• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Gnugget gjorde sitt idag, djyyrtgårn går som tåget......men att yra om guld med 27 pinnar kvar är ju något man riskerar att få käka upp.....vi får C......blir spännande derby!
 

Isodor

Audemars
Djyyrgårn, Bajjen...
precis som du säger.
Förra säsongen skulle vraken enkelt plocka hem guldet men stod för en riktigt kass sista tredjedel efter deras uttalanden.
Gör djiff en vanlig derbyinsats mot oss brukar se sjunka rätt bra efter.
Får inte glömma att Tolle och Kim är gnagare.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
:)

2019-08-26 13_31_31-Aftonbladet_ De senaste nyheterna, Sveriges största nyhetssajt.png
 
Denna vecka känns som den mest betydelsefulla på år...
- Avancemang mot Celtic känns i princip omöjligt, vi kanske har 5% chans att vända på steken där
- DIF i ett derby som känns väldigt 50/50 på förhand, vi är hemmalag och har inte förlörat mot DIF på 17 matcher i Allsvenskan (Det är galen statistik). Men ett DIF som slog MFF på bortaplan, något vi inte gjort sedan 1996. Hmm...

Kommer trots min pessimistiska inställning givetvis vara på plats i båda matcherna!!
 
Denna vecka känns som den mest betydelsefulla på år...
- Avancemang mot Celtic känns i princip omöjligt, vi kanske har 5% chans att vända på steken där
- DIF i ett derby som känns väldigt 50/50 på förhand, vi är hemmalag och har inte förlörat mot DIF på 17 matcher i Allsvenskan (Det är galen statistik). Men ett DIF som slog MFF på bortaplan, något vi inte gjort sedan 1996. Hmm...

Kommer trots min pessimistiska inställning givetvis vara på plats i båda matcherna!!
Såklart är man på plats på båda matcherna! Och det kommer verkligen bli med en skräckblandad förtjusning! Ska försöka njuta av läget också, men visst det kommer krävas ett mirakel för att slå ut Celtic
 
Djyyrgårn, Bajjen...
precis som du säger.
Förra säsongen skulle vraken enkelt plocka hem guldet men stod för en riktigt kass sista tredjedel efter deras uttalanden.
Gör djiff en vanlig derbyinsats mot oss brukar se sjunka rätt bra efter.
Får inte glömma att Tolle och Kim är gnagare.
Brukar inte kommentera på andra lags trådar men det här var ju patetiskt. Tror du på riktigt att ”Tolle och Kim” är gnagare? Tycker du att det är förnedrande att kalla Stockholms stolthet för ”Djyrgårn”? Vi och alla andra kallar er för galgarna och du vet varför. Nuff said.
 

don.h

Cartier
Brukar inte kommentera på andra lags trådar men det här var ju patetiskt. Tror du på riktigt att ”Tolle och Kim” är gnagare? Tycker du att det är förnedrande att kalla Stockholms stolthet för ”Djyrgårn”? Vi och alla andra kallar er för galgarna och du vet varför. Nuff said.
välkommen hit kompis men likt DIF i solna på Söndag har du inget här att hämta
 

Isodor

Audemars
Brukar inte kommentera på andra lags trådar men det här var ju patetiskt. Tror du på riktigt att ”Tolle och Kim” är gnagare? Tycker du att det är förnedrande att kalla Stockholms stolthet för ”Djyrgårn”? Vi och alla andra kallar er för galgarna och du vet varför. Nuff said.

Nu sjönk du ju till min nivå! :-(
 

don.h

Cartier
jag slängde in en rad hos svenska staten som gav två gånger pengarna på över 2,5 mål. Kändes riktigt attraktiv med tanke på att det blev två mål sist och ett AIK som förhoppningsvis törs spela lite boll nu. Känns som att celtics försvar inte är så stabilt om man bara vågar utmana dem
 

Isodor

Audemars
jag slängde in en rad hos svenska staten som gav två gånger pengarna på över 2,5 mål. Kändes riktigt attraktiv med tanke på att det blev två mål sist och ett AIK som förhoppningsvis törs spela lite boll nu. Känns som att celtics försvar inte är så stabilt om man bara vågar utmana dem

Tycker AIK borde rulla Östersunds-repriser när de spelade i EL.
Visa att mod och vilja övertrumfar lönekuvert... (ibland)
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Ja du var väl med på den tiden då uttrycket myntades så jag litar på att du har rätt. Ska lägga det på minnet till nästa gång.
Dissa en snubbe för språkligt fel medan du själv gör detsamma och sedan spela Allan med ett riktigt tungt skämt.. Halvdassigt va?

Det får lov att vara ok, förstår att du är lite grinig just nu.. :rolleyes:
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Dissa en snubbe för språkligt fel medan du själv gör detsamma och sedan spela Allan med ett riktigt tungt skämt.. Halvdassigt va?

Det får lov att vara ok, förstår att du är lite grinig just nu.. :rolleyes:
Palle......schaz med dig till din egen tråd nu.......vi är mkt griniga just nu.....och vill sulka ifred.....bränt lyse i 90 min ikväll...och så är det stormatch om 2,5 dagar.....välkomna till Mordor på söndag em!!
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Dissa en snubbe för språkligt fel medan du själv gör detsamma och sedan spela Allan med ett riktigt tungt skämt.. Halvdassigt va?

Det får lov att vara ok, förstår att du är lite grinig just nu.. :rolleyes:

Själv verkar du inte känna till att man använder tre punkter efter en mening om syftet är att representera att det finns något outsagt, så jag tror det jämnar ut sig...
 

Isodor

Audemars
På pappret skulle vi inte kunna slå Celtic. Det visste vi alla. Hade dock hoppats på två helt klart bättre prestationer. 1-4 på hemmaplan är bara pinsamt.

Nu sitter dolken ryggen, får se om DIF vrider till den eller om Norling lyckas dra ur den ...
 
Topp