Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart fet sommarklocka. Lagom färgglad.Plockade precis hem min första seiko och sommarklockan 2018.
![]()
en sommarklocka helt i min smakFår bli denna i år igen.
![]()
Helt perekt!Förra årets sommarklocka, blått från Omega skall det vara! Grym klocka och faktiskt lite saknad men var i tyngsta laget.
![]()
Därför tar man den i titan, då blir det den perkekta sommarklockan.Förra årets sommarklocka, blått från Omega skall det vara! Grym klocka och faktiskt lite saknad men var i tyngsta laget.
![]()
Har den blå men vill ha den strappen! går man in på crafter blues hemsida hittar jag inte ngt liknande, var hittade du bilden?Såg denna. Vill ha den blå till sommaren.
![]()
Tänker exakt samma sak. Vill också ha det bandetHar den blå men vill ha den strappen! går man in på crafter blues hemsida hittar jag inte ngt liknande, var hittade du bilden?
39.5mm?Planet ocean på sommaren är väll självklart?
![]()
![]()
43.5!39.5mm?
Har den blå men vill ha den strappen! går man in på crafter blues hemsida hittar jag inte ngt liknande, var hittade du bilden?
OK, tack. Jag har börjat med att maila Crafter Blue, inte fått svar än.På instagram. Någon firma som heter horology matters sa att de tog emot förbokningar .
Såg detta på deras fb-sida. Uppdatera gärna med vad de sägerOK, tack. Jag har börjat med att maila Crafter Blue, inte fått svar än.
En sommarklocka ska vara, enligt mig, ;
1. Dykare.
2. Blå.
Förra årets sommarklocka, blått från Omega skall det vara! Grym klocka och faktiskt lite saknad men var i tyngsta laget.
![]()
Helt perekt!
![]()
Den där som jag och Stefan hade var gjord i stål, vet faktiskt inte om de finns i titan? Tror inte det. Fanns ju äldre i titan vet jag men tror inte de har det nya urverket som sitter i dessa. @Stefan S har nog bättre koll än migNu var det några år sen jag hade en PO men då var den blå med liquid metal gjord i titan. Har det ändrats? Jag gillade den jag hade, bekväm men 45,5 är så förbenat stort. Jag gillar min nuvarande SMP chrono men rackarns vad den är hög och tung. Det är det som gör att jag överväger att byta ut den men det är ju fränt att en kan använda kronon under vatten och det är argumentet för att behålla den.
https://blog.perpetuelle.com/watch-...-seamaster-planet-ocean-liquidmetal-titanium/Den där som jag och Stefan hade var gjord i stål, vet faktiskt inte om de finns i titan? Tror inte det. Fanns ju äldre i titan vet jag men tror inte de har det nya urverket som sitter i dessa. @Stefan S har nog bättre koll än mig![]()
Ja precis. Så kom de nya master-certifierade 2016..tror jaghttps://blog.perpetuelle.com/watch-...-seamaster-planet-ocean-liquidmetal-titanium/
Bör ha varit non-chronon i länken ovan. Köpte min av @hook i januari 2014 tror jag.
Fina, men tycker inte att dom sänder ut så mycket sommarvibbar direkt.Någon av dessa två! Tror nog på Radin, lite tåligare än smörguldet!
![]()