Jag går i tankar att avyttra massa klockor och risk finns att denna får lämna.
Vad är rimligt att begära för denna?
Magisk tavla, låtsasguld och servad av forumsprofil 2014.
Ingen aning. Billigt hoppas jag.
För jag vill ju ha en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag går i tankar att avyttra massa klockor och risk finns att denna får lämna.
Vad är rimligt att begära för denna?
Magisk tavla, låtsasguld och servad av forumsprofil 2014.
Den är ju stor! Köp ett litet mekaniskt damur, då börjar det bli smått.Bumpar med helt menlös post... Sitter just nu på soffan i beundran över den lilla klockan och fascineras över hur något såpass komplext kan vara så litet...
Mjo, det har du trots allt sant i. Men det känns ändå rätt smått i min värld...Den är ju stor! Köp ett litet mekaniskt damur, då börjar det bli smått.
Det är härliga små maskiner!Mjo, det har du trots allt sant i. Men det känns ändå rätt smått i min värld...
Det kan vi utan tvekan enas om!Det är härliga små maskiner!
Jag har bett SA dubbelkolla, som du säger är glasets repor i vägen för tydlig bedömning - tack!Tycker att tavlan ser ut att vara "fixad". Texten ser inte bra ut.
Men med den dåliga upplösningen på bilden är det svårt att vara säker.
Ett av två rätt är ändå rätt ok!Tre 50-talare
Vågat med rosa perlon! Har ett själv som jag kör ibland! Men jag skulle skaffa ett i rätt storlek! Är det 20mm på 19mm luggar? Jag har märkt att perlon har en tendens att anpassa sig "uppåt" när dom är inkörda och mjuka. Har just nu ett 20mm perlon som sitter helt perfekt på min Omega 3999's 21mm luggar. Har även kört 18mm på 19mm luggar som sitter riktigt bra.Äntligen originalkrona, har stört mig på det ett tag...
Tackar, brukar varva det med lite andra perlon! Jag kör faktiskt 20mm på 18mm luggar enbart för att jag gillar looken när det "väller" ut över bandhornen lite.Vågat med rosa perlon! Har ett själv som jag kör ibland! Men jag skulle skaffa ett i rätt storlek! Är det 20mm på 19mm luggar? Jag har märkt att perlon har en tendens att anpassa sig "uppåt" när dom är inkörda och mjuka. Har just nu ett 20mm perlon som sitter helt perfekt på min Omega 3999's 21mm luggar. Har även kört 18mm på 19mm luggar som sitter riktigt bra.
Ah, men dåså! Ett medvetet val alltså!Tackar, brukar varva det med lite andra perlon! Jag kör faktiskt 20mm på 18mm luggar enbart för att jag gillar looken när det "väller" ut över bandhornen lite.
Oh yes! Även om det blir läder ibland också som dressare naturligtvis!Ah, men dåså! Ett medvetet val alltså!
Jag dubbelpostar lite, äntligen kan jag bidra till den här fina tråden
Mm bättre än jag förväntade mig till och med Perfekt storlek!Dom är sjukt grymma!
Föder habegär varje gång!
Fantastiskt fin, bara att lyfta på hattenLägger upp en bättre bild på min Jumbo.
Ref. 2657-3 2494. Cal 342. Daterad till 1950/51. Har blivit en favorit. Det här är min första 50-tals Seamaster men sannolikt inte den sista.