgÄende betalningsprocess. Att dom inte lÀr sig.
Den hÀr releasen var en moonswatch 2.0. Ett j*vla fiasko. Butiksreleasen fick stoppas av polisen, g-shock uk crashade konstant och försök till köp via Bamford misslyckades för flera, inklusive mig sjÀlv, under pÄgÄende betalningsprocess. Att dom inte lÀr sig.
Och framför allt; att alla scalpers orkar fortsÀtta. Det förstör för mÄnga i den hÀr och andra intressen.
Och framför allt; att alla scalpers orkar fortsÀtta. Det förstör för mÄnga i den hÀr och andra intressen.
Inget för mig men kul att du lyckades köpa en.1 min 30 sek hörde jag nu att det togLyckades lista ut url:en sÄ kunde nypa den en minut innan 11 som tur var. Hoppas den Àr lika bra i verkligheten som den ser ut att vara pÄ bild!
Snygg trappa,men ÀndÄ coolt att svinga som tarzanSÄ dÀr. Nu slipper jag svinga mig upp och ner som Tarzan pÄ altanen.
![]()
à terstÄr att leta fram de röda stenarna som lÄg dÀr en gÄng innan jag började hÀrja förra sommaren. KirskÄlen har gjort sitt bÀsta för att gömma dem, men jag minns allt var jag lade dem![]()
Jag har helt missat hypen. Gissar att det Àr dom som moddar lyxklockor eller?
Du har inte missat nÄgot. Tycker att Bamford Àr helt ointressant.Jag har helt missat hypen. Gissar att det Àr dom som moddar lyxklockor eller?
Jag Àr snart för gammal för det ÀndÄSnygg trappa,men ÀndÄ coolt att svinga som tarzan
Brukar ibland titta in i olika trĂ„dar pĂ„ KS av nyfikenhet. Idag tittade jag för första gĂ„ngen in i âBostadsbubblanâ. Blev faktiskt bĂ„de förvĂ„nad och fundersam över hur KS-folk verkar leva. NĂ€r allmĂ€nna kostnadsökningar och rĂ€ntehöjningar debatteras verkar vĂ€ldigt mĂ„nga tycka att det inte blir nĂ„gra större problem för de flesta â I vĂ€rsta fall fĂ„r man vĂ€l dra ner pĂ„ stĂ€d- och tvĂ€tthjĂ€lp sĂ„ sparar man ju 120000 kr om Ă„ret dĂ€râ. KĂ€nns vĂ€ldigt frĂ€mmande för en pensionerad industritjĂ€nsteman i en smĂ„stad att ta till sig att detta skulle representera den vanliga KSaren![]()
![]()
Du Àr inte ensam. DÀrför kÀnns det skönt att dra sig tillbaka till G-ShocktrÄden igen, lika gemytlig och prestigelös som vanligt![]()
- NÀr/Om krisen slÄr till kan man sitta lugnt med sina kÀra GShock. VÀrre för dem som spekulerat i dyra lyxklockor för lÄnade pengarNÀr krisen slÄr till fÄr jag sluta lÀsa G-shocktrÄden, lÀr spara mig en massa tusen om Äret...Eller sÄ fÄr jag skaffa viljestyrka och karaktÀr .
![]()