• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

2018 års sommarklocka.

Såg denna. Vill ha den blå till sommaren. :hungry:
Screenshot_20180204-205322~2.png

Lutar åt antingen mini-turtle i blått. Eller en Oris Aquis 39,5. Bilder tagna från första bästa googlelänk.
Orisen är skitcool, men eftersom jag redan sitter fast i japanträsket så lutar det något mer åt sköldpaddan (Hade gärna haft länk på dock, ev crafter blue om det kommer).

Fick ju hem PVD-turtlen i det omtalade släppet, men den får rulla under vår/höst tror jag. Om jag inte hittar på något mer färgglatt till den.
Skärmklipp1.PNG

Skärmklipp2.PNG

Förra årets sommarklocka, blått från Omega skall det vara! Grym klocka och faktiskt lite saknad men var i tyngsta laget.
F5F5F218-10D0-48B1-ACB8-4257ABA8C1DA.jpeg

Nu var det några år sen jag hade en PO men då var den blå med liquid metal gjord i titan. Har det ändrats? Jag gillade den jag hade, bekväm men 45,5 är så förbenat stort. Jag gillar min nuvarande SMP chrono men rackarns vad den är hög och tung. Det är det som gör att jag överväger att byta ut den men det är ju fränt att en kan använda kronon under vatten och det är argumentet för att behålla den.

Nu var det några år sen jag hade en PO men då var den blå med liquid metal gjord i titan. Har det ändrats? Jag gillade den jag hade, bekväm men 45,5 är så förbenat stort. Jag gillar min nuvarande SMP chrono men rackarns vad den är hög och tung. Det är det som gör att jag överväger att byta ut den men det är ju fränt att en kan använda kronon under vatten och det är argumentet för att behålla den.
Den där som jag och Stefan hade var gjord i stål, vet faktiskt inte om de finns i titan? Tror inte det. Fanns ju äldre i titan vet jag men tror inte de har det nya urverket som sitter i dessa. @Stefan S har nog bättre koll än mig :)

Tillbaka
Topp