Tror alla vill byta ut fakenitlänkarna?Den stora frågan är ju, vem xxx säljer länken och behåller klockan!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror alla vill byta ut fakenitlänkarna?Den stora frågan är ju, vem xxx säljer länken och behåller klockan!?
Tror alla vill byta ut fakenitlänkarna?
Med tanke på att det var en Ranger med t-fit så gissar jag att den gick till någon med en gammal BB58(?).Den stora frågan är ju, vem xxx säljer länken och behåller klockan!?
Vilka fakenitar? Det var en ringer länken hörde till. Ranger har inte fejknitarna som 58:an harTror alla vill byta ut fakenitlänkarna?
Köparen ja. Men att göra valet att sälja bara länkenTror alla vill byta ut fakenitlänkarna?
Ja, säljaren fick väl bra erbjudande på länken? Allt skulle ju ändå säljas.Köparen ja. Men att göra valet att sälja bara länken
Edit: eller vad menar du
Stämmer bra. Länken sitter hos migMed tanke på att det var en Ranger med t-fit så gissar jag att den gick till någon med en gammal BB58(?).
Tänker samma varje gång….En seriös fråga, hur tänker folk när dem bumpar priset med 0,5-2% på en klocka? Om man har en klocka till försäljning för 120k och inte får den såld, tänker man då att den uteblivna försäljningen är pga att den är prissatt till 120k och inte 119k?
Och även att den hypotetiska personen som kan tänka sig att köpa den för 119 men inte 120 inte chansar och drar iväg ett bud på 119 då...Tänker samma varje gång….
Haha exakt. Är ganska säker på att såna låga PB är kontraproduktiva snarare än något annat.Och även att den hypotetiska personen som kan tänka sig att köpa den för 119 men inte 120 inte chansar och drar iväg ett bud på 119 då...
Nej det är ju ett sk "Skambud" vilket får en säljare krypa ihop I fosterställning och skaka av illamående.Och även att den hypotetiska personen som kan tänka sig att köpa den för 119 men inte 120 inte chansar och drar iväg ett bud på 119 då...
Haha exakt. Är ganska säker på att såna låga PB är kontraproduktiva snarare än något annat.
Går Ranger-länken att köpa hos AD?Stämmer bra. Länken sitter hos mig
Den går att köpa lös men Nymans och Rob som jag kikat med var endast villiga att beställa om du redan ägde en Ranger. De önskade ca 11kGår Ranger-länken att köpa hos AD?
Vet du vad den kostar där iaf?
Aha! Därav omvägen via KoS!Den går att köpa lös men Nymans och Rob som jag kikat med var endast villiga att beställa om du redan ägde en Ranger. De önskade ca 11k
Behöver bara ventilera lite över mitt - nu icke aktiva - objekt på KS och modererandet på denna site.
Man tar sig tid att skriva en annons och lägga in bilder, men råkar i förbifarten missa att fylla i fältet returpolicy.
Självklart ett misstag som ska straffas ordentligt - annonsen raderas och jag kan nu inte lägga upp den igen, eftersom det finns en eminent regel om att det endast får publiceras en annons per dygn. Fantastiskt hanterat!
Det borde ju inte vara så svårt att göra obligatoriska fält obligatoriska kan man tycka?Det sker automatiskt och det läggs enormt med tid att på att hålla koll på K&S.
Hade vi kunnat skulle vi hantera det annorlunda.
Men jag har för att visa god vilja återställt din annons och ber dig uppdatera den för att följa reglerna.
Det borde ju inte vara så svårt att göra obligatoriska fält obligatoriska kan man tycka?
Varför då? Tillåter inte plattformen det?Nej det kan man tycka. Dock önsketänkande.
Nej en automatisk validering av fält är ju inte så mycket begärt
Varför då? Tillåter inte plattformen det?
Ouch. Kanske inte en dealbreaker men bättre är väl ”i använt skick” än ”överlag bra skick” speciellt när det enda man uppmärksammar är ”några hairlines”@charles_swe
Jag tycker din beskrivningen är en aning missvisande när du skriver att det förekommer "Något hairlines på vänster sida, se bilder. Överlag bra skick!". Av bilderna att döma är det väl inte direkt att se det som bra skick när hela boetten är full med repor, är väl iofs en bedömningsfråga men var något jag reagerade på bara.
Avslutad - SBGN003 Grand Seiko GMT prisbump
Prisbump 20k skickat o klart. Pris: 20.000 Grand Seiko GMT med 9F! Värdefrakt ingår i priset. Referenser finns i GoodGuys tråden. Betalning via swish. Full set, stämplad garanti från officiell återförsäljare (KM) 2021-05-04. Fortfarande under garanti. Länken justerad för 18 cm handled, en...klocksnack.se
Var inte så hård mot honom, jag tror han var lite stressad av att ha lagt upp sju inlägg på sex minuter strax före annonsen för att komma upp i exakt 50.Ouch. Kanske inte en dealbreaker men bättre är väl ”i använt skick” än ”överlag bra skick” speciellt när det enda man uppmärksammar är ”några hairlines”
Han har iaf tagit ärliga, osmickrande bildern. Det ska han haVar inte så hård mot honom, jag tror han var lite stressad av att ha lagt upp sju inlägg på sex minuter strax före annonsen för att komma upp i exakt 50.