• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

H4NK

Omega
IMG_20210522_151358.jpg


SURREALISTISKT!
 
Oacceptabel andra halvlek.. Det börjar bli riktigt tydligt att Buda inte håller, knappt medioker och svider extra när Brolin gör en bättre match (som förövrigt inte ens bör lira mot AIK tycker jag). Börjar även undra om Radulovic ens kan spela fotboll(?)..

Plus för Stefanelli som äntligen får in bollarna
 

H4NK

Omega
Tappar kommandot helt efter pausen och lämnar över allt på Mjällby 1-1 såg man komma långt innan det hände, Tom kändes helt slut och orkade inte ta hemjobbet. Otroligt att vi släpper in så många mål på inlägg med den backlinjen.

Nabbe MÅSTE göra 2-1 strax efter när han helt otroligt lägger bollen utanför. Vi måste göra mål på sånt för att hänga med toppen.

1-2 är ju bara helt otroligt. Givetvis ska Buda inte tappa den - men också helt otroligt att den landar rätt på fötterna på Moro.

Desperation på läktaren vid det här laget.

Nabbe MÅSTE kvittera strax efter det. Visst att det är en bra räddning men måste göra det svårare för Brolin istället för mer eller mindre skjuta rätt på honom.

Kvitteringen är ju fruktansvärt skönt att få men på det hela skapar vi 3 chanser hela matchen trots dominansen i första? Kvitteringen är ju egentligen bara slump att den går genom några spelare och i mål.

Måste lära oss omsätta övertag i målchanser och framför allt mål. Skulle gjort 2-0 och 2-1 för att ha kontroll.


Vinst och vi hade haft en bra vår - nu känns det bara meh och massa tappade poäng.

Med det sagt : otrolig känsla att va på plats igen och få känna på riktigt, att kramas vid mål, skrika ut sin frustrationen, att diskutera på vägen hem istället för att stänga av tvn. Vad man saknat det, vinst eller inte. Längtar till vi alla är tillbaka
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Tappar kommandot helt efter pausen och lämnar över allt på Mjällby 1-1 såg man komma långt innan det hände, Tom kändes helt slut och orkade inte ta hemjobbet. Otroligt att vi släpper in så många mål på inlägg med den backlinjen.

Nabbe MÅSTE göra 2-1 strax efter när han helt otroligt lägger bollen utanför. Vi måste göra mål på sånt för att hänga med toppen.

1-2 är ju bara helt otroligt. Givetvis ska Buda inte tappa den - men också helt otroligt att den landar rätt på fötterna på Moro.

Desperation på läktaren vid det här laget.

Nabbe MÅSTE kvittera strax efter det. Visst att det är en bra räddning men måste göra det svårare för Brolin istället för mer eller mindre skjuta rätt på honom.

Kvitteringen är ju fruktansvärt skönt att få men på det hela skapar vi 3 chanser hela matchen trots dominansen i första? Kvitteringen är ju egentligen bara slump att den går genom några spelare och i mål.

Måste lära oss omsätta övertag i målchanser och framför allt mål. Skulle gjort 2-0 och 2-1 för att ha kontroll.


Vinst och vi hade haft en bra vår - nu känns det bara meh och massa tappade poäng.

Med det sagt : otrolig känsla att va på plats igen och få känna på riktigt, att kramas vid mål, skrika ut sin frustrationen, att diskutera på vägen hem istället för att stänga av tvn. Vad man saknat det, vinst eller inte. Längtar till vi alla är tillbaka
Så talar ett Råsundafetto…..håller med i allt!!!
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Hur fan kan det svänga så som det gör. Jag höll på att tappa förståndet under andra halvlek. Det är sällan jag blir så lack som jag blev i andra.
Lägsta nivån är smärtsamt låg tyvärr 😕
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Med lite distans till gårdagens fiasko så är känslan ändå helt ok. Vi går in i sommaruppehållet med endast 3 pinnar upp till toppen.
Bara hoppas på ett starkt höstgnaget 👍, och att arenorna öppnar för publik.
 
Med lite distans till gårdagens fiasko så är känslan ändå helt ok. Vi går in i sommaruppehållet med endast 3 pinnar upp till toppen.
Bara hoppas på ett starkt höstgnaget 👍, och att arenorna öppnar för publik.
Instämmer fullt ut! När man summerar första tredjedelen så känns det ändå bra! En förlängning med Bilal, en hel Rogic och en Radulovic som hittar formen så kan det här bli en mycket spänande höst! Och HERREGUD vad man längtar tills man får gå på fotboll igen!!
 

Hubbe

Omega
1a helt värdelös. 2a ändå ok. Skönt med 3 pinnar. Hoppet lever 👍
Helt overkligt hur dåliga vi är. Spelarna skällde på varandra, löpte för sent, kladdade med boll. Noterade att Barre kastade en flaska hårt i backen i första, blev helt galen på det han såg han oxå...

Nä. Det måste städas upp rejält i truppen. Nabbe är ju helt värdelös, hur han kan få ta på sig tröjan är en gåta. Studerade honom under en stor del av matchen - tog knappt löpningar, placerade sig konstant fel i presspelet. Illa. Tyckte inte heller om att se våra mittbackar gestikulera åt varandra och mittarna, de ska vara ryggraden, inga gnällkärringar.

Vi lever på Sebbes otroliga vinnarskalle, utan honom åker vi ur.

Något är verkligen helt fel i dagens trupp. Men oavsett så åker jag på nästa match.
 

MAGNETO

Omega
Underbart avslut på semestern! Många bra prestationer idag men jag tycker Henok står för en av de bättre. Solklart att han ska fortsätta från start framöver! Nya irländaren var rätt osynlig idag igen men jag hoppas han vaknar till snart.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Bump va?? Hur mås det på Skanssen just nu :)……
Illa. Tur att det finns många fina grabbar att sorgedricka med efteråt.

Illustrerades bäst med hur en ensam aik:are i halsduk knatade förbi kroglängan i allén och blev påhoppad av en idiot varpå vi var tio olika gubbar som väldigt bryskt stoppade nämnda idiot. Pinsamt att det ens händer; sån skit pysslar väl bara kgb med..

Grattis till en självklar seger över ett nervspökat DIF som jag tror blir sitt vanliga jag när det inte är derby..
 
Senast ändrad:

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Illa. Tur att det finns många fina grabbar att sorgedricka med efteråt.

Illustrerades bäst med hur en ensam aik:are i halsduk ensam knatade förbi kroglängan i allén och blev påhoppad av en idiot varpå vi var tio olika gubbar som väldigt bryskt stoppade nämnda idiot. Pinsamt att det ens händer; sån skit pysslar väl bara kgb med..

Grattis till en självklar seger över ett nervspökat DIF som jag tror blir sitt vanliga jag när det inte är derby..
Bra agerat…..kudos!! En bra dag att vara gnagare….lyfter på hatten för en storsint gårdares fina ord!
 
Topp