• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

PG1891

Omega
Årets mest givna kandidat till segerskumpa vid SM-guld = Sparkling glögg

1133787_800.png
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Har följt spektaklet på AIK:s Insta……chockerande att så många inte kommer gå på matchen imorn då de inte är vaxxinerade…..vad är det med folk?? Hur svårt ska det vara att ta sprutan…….vi får hoppas på +20k imorn!!

1638562887364.png
 

MAGNETO

Omega
Nu har årets jultröja släppts!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Nu har årets jultröja släppts!

Ful som stryk, precis som en jultröja Ska vara 😄
 

MAGNETO

Omega
Någon som är intresserad av en jultröja storlek M innan jag skickar tillbaka? Sålde slut direkt i shoppen! Endast provad (köpte två storlekar). Säljer till samma pris som jag gav dvs 649 + frakt.
5979B31C-70D1-465A-A05A-2EBBFDEF067C.jpeg
 

DRW

Panerai
2-Faktor
😄
 

don.h

Cartier
Plåten säkrad till nästa säsong. Hittade några obskyra platser på andra etage, kurvan västra/norra. Är endast tre stolar med trappa på varje sida.
Antingen blir det som en egen liten rad eller mest omringad av spring. Någon som vet?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Guidetti vill ha 15 miljoner sign-on plus fet lön. Ursäkta, men den fjanten borde vara glad att ens få spela i gnaget.
 

DRW

Panerai
2-Faktor
Guidetti vill ha 15 miljoner sign-on plus fet lön. Ursäkta, men den fjanten borde vara glad att ens få spela i gnaget.
Det är bara rykten om vad han vill ha, varken du, jag eller andra fans vet vad som faktiskt sägs bakom stängda dörrar.
Men att kalla honom fjant är bara fjantigt.
 

PG1891

Omega
Guidetti vill ha 15 miljoner sign-on plus fet lön. Ursäkta, men den fjanten borde vara glad att ens få spela i gnaget.
Nabbe fick ju runt 7m i signon, så det är ju inte en fantasisumma, men som många är inne på i gnagarforum så verkar det vara ett första förslag. Seb ska också ha fått ca 5-6m, och landar det däromkring är det väl en godkänd summa. Man måste utgå från att han kommer prestera som topp 3 anfallare i allsvenskan, annars kan man automatiskt skippa det och klippa Kouakou.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Nabbe fick ju runt 7m i signon, så det är ju inte en fantasisumma, men som många är inne på i gnagarforum så verkar det vara ett första förslag. Seb ska också ha fått ca 5-6m, och landar det däromkring är det väl en godkänd summa. Man måste utgå från att han kommer prestera som topp 3 anfallare i allsvenskan, annars kan man automatiskt skippa det och klippa Kouakou.
Ser gärna Kouakou. 👍
 

DRW

Panerai
2-Faktor
Jag tycker han är en fjant och vill inte ha honom i laget öht.
Jisses.

Inget ont om Kouakou, men det klart att Guidetti är en bättre fotbollsspelare och Kouakou kommer kosta, Sirius kommer garanterat inte släppa honon så tätt inpå säsongen billigt och sedan ska han oxå ha sign-on och lön.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Jisses.

Inget ont om Kouakou, men det klart att Guidetti är en bättre fotbollsspelare och Kouakou kommer kosta, Sirius kommer garanterat inte släppa honon så tätt inpå säsongen billigt och sedan ska han oxå ha sign-on och lön.
Jisses vad?

I mina ögon är Guidetti en snackpåse. Det är lite charmigt om man kan prestera, inte annars. Jag tror inte han kommer att göra bra ifrån sig i gnaget helt enkelt. Ser mycket hellre Kouakou som är vältränad och hungrig.

Men för all del, kommer Guidetti och gör bra ifrån sig så är allt bra. Jag tvivlar dock.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Nu verkar han klar enligt aftonbladet. Hoppas verkligen att jag har fel om John, och att han kommer till gnaget med stor revanchlusta och gör succé nu. 😃
 
Topp