Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy fan. Var ett jävla vrak. Blev inte bättre när Goitom bommade straffen. Men han styrde ju till det på slutet. Olsson var dock bäst på plan. Kämpade nonstop hela matchen.3 enkla!
Kommer ni ihåg när bajen "gick för guldet"?
Oscar var jävligt grym i målet oxå!!!!!Fy fan. Var ett jävla vrak. Blev inte bättre när Goitom bommade straffen. Men han styrde ju till det på slutet. Olsson var dock bäst på plan. Kämpade nonstop hela matchen.
Haha!Från Wikipedia tidigare idag:
Här är länken: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Stefan_Johannesson
(får se hur länge det får vara kvar)
Hahaha! Bittra hammarbyare, men med lite humor kvarFrån Wikipedia tidigare idag:
Här är länken: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Stefan_Johannesson
(får se hur länge det får vara kvar)
Kollat Pekings matchschema..?....bara brögäng kvar......bortsett från Östersund.......Jag har under säsongen varit mest orolig för Malmö, men nu går ju Norrköping riktigt bra också. Men det är bara till att ta en match i taget, och hoppas att Norling får spelarna att behålla fokus och disciplinen. Matchen ikväll känner jag mig ganska trygg med, Gbg har ju inte sett så här dåliga ut på ett par decennier
HATA, HATA, HATA GÖTEBORG
Shit, ni kommer ta det. Chilla och njut för en gångs skull. Nästa år tar vi tillbaka Lennart
Lite så. Väntar på svackan som brukar komma tidigare på säsongen. Dock fixat plåtar till Kalmar matchen.
Känner lite såhär.....
Sorkar käkar ju fiskrensHej Sorkar
Det skulle kännas fantastiskt skönt att slå er ikväll. Framförallt pga att vi närmar oss kvalstrecket men självklart också för att sätta käppar i hjulen för er i guldjakten. Ni har sett väldigt starka ut hela säsongen men det brukar vara riktigt sköna strider mot er på Ullevi. Må bästa lag vinna!
Kommer er ständigt närvarande hybris bli ert fall i guldstriden? Det återstår att se. Jag hoppas det. Men jag tror ni tar guldet.
// Blåvit årskortsinnehavare sedan 1996