• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Aktiva objekt (annonser på KS)

Tonen ligger i betraktarens ögon och läsning :)

Nu vet du läget. Och suget för köp finns vad jag förstått det som. Bara för spridningens skull får du ytterligare rabatt. Kom PM för att lösa detaljerna 🤝🫶

Tonen ligger i betraktarens ögon och läsning :)

Nu vet du läget. Och suget för köp finns vad jag förstått det som. Bara för spridningens skull får du ytterligare rabatt. Kom PM för att lösa detaljerna 🤝🫶

Snälla snälla snälla pretty please with sugar on top bring back the skrattemoji! 😂

Stilpoäng för hög svansföring @Isel93 , och återigen lycka till.

Jag förstår inte försvarsställningen vissa personer intar när någon frågar om deras annonser 😳 Sjuk reaktion imho som inte ger något positivt, snarare tvärtom. @Isel93 hade kort och gott bara kunnat svara sakligt utan att bete sig barnsligt och 100% framstått som seriös. I mina ögon känns du nu bara labil. Och du är inte ensam, förstår inte hur och varför en del reagerar som de gör.

Jag förstår inte försvarsställningen vissa personer intar när någon frågar om deras annonser 😳 Sjuk reaktion imho som inte ger något positivt, snarare tvärtom. @Isel93 hade kort och gott bara kunnat svara sakligt utan att bete sig barnsligt och 100% framstått som seriös. I mina ögon känns du nu bara labil. Och du är inte ensam, förstår inte hur och varför en del reagerar som de gör.
Håller verkligen med, detta är ju en bra tråd för att lyfta frågor som fler än en person kan tänkas ha och om det är något man reagerar på i annonsen. Svarar man sansat och sakligt är det snarare till fördel för just annonsen, eller så tänker jag i alla fall..

@Joakim vad menas med död subsekund? Det är ju en kronograf? Om det finns en länk till klockan som kan vara original så borde väl den beskrivas i annonsen med bild?

@Joakim vad menas med död subsekund? Det är ju en kronograf? Om det finns en länk till klockan som kan vara original så borde väl den beskrivas i annonsen med bild?
Sorry, minutvisning antar jag att det är. Inringat är död. Länk enligt bild.
IMG_8834.jpeg
IMG_8835.jpeg
IMG_8833.jpeg

@mac - Du har haft ute Bathyn sedan mars och den har varit nere på 72k. Om ingen var intresserad av den då, vad får dig då att tro att någon är intresserad när du höjer priset till 78?

@mac - Du har haft ute Bathyn sedan mars och den har varit nere på 72k. Om ingen var intresserad av den då, vad får dig då att tro att någon är intresserad när du höjer priset till 78?
Jag som trodde den var sänkt från 80!
Men nu är jag med. Den går upp i pris…
Det vill ju alla ha - en klocka som går upp i pris. Så min gissning är att den stora massan väntar tills den passerar 100 eller mer. 🤔

@Klando ifrågasätter inte din annons i sig. Men med tanke på din formulering här måste du vara extremt kass på att leta!? @Merlin har dessutom haft sin annons ute över en månad med ganska frekvent dumpande…

IMG_7425.png

@M26 du har försökt sälja din BB58 GMT till listpris i över två månader nu. Vem skulle vilja betala det om man kan plocka ut en ny i butik för samma pengar? Det verkar nämligen inte ett dugg svårt. Var inne hos Bergströms i Malmö 17 juli och dom hade en inne att prova. Tänkte det var ett visningsex men det var det inte, den var till salu där och då.

@M26 du har försökt sälja din BB58 GMT till listpris i över två månader nu. Vem skulle vilja betala det om man kan plocka ut en ny i butik för samma pengar? Det verkar nämligen inte ett dugg svårt. Var inne hos Bergströms i Malmö 17 juli och dom hade en inne att prova. Tänkte det var ett visningsex men det var det inte, den var till salu där och då.
Jag frågade just Bergströms om tillgänglighet på Tudor för några veckor sedan. Då sa de att det var 95% tillgänglighet, alltså att det knappt var kö på någon modell.

@Klando ifrågasätter inte din annons i sig. Men med tanke på din formulering här måste du vara extremt kass på att leta!? @Merlin har dessutom haft sin annons ute över en månad med ganska frekvent dumpande…

IMG_7425.png

Missade att söka på enbart 88, men om det höjer ögonbryn tar jag givetvis bort det...

Blev intresserad av denna.
The Citizen Chronomaster AQ4091-56M https://klocksnack.se/threads/the-citizen-chronomaster-aq4091-56m.192520/
Noterar dock att det ser ut att saknas en skruv i länken, och flera av skruvarna ser ut att vara på väg ut. Skruvarna kan man ju dra åt, men en skruv som saknas är förlorad. Det borde väl även framgå av annonstexten kan man tycka?
Ger inte så gott helhetsintryck.
@Byrackan

Blev intresserad av denna.
The Citizen Chronomaster AQ4091-56M https://klocksnack.se/threads/the-citizen-chronomaster-aq4091-56m.192520/
Noterar dock att det ser ut att saknas en skruv i länken, och flera av skruvarna ser ut att vara på väg ut. Skruvarna kan man ju dra åt, men en skruv som saknas är förlorad. Det borde väl även framgå av annonstexten kan man tycka?
Ger inte så gott helhetsintryck.
@Byrackan
Inget som jag själv har noterat, men självklart ska det framgå isåfall. Jag ska undersöka klockan! Drar tillbaka annonsen tillsvidare.

Tack för uppmärksammandet av den saknade länkskruven, den är banne mig försvunnen. Jag har nog dragit åt dubbelskruvarna för löst, återförsäljare är kontaktad för att få tag i en ersättare. Tills dess får annonsen inaktiv, men njut gärna av bilderna på den fina washitavlan så länge :)

Länkskruven är beställd och kommer på min bekostnad tillfalla en eventuellt ny ägare. Jag har uppdaterat annonsen och förhoppningsvis så beskriver den klockan på ett bättre sätt nu. Hojta till om någon ser något som inte stämmer eller kontakta mig för övriga frågor. Länkskruvarna är åtdragna som de ska 👍

Tillbaka
Topp