• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

RikNik

Panerai
2-Faktor
Nu verkar han klar enligt aftonbladet. Hoppas verkligen att jag har fel om John, och att han kommer till gnaget med stor revanchlusta och gör succé nu. 😃
Kul. Han och Nabbe kommer göra kaos framåt. Hamnar Stefanelli på bänken igen tro?
 

PG1891

Omega
Det kan bli hur bra som helt det här. Sebbe, Bilal, Otieno, Milo, Lustig, Sotte, Zack, Meja och sen så alla Junisar.
Jäklar vad peppad jag blir nu 💛🖤
Onekligen en fin lineup nu, särskilt om vi får in Herr Björnström också, då är vi dödliga. Bra med lite extra truppbredd inför Europasatsning, där junisarna kan avlasta.

Vinna cupen, Hata djurgårn, AIK!
 

kapahoo

Omega
Guidettis styrkor som spelare är ändå något AIK saknar idag. Profilen är helt rätt på det sättet. Om det är prisvärt med just honom känns en smula osäkert men han har åtm haft en toppnivå som skulle inneburit guld förra året.
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Så jäkla onödigt att torska hemmafördelen. så där.
Och självklart blev det Malmö.i lottningen också.
🤬
 

Caravelle33

Vacheron
Då var nya årskort upphämtade.
ECAC4788-8A18-435B-9856-DF8741F4512D.jpeg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Bra grabbar…..ni står upp bra med 4-1 efter 61 min…….mot BK Brun!!! Att ställa fram skorna brukar inte garantera poäng……hoppas hårtorken 19:30 ger effekt!!!!!
 

kapahoo

Omega
Det kändes som att spelarna inte riktigt förstod att säsongen var igång.

Dock - två mål på bortaplan, om bara defensiven når förra årets klass kan det bli bra. Kanske...
 
Kul med Jordan Larsson! AIK behöver få in lite spets nu när vi får vänta på Guidetti. Nu är det bara hoppas vi får se AIK på söndagens hemmapremiär, satan vad kul det ska bli!
 
Otroligt vilken match det blev ändå! Finns en del kvar att önska, men svårt att vara kritisk en kväll som denna! Mår fint på tunnelbana hem, efter match, middag och ett par öl med goda vänner
 

Bilagor

  • E284441A-C03E-41A8-A459-5DB28FE07D9B.jpeg
    E284441A-C03E-41A8-A459-5DB28FE07D9B.jpeg
    536.2 KB · Visningar: 4

PG1891

Omega
Skönt med bortavinst även om det är mot bottenlag. Bara att ladda om inför den mest intensiva och tuffaste perioden på säsongen. AIK-Sill 7/5, AIK-nöff 11/5, Vrak-AIK 15/5. Hur ska detta gå? Får vi med oss 6 pinnar är jag klart nöjd. 5 pinnar, dvs 1 vinst och 2 lika är också bra sett till matchandet.
 
Topp