De e nått gött med den jäkeln! Hade den inte kostat multum hade jag nog velat ha den, kanske nånstans gömd i klocklådan som guilty pleasure, alternativt dennaOff shore camo är en lämplig kandidat
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De e nått gött med den jäkeln! Hade den inte kostat multum hade jag nog velat ha den, kanske nånstans gömd i klocklådan som guilty pleasure, alternativt dennaOff shore camo är en lämplig kandidat
![]()
![]()
Har en DJ och en speedy så känner att om det skall bli något nytt så skall det vara något udda. Lutar åt denna i nuläget.
Såg denna. Vill ha den blå till sommaren.
![]()
Någon av dessa två! Tror nog på Radin, lite tåligare än smörguldet!
![]()
1. Dykare. Check...En sommarklocka ska vara, enligt mig, ;
Guldarn passar så jävla bra rent ut sagt på gummit, radio ska på läder straxJäklar, begäret efter en panna på gummi blir inte direkt mindre efter att ha sett din duo!
Gummi till denna? Gärna länk!Blir nog en del badande med denna
![]()
Nu var det några år sen jag hade en PO men då var den blå med liquid metal gjord i titan. Har det ändrats? Jag gillade den jag hade, bekväm men 45,5 är så förbenat stort. Jag gillar min nuvarande SMP chrono men rackarns vad den är hög och tung. Det är det som gör att jag överväger att byta ut den men det är ju fränt att en kan använda kronon under vatten och det är argumentet för att behålla den.
Min o Makkans var i 43,5 med 8900 och keramisk tavla, den i titan som @Hoffa visar är i 42 med 8500 och (tror jag) inte keramisk tavla. Jodå, Omega släppte en titanversion i 43,5 samtidigt och den ser ut så här. Titantavla, tyvärr får jag säga att jag är inte helt såld på dess utseende.Den där som jag och Stefan hade var gjord i stål, vet faktiskt inte om de finns i titan? Tror inte det. Fanns ju äldre i titan vet jag men tror inte de har det nya urverket som sitter i dessa. @Stefan S har nog bättre koll än mig![]()
Helt fantastisk Cartier!En beater och en med lite mer bling.
![]()
![]()
Opolerade vassa plana ytor, annars är inte likheterna många. Cartiern är verkligen stört kool. Känns nästan som ett fynd nu när de nya kostar över 400’.Helt fantastisk Cartier!
Ska bli kul att testa en BOLM också - förväntningarna är höga.![]()
ALL min klockrelaterade fokus för 2017 har vänts mot ett enda mål. Lär inte få veta förrän just i sommar om jag får en tilldelad mig; men allt annat är totalt bortglömt tills jag vet..
![]()
Yes, min är 42mm, titan, 8500 liquid metal bezel.Min o Makkans var i 43,5 med 8900 och keramisk tavla, den i titan som @Hoffa visar är i 42 med 8500 och (tror jag) inte keramisk tavla. Jodå, Omega släppte en titanversion i 43,5 samtidigt och den ser ut så här. Titantavla, tyvärr får jag säga att jag är inte helt såld på dess utseende.
![]()
Så är det! Jäkla trevlig klocka det där!Lätt sommarklockan 2018
![]()
Vad är referensen på Cartiern?En beater och en med lite mer bling.
![]()
![]()
Så är det! Jäkla trevlig klocka det där!
Fick på en länk på min igår och väntar på en kronhals sen är City ”sol” redo för sommaren!
![]()
![]()
I klocklådan för band och länkar. Min egen låda alltså.Vart hittade du länken? Letar efter en med![]()
Kommer inte ihåg, står i certet. Men den hjälper tyvärr inte till i sökningar. Cartier är svårsökt så brukar bläddra igenom alla relevanta träffar när jag letar.Vad är referensen på Cartiern?![]()
Ja, det där kan ju vara den perfekta PO'n kanske. Vad säger vågen med den på? Minns att Hebbe kontaktade mig när han skulle sälja en men vid det tillfället kunde jag inte tacka ja. Samma ex?Yes, min är 42mm, titan, 8500 liquid metal bezel.
Tavlan tror jag är målad?
Den var fin! Ref? Till salu?En beater och en med lite mer bling.
![]()