• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

126711CHNR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du följer inte annonsreglerna. Vill du sälja här så återställer du annonsen och sätter tillbaka priset. Det ska även enligt annonsreglerna framgå i annonsen om en klocka inte befinner sig i Sverige.

+1 på den :D
Samt en bild :)

Good Good.jpg

//Simon

Hittar ej post om Gibraltar, men kör ändå;

Spelar ingen roll om man har bolag i Gibraltar, eller vart som, för den delen. Bor man majoriteten av året i Sverige, eller på annat sätt har betydande anknytning till Riket, så skattar man i just Sverige. Fast driftställe osv :)

@leben ... får jag låsa tråden och lavettera alla postare?
Tycker den ska vara, kul att se hur djupt ner i skiten han gräver sig...:hilarious:

Måste även ge vår egen grävande murvel :bookworm: @KenKun pluspoäng som slagit homerun efter homerun senaste veckorna med att hitta dessa smygande stinkhögar av gamar som invaderat på senaste tiden.

Senast ändrad:
Tycker den ska vara, kul att se hur djupt ner i skiten han gräver sig...:hilarious:

Måste även ge vår egen grävande murvel :bookworm:@KenKun pluspoäng som slagit homerun efter homerun senaste veckorna med att hitta dessa smygande stinkhögar av gamar som invaderat på senaste tiden.

Vem fan är KenKun ? o_O

//Simon

Vem fan är KenKun ? o_O

//Simon

Du är ursäktad då du verkar ny här.
(Pingen(@) buggade men det är nu ordnat)

Snabb kurs för dig:
Tänk dig en person som liknar Gandalf för oss hobbitsar här på KS
55154138-E5A7-4BE4-8A15-CD0A2932B75C.jpeg

Med citat som ”You shall not pass” och även ”fly you fools” (när det är försent och monstren har redan passerat tröskeln)

Du är ursäktad då du verkar ny här.
(Pingen(@) buggade men det är nu ordnat)

Snabb kurs för dig:
Tänk dig en person som liknar Gandalf för oss hobbitsar här på KS
55154138-E5A7-4BE4-8A15-CD0A2932B75C.jpeg

Med citat som ”You shall not pass” och även ”fly you fools” (när det är försent och monstren har redan passerat tröskeln)

Är jag ursäktad jaja om du nu inte kan använda @ för att pinga en användare korrekt, så tycker jag du inte ska gå in och sitta på en hög stol i detta ;)
Sedan ang sagan om ringen nej jag har inte sett filmerna/läst böckerna heller :D
Då den sög :hilarious: redan 2001 eller när den kom. Vi var på förhandsvisning lämnade efter 10 min :p
Nog om det :rolleyes:

//Simon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp