Pontusk
Basic
Yes, så om någon har en yachmaster så är det högaktuellt.Den du har lagt upp med ett bytesvärde på 100k?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, så om någon har en yachmaster så är det högaktuellt.Den du har lagt upp med ett bytesvärde på 100k?
Ingen kö i Florida. Så har inte tagit någon plats.
Finns det inte någon klagotråd?
Vadå exakt? Du vill ju byta bort din hulk. Skippa bullshiten. Du ville tjäna pengar. Säg det istället
De saltade priserna är givetvis för att täcka importkostnaderna. Fullt rimligt.#inb4anmälanommomsfusk
Klart den inte är. Skattmasen kanske knackar på din dörr @PontuskÄr den momsad i Sverige?
Fult sätt att utnyttja forumet genom att be om råd för ett köp som ändå bara handlar om att sälja över list och tjäna pengar på forumskamraterLåt människan tjäna pengar föfan, världen går inte under.
Fult sätt att utnyttja forumet genom att be om råd för ett köp som ändå bara handlar om att sälja över list och tjäna pengar på forumskamrater
Om du köpt in den via ett företag så borde den rimligtvis säljas via ett företag? Eller missar jag nåt i gällande lagstiftning? (Vilket såklart är möjligt och då tar jag tillbaka).Behöver inte momsa för företagsutgifter mig veterligen (Gibraltar FTW)
Nu har du druckit för mycket kir igen..Det sjuka är att den är otroligt ful också.
Jag är ju inget superfan av 116613LB, men den är ju grym i jämförelse.
Bedrövligt beteende att först be om råd på ett entusiastsforum och sen försöka kapitalisera på forumkamraterna.
Testa Blocket för här e du rökt
Jag gillar den och står i kö, vad tycker du om klockan nu när du provat den?
Jag kan hålla med om att det inte är ok att starta en tråd om hjälp enbart för att kunna tjäna pengar på sitt köp, i såna fall tycker jag att man får hitta sina kanaler på egen hand. I det här fallet påstår ju Pontus att detta inte var ambitionen och då kan jag inte se något fel i det hela. Om jag exempelvis hade kommit över en Hulk för listpris och tröttnat på den redan efter 1 vecka hade det varit ren idioti att sälja för list när den går för betydligt mycket mer, tycker jag.Fult sätt att utnyttja forumet genom att be om råd för ett köp som ändå bara handlar om att sälja över list och tjäna pengar på forumskamrater
Godtrogen much?Jag kan hålla med om att det inte är ok att starta en tråd om hjälp enbart för att kunna tjäna pengar på sitt köp, i såna fall tycker jag att man får hitta sina kanaler på egen hand. I det här fallet påstår ju Pontus att detta inte var ambitionen och då kan jag inte se något fel i det hela. Om jag exempelvis hade kommit över en Hulk för listpris och tröttnat på den redan efter 1 vecka hade det varit ren idioti att sälja för list när den går för betydligt mycket mer, tycker jag.
Jag kan hålla med om att det inte är ok att starta en tråd om hjälp enbart för att kunna tjäna pengar på sitt köp, i såna fall tycker jag att man får hitta sina kanaler på egen hand. I det här fallet så påstår ju Pontus att detta inte var ambitionen och då kan jag inte se något fel i det hela. Om jag exempelvis hade kommit över en Hulk för listpris och tröttnat på den redan efter 1 vecka hade det varit ren idioti att sälja för list när den går för betydligt mycket mer, tycker jag.
Du fattar att det är en typ 1 av 50 som går på den skiten va? Och med det så bränner du dig inför alla andra.Jag vill inte reta upp någon och det var verkligen inte min avsikt när jag köpte klockan att jag skulle sälja den direkt. Tyvärr blev det så då jag fick tag i en klocka jag mycket hellre vill ha. När jag frågade om väntelista på klockan så var det för att jag ville köpa och använda den.
KanskeGodtrogen much?
Du fattar att det är en typ 1 av 50 som går på den skiten va? Och med det så bränner du dig inför alla andra.