Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollar matchen hemifrån, gillar inte stöket runt Tele2 när det är derby. Som bortasupporter blev man nästan attackerad av polisen, det har aldrig hänt mig förut.Jaha klocknördar, är det fler som ska gå på matchen på söndag? Eftersom jag alltid sitter på östra sitt hemma på kompisvallen brukar jag känna att ståplats är givet när det kommer till bortaderbyn. Även på söndag men nu ska jag ge mig på det övre etaget i förhoppning om att faktiskt se lite spel.
Så, vart sitter/står ni? Vart blir officiella samlingen?
Var sjukt nära på att bli påkörd av snuten precis vid bron över nynäsvägen när blåvitt mötte bajen borta.Kollar matchen hemifrån, gillar inte stöket runt Tele2 när det är derby. Som bortasupporter blev man nästan attackerad av polisen, det har aldrig hänt mig förut.
Precis, de verkar vara ute efter bråk. Det blir stökigt nånstans sen hoppar de på vanliga supporters eller pangar på med bilar mot folkmassor. Brukar annars stötta polisen, men pä det derbyt jag var på begicks det rätt många övertramp. Helt utan åtgärder.Var sjukt nära på att bli påkörd av snuten precis vid bron över nynäsvägen när blåvitt mötte bajen borta.
Lånet gäller säsongen ut. Så ja det kan vi!Någon som vet hur låneavtalet ser ut med Yasin? Kan vi plocka tillbaka honom till nästa säsong?
Har dom legat före oss ? Låter väldigt osannolikt faktisktDet var en konstig känsla när Dif låg före. Något man sällan upplevt.
Det kommer inte hända. Vi kommer bränna typ nio pinnar i låtsas matcher som vi borde ha vunnit med ögonbindel. Sen kommer vi behöva kämpa som djur för att ta tillbaka dom under hösten.Tagga nästa säsong... Hoppas vi får en säsong där vi börjar OKEJ!
Norling har valt haukur istället på senaste tidenVad har hänt med Nyholm, inte platsat helt enkelt.?
Misstänkte något sådant, gillar både Haukur och Nyholm..Norling har valt haukur istället på senaste tiden