• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

12C6EA41-8D4F-4057-8695-BEA837C7A647.jpeg

Jag har under säsongen varit mest orolig för Malmö, men nu går ju Norrköping riktigt bra också. Men det är bara till att ta en match i taget, och hoppas att Norling får spelarna att behålla fokus och disciplinen. Matchen ikväll känner jag mig ganska trygg med, Gbg har ju inte sett så här dåliga ut på ett par decennier
HATA, HATA, HATA GÖTEBORG

Jag har under säsongen varit mest orolig för Malmö, men nu går ju Norrköping riktigt bra också. Men det är bara till att ta en match i taget, och hoppas att Norling får spelarna att behålla fokus och disciplinen. Matchen ikväll känner jag mig ganska trygg med, Gbg har ju inte sett så här dåliga ut på ett par decennier
HATA, HATA, HATA GÖTEBORG
Kollat Pekings matchschema..?....bara brögäng kvar......bortsett från Östersund.......

Hej Sorkar ;)

Det skulle kännas fantastiskt skönt att slå er ikväll. Framförallt pga att vi närmar oss kvalstrecket men självklart också för att sätta käppar i hjulen för er i guldjakten. Ni har sett väldigt starka ut hela säsongen men det brukar vara riktigt sköna strider mot er på Ullevi. Må bästa lag vinna!

Kommer er ständigt närvarande hybris bli ert fall i guldstriden? Det återstår att se. Jag hoppas det. Men jag tror ni tar guldet.

// Blåvit årskortsinnehavare sedan 1996

Hej Sorkar ;)

Det skulle kännas fantastiskt skönt att slå er ikväll. Framförallt pga att vi närmar oss kvalstrecket men självklart också för att sätta käppar i hjulen för er i guldjakten. Ni har sett väldigt starka ut hela säsongen men det brukar vara riktigt sköna strider mot er på Ullevi. Må bästa lag vinna!

Kommer er ständigt närvarande hybris bli ert fall i guldstriden? Det återstår att se. Jag hoppas det. Men jag tror ni tar guldet.

// Blåvit årskortsinnehavare sedan 1996
Sorkar käkar ju fiskrens :)

Tillbaka
Topp