Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har årets jultröja släppts!
Jultröja Vuxen 2021
Nu är den här! Som ni har längtat, frågat, undrat och hoppats på att vi ska ta in en jultröja igen... Och nu är den alltså ÄNTLIGEN här! Men passa på, det är först till kvarn som gäller och tröjorna brukar gå åt snabbt. Vill du säkra en jultröja så bör du alltså slå till på en gång. Tröjorna finn...www.aikshop.se
Vågar du gadda dig redan nu? Vi startar swish-insamling så fixar @Hexagon detNästa år då jävlar!
Men vilken säsong, hade inte väntat mig en Europaplats, bäst i stan och ordningen är återställd. AIK guld 2lax22
Haha absolut jag är påVågar du gadda dig redan nu? Vi startar swish-insamling så fixar @Hexagon det
Tja....hur är storleken....är normalt M......Någon som är intresserad av en jultröja storlek M innan jag skickar tillbaka? Sålde slut direkt i shoppen! Endast provad (köpte två storlekar). Säljer till samma pris som jag gav dvs 649 + frakt.
Jag skulle säga att den är hyfsat normal i storleken, kanske lite större men inte jättemycket. Har själv S och den passade mig bra.Tja....hur är storleken....är normalt M......
Kool….kan köpa!!Jag skulle säga att den är hyfsat normal i storleken, kanske lite större men inte jättemycket. Har själv S och den passade mig bra.
Det är bara rykten om vad han vill ha, varken du, jag eller andra fans vet vad som faktiskt sägs bakom stängda dörrar.Guidetti vill ha 15 miljoner sign-on plus fet lön. Ursäkta, men den fjanten borde vara glad att ens få spela i gnaget.
Guidettis massiva krav för att skriva på för AIK
SportExpressens Anel Avdic ger dig de senaste nyheterna och avslöjandena i Allsvenska kulisserna. Den här veckan om bland annat... ✓ 94-hjältens son skriver kontrakt med Hammarby ✓ Allsvenska sportchefen fångad på bild på flygplats ✓ Belgisk klubb försökte värva Djurgården-spelaren ✓ Bojan...www.expressen.se
Nabbe fick ju runt 7m i signon, så det är ju inte en fantasisumma, men som många är inne på i gnagarforum så verkar det vara ett första förslag. Seb ska också ha fått ca 5-6m, och landar det däromkring är det väl en godkänd summa. Man måste utgå från att han kommer prestera som topp 3 anfallare i allsvenskan, annars kan man automatiskt skippa det och klippa Kouakou.Guidetti vill ha 15 miljoner sign-on plus fet lön. Ursäkta, men den fjanten borde vara glad att ens få spela i gnaget.
Guidettis massiva krav för att skriva på för AIK
SportExpressens Anel Avdic ger dig de senaste nyheterna och avslöjandena i Allsvenska kulisserna. Den här veckan om bland annat... ✓ 94-hjältens son skriver kontrakt med Hammarby ✓ Allsvenska sportchefen fångad på bild på flygplats ✓ Belgisk klubb försökte värva Djurgården-spelaren ✓ Bojan...www.expressen.se
Jag tycker han är en fjant och vill inte ha honom i laget öht. Inte ens gratis faktiskt.Det är bara rykten om vad han vill ha, varken du, jag eller andra fans vet vad som faktiskt sägs bakom stängda dörrar.
Men att kalla honom fjant är bara fjantigt.
Ser gärna Kouakou.Nabbe fick ju runt 7m i signon, så det är ju inte en fantasisumma, men som många är inne på i gnagarforum så verkar det vara ett första förslag. Seb ska också ha fått ca 5-6m, och landar det däromkring är det väl en godkänd summa. Man måste utgå från att han kommer prestera som topp 3 anfallare i allsvenskan, annars kan man automatiskt skippa det och klippa Kouakou.
Jisses.Jag tycker han är en fjant och vill inte ha honom i laget öht.
Jisses vad?Jisses.
Inget ont om Kouakou, men det klart att Guidetti är en bättre fotbollsspelare och Kouakou kommer kosta, Sirius kommer garanterat inte släppa honon så tätt inpå säsongen billigt och sedan ska han oxå ha sign-on och lön.