Simon.x
Silver
Du följer inte annonsreglerna. Vill du sälja här så återställer du annonsen och sätter tillbaka priset. Det ska även enligt annonsreglerna framgå i annonsen om en klocka inte befinner sig i Sverige.
+1 på den
Samt en bild
//Simon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du följer inte annonsreglerna. Vill du sälja här så återställer du annonsen och sätter tillbaka priset. Det ska även enligt annonsreglerna framgå i annonsen om en klocka inte befinner sig i Sverige.
Såja, nu tror jag tror att alla som följer tråden har förstått att du är en stark förespråkare av momsfiffel och skattemygel.Sluta fjanta nu![]()
Vuxet...Verkligen inte kan jag slippa skatt/moms etc gör jag det
Tycker den ska vara, kul att se hur djupt ner i skiten han gräver sig...@leben ... får jag låsa tråden och lavettera alla postare?

@KenKun pluspoäng som slagit homerun efter homerun senaste veckorna med att hitta dessa smygande stinkhögar av gamar som invaderat på senaste tiden.Tycker den ska vara, kul att se hur djupt ner i skiten han gräver sig...
Måste även ge vår egen grävande murvel@KenKun pluspoäng som slagit homerun efter homerun senaste veckorna med att hitta dessa smygande stinkhögar av gamar som invaderat på senaste tiden.
Vem fan är KenKun ?
//Simon
Oh the horror.....
Du är ursäktad då du verkar ny här.
(Pingen(@) buggade men det är nu ordnat)
Snabb kurs för dig:
Tänk dig en person som liknar Gandalf för oss hobbitsar här på KS
![]()
Med citat som ”You shall not pass” och även ”fly you fools” (när det är försent och monstren har redan passerat tröskeln)
redan 2001 eller när den kom. Vi var på förhandsvisning lämnade efter 10 min Jävligt skum reaktion från ditt håll kan jag tycka. Läs meddelandet från @sherwan igen, vart agerar han illa? Tror du misstolkar honom helt.
SossefasonerVarför det?

Vuxet...
Inte?Vuxet...