• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Misstänkte något sådant, gillar både Haukur och Nyholm..
Nyholm var riktigt bra första delen av säsongen!
Håller med, dock några ostabila aktioner som varit våghalsiga vilket gjort att Haukur fått ta plats. Tänker bland annat när han dribblade som sista man mot MFF hemma på Friends och gav Rosenberg ett friläge. Dock tycker jag Nyholm har en högre högstanivå än Haukur, men Haukur har nickat in en del bollar... svårt val för Norling.
 

Frodda

Omega
Exakt så, Nyholm har högre högstanivå än Haukur men, Haukur stabilare! Nyholms första säsong i allsvenskan, han kommer få fler chanser utan tvekan.
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Kvällens vin
047083EA-2E0F-48A7-B180-9B1AE55481B8.jpeg
 

don.h

Cartier
Då är det dags igen. Vet någon vart jag kan få en halvdan schnitzel innan match? Läckergommen är en bubblare. Dicken eller east är inte aktuellt
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Någon här som har vägarna förbi aikshopen och vill göra en stor tjänst till en KS-broder?
Har sökt efter denna i strl.M överallt på nätet men hittar ingenstans, enligt supporten på Aikshop.se ska det finnas några i butiken men inte på webblager.
adidas-anthem-wct.jpeg

Då jag inte bor i Huvudstaden blir det svårt för mig att hugga en, tänker om någon har vägarna förbi och skulle vilja köpa en och posta till mig?
Man får givetvis ersättning för jobbet :)
Dra iväg ett PM isf, Tack på förhand!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Någon här som har vägarna förbi aikshopen och vill göra en stor tjänst till en KS-broder?
Har sökt efter denna i strl.M överallt på nätet men hittar ingenstans, enligt supporten på Aikshop.se ska det finnas några i butiken men inte på webblager.
adidas-anthem-wct.jpeg

Då jag inte bor i Huvudstaden blir det svårt för mig att hugga en, tänker om någon har vägarna förbi och skulle vilja köpa en och posta till mig?
Man får givetvis ersättning för jobbet :)
Dra iväg ett PM isf, Tack på förhand!

Hallå, kan eventuellt ha vägarna förbi imorgon. Drar ett PM om så blir fallet.

Skönt med stora silvret till slut :)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Adu, vilken klassvärvning!! Otroligt spännande!

Vad mer önskar ni för spelare inför nästa säsong? Själv känner jag att Lindkvist är ojämn på sin kant, klarar Yasin av positionen? Hade varit spännande att se en så offensivt lagd spelare på en av "Wingbackspositionerna". Sundgren vill jag helst inte röra då jag tycker han i 9 av 10 matcher är fenomenal. Hoppas nu Blomgren signar nytt kontrakt med...
Hur kan du tycka att Rasmus är ojämt......sjukt stabil.....lugn nu Berra!!!
Taylor kommer bli grym....lite valpig ibland......men vilket löd i skottet!!!
 
Vad tycker ni om värvningarna hittills?

Själv är jag nöjd, dock ett stort frågetecken för mig kring Stefan Silva. Drömmer om att vi klipper in Ofori nu när han ser ut att lämna Stuttgart! Vad tror ni om Joel Ekstrand?
 

Frodda

Omega
Vad tycker ni om värvningarna hittills?

Själv är jag nöjd, dock ett stort frågetecken för mig kring Stefan Silva. Drömmer om att vi klipper in Ofori nu när han ser ut att lämna Stuttgart! Vad tror ni om Joel Ekstrand?

Ser på 2018 med tillförsikt..
Silva är riktigt grym, nu får han en hel försäsong dessutom..
Vill gärna ha Ofori, är Tarik klar? De mittfältare offensiva krafter är de få lag i allsvenskan som besitter..

Vad tycker/tror du själv?
 

Frodda

Omega
Ser på 2018 med tillförsikt..
Silva är riktigt grym, nu får han en hel försäsong dessutom..
Vill gärna ha Ofori, är Tarik klar? De mittfältare offensiva krafter är de få lag i allsvenskan som besitter..
Joel var helt ok, brant kurva som stannade upp. Nu är jag ganska nollställd kring han tyvärr..
 
Ser på 2018 med tillförsikt..
Silva är riktigt grym, nu får han en hel försäsong dessutom..
Vill gärna ha Ofori, är Tarik klar? De mittfältare offensiva krafter är de få lag i allsvenskan som besitter..
Joel var helt ok, brant kurva som stannade upp. Nu är jag ganska nollställd kring han tyvärr..
Ska bli kul år, första 5 omgångarna kommer avgöra! Tarik är inte klar men definitivt intressant. Enda nackdelen med ofori är att han är väldigt lik adu i spelstil. Hoppas du har rätt om Silva
 

Tärnan

Cartier
Vad tycker ni om värvningarna hittills?

Själv är jag nöjd, dock ett stort frågetecken för mig kring Stefan Silva. Drömmer om att vi klipper in Ofori nu när han ser ut att lämna Stuttgart! Vad tror ni om Joel Ekstrand?
Som vanligt brukar jag känna att det här året vinner vi SM-Guld. Det känns ännu bättre i år :) Men vilka positioner känner ni att vi behöver komplettera? När Ofori drog så kände jag stor sorg o vill ha tillbaka honom. Men det är väl upptaget där?
 
Linner
(Ekstrand) - Karlsson - Nisse
Lindkvist - Adu - (Ofori) - Olsson - Lundström
Goitom - Stefanelli

Följande trupp skulle kännas kapabel att utmana om guldet på riktigt, hade varit ännu bättre om Milosevic vänder hem ;)
 

MAGNETO

Omega
Jisses vad det hänt grejer de senaste veckorna. Hoppas verkligen de kan ro hem ett lån på Nabbe. Länge sedan jag hade så här höga förväntningar inför en säsong :nailbiting:
 
Topp