• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

Jisses vad det hänt grejer de senaste veckorna. Hoppas verkligen de kan ro hem ett lån på Nabbe. Länge sedan jag hade så här höga förväntningar inför en säsong :nailbiting:

Det kvittar vilka spelare de får in i truppen så länge de inte kan hitta en tillräckligt bra kommunikatör som får spelarna att förstå att säsongen börjar i april, och Inte efter sommaruppehållet!

Det kvittar vilka spelare de får in i truppen så länge de inte kan hitta en tillräckligt bra kommunikatör som får spelarna att förstå att säsongen börjar i april, och Inte efter sommaruppehållet!
Ja det har ju varit den återkommande pungsparken de senaste säsongerna. Men förhoppningvis hinner de spela ihop sig nu innan serien drar igång

Minns det som att Nabbe var lat i hemjobbet? Hängde ofta kvar högt upp i banan och väntade på bollen.

Tror denna stil kan varit en stor faktor i hans misslyckande utomlands.

Hursom väldigt spännande trupp! Måste dock kosta mycket Isak-pengar?

Minns det som att Nabbe var lat i hemjobbet? Hängde ofta kvar högt upp i banan och väntade på bollen.

Tror denna stil kan varit en stor faktor i hans misslyckande utomlands.

Hursom väldigt spännande trupp! Måste dock kosta mycket Isak-pengar?

Inte säker, nabbe på lån - lär betala en bråkdel av hans lön.
Joel, tarik - Bosman dock säkerligen sign on bonusar på några miljoner.
Tror överlag vi fått mycket ”bang for the buck”

Nabbe lär säkerligen gå som forward. AIKs 3-5-2 är ju bara en marginellt offensivare 5-3-2. Klart att Nabil är mer forward än försvarare. Det som kunde varit intressant är att spela en 3-4-3 med Nabbe och Elyounoussi bakom Stefanelli. Då kan man spela ett mittfält med både wingbacks och Adu och Olsson. Det vore för mig den bästa uppställningen. Iaf så hör på förhand.

Hoppas verkligen att man får ihop det från start för en gångs skull.

Nabbe lär säkerligen gå som forward. AIKs 3-5-2 är ju bara en marginellt offensivare 5-3-2. Klart att Nabil är mer forward än försvarare. Det som kunde varit intressant är att spela en 3-4-3 med Nabbe och Elyounoussi bakom Stefanelli. Då kan man spela ett mittfält med både wingbacks och Adu och Olsson. Det vore för mig den bästa uppställningen. Iaf så hör på förhand.

Hoppas verkligen att man får ihop det från start för en gångs skull.
Plus en på den. Jag vet lite hur många gånger jag har svurit över tabellen i slutet av säsongen när man vet med sig Gnaget lätt kunde ha hämtat hem 6-9 poäng till under vårens matcher.

• Like
Reactions: Per
Någon som har en AIK-tröja från någon i laget som de vill bli av med mot en peng?

Tänkte hänga upp den i min nya tv-hörna.

Btw, orimligt taggad inför syrianska

Någon som har en AIK-tröja från någon i laget som de vill bli av med mot en peng?

Tänkte hänga upp den i min nya tv-hörna.

Btw, orimligt taggad inför syrianska
Jag är också sjukt peppad inför på lördag. Äntligen drar det igång, fy fan vad kul :D
Enda fördelen med att matchen spelas på Tele2 är jag har krypavstånd hemifrån :)

Senast ändrad:
Ska bli ruskigt kul att gå på lördag!! Det har varit minst sagt svårt att följa träningsmatcherna via cmore och deras förbannade tekniska problem...
Men nu får man som sagt snart kolla live! Många nya ansikten(fötter) att hålla koll på! Framförallt intressant och se hur vårt nya mittfältet fungerar ihop, och så får man väl anta att det blir Goitom - Stefanelli på topp, och inhopp av Silva. Också spännande!!!

Då är vi igång!
EE0AB604-8A7E-4B08-8E7D-72800B7BE3A8.jpeg

Skönt med en första vinst. Men målis känns inte riktigt stabil. Slapp det mesta av mittlinjespelet den här matchen men behövs mer fart och någon som kan fördela fler anfall och spelidéer från mittfältet.

Nja lite väl segt spel o för lite självsäkerhet men inget som jag är orolig för ändå. AIK brukar ha svaga säsongsinledningar men jag tycker det ändå känns bra jämfört tidigare år. Haikur lägger otroligt fina crossbollar

Bryter in lite här i den trista nyheten om Nisse.
Saxat från en Mff-supporter sida.
"Respekt till Nils Eric Johansson. Alltid en lojal och värdig motståndare på planen.
Av allt att döma en riktigt fin människa bredvid planen också.
Bara tanken på att mista sin kapten från en dag till en annan är skrämmande. "
nisse.jpg

Kan bara instämma till fullo.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp