• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Känner du Obasi?
IMG_0862.JPG
 

don.h

Cartier
Jaha klocknördar, är det fler som ska gå på matchen på söndag? Eftersom jag alltid sitter på östra sitt hemma på kompisvallen brukar jag känna att ståplats är givet när det kommer till bortaderbyn. Även på söndag men nu ska jag ge mig på det övre etaget i förhoppning om att faktiskt se lite spel.
Så, vart sitter/står ni? Vart blir officiella samlingen?
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Jaha klocknördar, är det fler som ska gå på matchen på söndag? Eftersom jag alltid sitter på östra sitt hemma på kompisvallen brukar jag känna att ståplats är givet när det kommer till bortaderbyn. Även på söndag men nu ska jag ge mig på det övre etaget i förhoppning om att faktiskt se lite spel.
Så, vart sitter/står ni? Vart blir officiella samlingen?
Kollar matchen hemifrån, gillar inte stöket runt Tele2 när det är derby. Som bortasupporter blev man nästan attackerad av polisen, det har aldrig hänt mig förut.
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Var sjukt nära på att bli påkörd av snuten precis vid bron över nynäsvägen när blåvitt mötte bajen borta.
Precis, de verkar vara ute efter bråk. Det blir stökigt nånstans sen hoppar de på vanliga supporters eller pangar på med bilar mot folkmassor. Brukar annars stötta polisen, men pä det derbyt jag var på begicks det rätt många övertramp. Helt utan åtgärder.
 

don.h

Cartier
hur kan man lyckas missa hela planen vid en utspark... Så trött på att målvakter kommer undan med att vara så otroligt dåliga med fötterna. Jag kräver inte ens att det prickar en spelare.. Bara de åtminstone pricka planen.
 
Tråkigaste matchen i år, en av AIKs sämre insatster. Fegspela runt bollen för att till slut slarva bort den eller ta för långt tid på sig när något form av läge väl uppenbarar sig.

Spela med 7 anfallare, slå bara långbollar, spela utan målvakt, eller gör till och med några självmål! Jag bryr mig inte, bara något händer som får fart på grabbarna som ser ut att tävla i antal pass i sidled.

Tycker överlag att vi varit extremt dåliga i år när vi hamnat i situationen "nu måste vi själv vinna matchen". Känns som desperationen saknas, matchminut 85 och framåt såg ut som vilka 10 minuter som helst i det här sömnpillret. Nej riktigt besviken, speciellt efter två matcher då det sett så bra ut som jag tycker det ska göra varje match...
 
Adu, vilken klassvärvning!! Otroligt spännande!

Vad mer önskar ni för spelare inför nästa säsong? Själv känner jag att Lindkvist är ojämn på sin kant, klarar Yasin av positionen? Hade varit spännande att se en så offensivt lagd spelare på en av "Wingbackspositionerna". Sundgren vill jag helst inte röra då jag tycker han i 9 av 10 matcher är fenomenal. Hoppas nu Blomgren signar nytt kontrakt med...
 
Topp