• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

Kom igen gnaget.
BA356CDE-A1F3-4D2C-BB81-A08DCF8536F1.jpeg

Känns ändå rätt gött nu plötsligt, när man i stort sett kastade in både handduk och hopp efter Häcken.

Önskar bara att Jordan verkligen kunde explodera i målskyttet eller snitta iallafall 0,5. Han har dock spelat grymt och bidrar mycket. Hoppas han stannar hela säsongen. 🔥

Lite exalterad ändå att få komma till en arena på söndag som kan laga annan mat än korv
Det blir nog snart någon slags kollektiv bojkott av kioskerna på Friends, precis som på Hovet 2108. Utbudet, priserna och servicen är verkligen under all kritik.
Det enda som blivit bättre är att dom lärt sig att förupphälla bira på Norra bar 🍺😀

Tele2 ger mig alltid dåliga vibbar. Orimligt små in/utgångar till klacken. Om något händer lär det gå illa är jag rädd.

Krossa Bajen 🖤💛

Bajen drev upp tempot så att inget lag klarade av att spela. Domarna hängde inte heller med. Länge sedan (om ens någonsin) man såg så många felpass, bolltapp, indianare etc i en och samma match. Gissar att de tänkte att Gnaget var tunga i benen efter hårt matchande. Eller spelar de alltid så här?
Men många mål och högt löptempo. Det har väl sin charm kanske… eller nja…

Oerhört viktigt med vinst. Ruggig spänning inför ankomsten av John!

I övrigt har vi bra chans att hänga av de andra lagen i toppen när bajen möter Häcken den 26/6. Då rycker vi!

Jag blir hypernervös så fort Sotte har bollen alltså, tycker inte han håller just nu. Även Zach, visst han är en jävel på att löpa men för dålig kvalitet generellt, spela hellre Mendes då.

Jag blir hypernervös så fort Sotte har bollen alltså, tycker inte han håller just nu. Även Zach, visst han är en jävel på att löpa men för dålig kvalitet generellt, spela hellre Mendes då.
Kan inte annat än att hålla med, tycker Zach tappat lite självförtroende,

Men tror på en bra höst 🖤💛

kanske vår viktigaste kontrakterade spelare idag
Haha japp, trots att han inte gör det med flit så gör han det jävligt bra.

Man blir ju dock gråtfärdig av spelet, och vidhåller min ståndpunkt ovan om Sotte och Zach (oavsett hur mycket hat/kärlek han fått nu) men vill tyvärr lägga till Milo också..

Ring, Ayari, Abdirahman och Mendes gjorde det snyggt som ersättare idag, höll kvaliteten.

Haha japp, trots att han inte gör det med flit så gör han det jävligt bra.

Man blir ju dock gråtfärdig av spelet, och vidhåller min ståndpunkt ovan om Sotte och Zach (oavsett hur mycket hat/kärlek han fått nu) men vill tyvärr lägga till Milo också..

Ring, Ayari, Abdirahman och Mendes gjorde det snyggt som ersättare idag, höll kvaliteten.
Instämmer.

Tycker synd om Tihi som får massa skit av detta. Axén hade ju en poäng i studion gällande att utlånade spelare inte borde spela mot laget de är utlånade ifrån.

Hade gärna haft Ylätupa kvar men Zach får oförtjänt mycket skit tycker jag. Han vill i alla fall åt rätt håll och drar inte ned på tempot.

Tillbaka
Topp