• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

PG1891

Omega
Samtidigt efter att ha kollat på övriga ”topplag” så kan jag subjektivt konstatera att deras spel är inte heller särskilt imponerande. Ta dif mot alla dessa brödgäng, har haft svårt men fått med sig vinsten ändå. Mff har även dem haft lite medvind. 3 pinnar på söndag, Mange bryter benet, vi kör över vraken, peking och fc skåne sen är det autobahn mot guldet!
 

Flaco

Cartier
Någon som har ett par, ett gäng, eller till och med en rolig biljett till derbyt mot djyrgårn på söndag? Sent ute.
 

PG1891

Omega
Finns ju fortfarande ledigt på Etage 3

A5656D98-4D80-401B-AE21-50FE79C13596.png
 

Caravelle33

Vacheron
En av de märkligaste derbyna jag gått på. Kan inte sätta fingret på det men det var en riktig skum stämning trots vinsten… någon som resonerar likadant?
71695E84-481A-42C4-AF02-E0A97AFA2600.jpeg
Skönt med 3 poäng men innan DIFs röda kort så såg dom betydligt mer aggressiva och taggade ut än AIK. Efter AIKs röda när dom var lika många igen så tycker jag att den matchbilden kom tillbaka och DIF hade ganska bra tryck utanför AIKs straffområde. Skönt att DIF inte kan vinna derbyn. Nu står vi inför 3 tunga matcher och jag tycker inte AIK övertygade trots 3 poäng.
 

kapahoo

Omega
Skönt med 3 poäng men innan DIFs röda kort så såg dom betydligt mer aggressiva och taggade ut än AIK. Efter AIKs röda när dom var lika många igen så tycker jag att den matchbilden kom tillbaka och DIF hade ganska bra tryck utanför AIKs straffområde. Skönt att DIF inte kan vinna derbyn. Nu står vi inför 3 tunga matcher och jag tycker inte AIK övertygade trots 3 poäng.
Fast de hade noll målchanser och bara ett skott på mål.
Det var ett konstigt derby men samma matchbild mot Elfsborg eller Varberg hade känts som ännu en säker hemmaseger i serielunken.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Fin bild. Måste verkligen upp på vinden och se om jag hittar Bernts guldhatt från Malmö -92 som ska ligga där någonstans.


Skärmavbild 2021-10-05 kl. 09.00.30.png
 
Det är ändå en ynnest att få drömma om guld (om än bara litegrann) inför sista omgången!
En otroligt stark andra halvlek igår, och bara att europaspelet är säkrat känns ju fantastiskt!
 
Topp