Nu svarade de att det finns att beställa på deras hemsida.Såg detta på deras fb-sida. Uppdatera gärna med vad de säger
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu svarade de att det finns att beställa på deras hemsida.Såg detta på deras fb-sida. Uppdatera gärna med vad de säger
![]()
https://www.crafterblue.com/copy-of-seiko-turtle-strap-cb08Nu svarade de att det finns att beställa på deras hemsida.
Tack! Luktar det skumt eller är det OK tycker du? Hur känns tjockleken och hur pass bekvämt är det? Ledsen om jag är jobbig![]()
Japp, beställde ett blått/rött till min igår, får se när det kommer, innan sommaren hoppas jag!https://www.crafterblue.com/copy-of-seiko-turtle-strap-cb08
Blev bra sugen på att beställa en pepsi-samurai och ett sånt två-färgat gummi, riktigt bra kombo!
Lägg inte upp den på köpoch sälj. Skicka ett pm bara så är det klart.
en till =)
Varm skumpa???
Fräscht med ett solur på beachen.
Det blir Magnumklockan; Chronosport Sea Quarts 30Den här kvartsaren.
![]()
![]()
Damn!!!! Bara att det står "Chronosport" på tavlan är fantastiskt!Det blir Magnumklockan; Chronosport Sea Quarts 30
![]()
Är det OEM-jubilee?Det blir Magnumklockan; Chronosport Sea Quarts 30
![]()
Därför du säljer den?Den här tror jag blir riktigt fin till sommaren![]()
Haha nej, såklart inte därför.. Är inte i behov utav att göra mig av med den men är nästan alltid öppen för att flippaDärför du säljer den?![]()
Hehe, bara driver liteHaha nej, såklart inte därför.. Är inte i behov utav att göra mig av med den men är nästan alltid öppen för att flippaden är ju ingen grym sommarklocka enbart på min arm!
Läcker!Blev inte mycket handledstid för 2ToneDeLuca sommaren 2017 så den får en chans till
![]()
Ett kriterie för att ens få klassas som sommarklocka borde ju vara wr 100m, minst? Känslan av att bara kasta sig i pool, salt hav eller sunkigt tjärn när solen strålar som bäst utan att behöva tänka på att ”shit idag har jag min klocka med läderband och max 5atm” på handleden, det borde inte ens kunna ske!Själv har jag redan råkat klicka hem vad jag tänkt ska bli årets sommarklocka. Känner ju dock egentligen, innerst inne att det inte borde göras förrän semestern börjar. Risken finns ju alltid att det blir ett nytt köp framöver. Tänkte kolla vad ni andra har för planer och vad ni tycker krävs av en sommardinka.
Mitt val (än så länge) är Orient Mako II Pepsi. Färg, badvänlig, automat, prisvärd, snygg och har dag och datum som kan vara lätt att glömma på semestern.
![]()
StämmerHehe, bara driver lite
Man är ju nästan alltid öppen för en flipp och sugen på att prova nytt!