Det där är att betrakta som handlare härifrån. Du marknadsför sig som handlare.Jag säljer som privatperson. Har inget företag.
//mod
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är att betrakta som handlare härifrån. Du marknadsför sig som handlare.Jag säljer som privatperson. Har inget företag.
Okej, du kunde lurat mig med ditt nick, Instagram och jobbmail.Jag säljer som privatperson. Har inget företag.
Jag säljer som privatperson. Har inget företag.
Finns flertalet medlemmar här på KS som kränger stora mängder klockor, endast i vinstdrivande syfte som borde sälja under professional dealers...Tvivlar på att samtliga har företag.
Finns flertalet medlemmar här på KS som kränger stora mängder klockor, endast i vinstdrivande syfte som borde sälja under professional dealers...Tvivlar på att samtliga har företag.
Nej, men tycker dom borde hålla sig under avdelningen professional dealers...Så är det verkligen men det sker sällan under var som kan antas vara ett företagsnamn eller med en mejladress som andas verksamhet.
Vi tycker lika!Nej, men tycker dom borde hålla sig under avdelningen professional dealers...
@Jodisalt, är klockan på första bilden verkligen samma som de två efterföljande?
Avslutad - Seiko JDM 7548-7000
Till salu är en jättefin Seiko 7548-700 JDM från 1980. Datumet växlar mellan engelska och kanji. Nya packningar och nytt batteri. Tickar på som en Quartz och har inte märkt några avvikelser. Pris: 2700kr på nato eller 3000kr på nato och ett helt nytt Seiko Dal1bp gummi. Mvh Jodisalt...klocksnack.se
Jag tror inte @JacquesCosteau hade någon baktanke med sin fråga men lumen är markant mörkare på de två sista bilderna än den första bilden. Förmodligen olika ljus? Men vilken bild är rättvisande över lumens färg?Japp, samma klocka.
Varför skulle jag ha bilder på olika klockor när jag säljer en? Dessutom äger jag endast en.
Jag tror inte @JacquesCosteau hade någon baktanke med sin fråga men lumen är markant mörkare på de två sista bilderna än den första bilden. Förmodligen olika ljus? Men vilken bild är rättvisande över lumens färg?
Om man som köpare får problem med klockan, är det dig eller Blombergs man ska ta kontakt med då? Dessutom är det två olika köpelagstiftningar som gäller då Blombergs faller under distansköplagen. Avtal med dig som privatperson är en annan sak. Nog bra om det är tydligt för att undvika ev. missförstånd.
Om man köper den för en dyrare peng via blocket av företaget Blombergs så gäller det som står där (6 mån garanti).Om man som köpare får problem med klockan, är det dig eller Blombergs man ska ta kontakt med då? Dessutom är det två olika köpelagstiftningar som gäller då Blombergs faller under distansköplagen. Avtal med dig som privatperson är en annan sak. Nog bra om det är tydligt för att undvika ev. missförstånd.
@Isel93 säljs klockan av dig som privatperson eller företaget Blombergs Ur?
Rolex Oyster Perpetual 177200 Red Grape Roman Dial 31mm säljes i Borås | Blocket
68000 kr - Klockor - Borås - ROLEX OYSTER PERPETUAL RED GRAPE DIAL 31mm Referens: 177200 Årtal: 2018 Tillbehör: Fullset Skick: Nyskick Vid köp ingår alltid ...www.blocket.se
Avslutad - Rolex 126610LN & Rolex 177200
Tillfälle att förvärva två riktigt fina klockor en herr och en dam. Först en Submariner Date 126610LN som inte behöver en närmare beskrivning. Klockan är från 2022 och är i det närmsta oanvänd! Plast kvar på claspen och inte en hairline av vad jag kan se! Pris: 139500 kr eller byte ner mot en...klocksnack.se
Om du väljer att skriva till mig vid intresse av klockan löser vi alla delar. Vill du istället skriva till blombergs kan du göra det.Om man som köpare får problem med klockan, är det dig eller Blombergs man ska ta kontakt med då? Dessutom är det två olika köpelagstiftningar som gäller då Blombergs faller under distansköplagen. Avtal med dig som privatperson är en annan sak. Nog bra om det är tydligt för att undvika ev. missförstånd.
Skriv där du är villig att köpa klockan.Dessutom har ju @Blombergs UR ett eget konto…
Den enda som verkade sugen var väl isf @EmmiiLLSkriv där du är villig att köpa klockan.
Visa nu ert seriösa ansikte och intresse av att köpa klockan .
För ni ägnar er inte bara åt att snacka skit… eller?
Har ännu inte fått något meddelande om intresse av klockan men väntar med spänning på att motbevisas.
Om du väljer att skriva till mig vid intresse av klockan löser vi alla delar. Vill du istället skriva till blombergs kan du göra det.
Hitta er en annan hobby på fritiden än att slänga rastlösa och betydelselösa kommentarer.
Skriv där du är villig att köpa klockan.
Visa nu ert seriösa ansikte och intresse av att köpa klockan .
För ni ägnar er inte bara åt att snacka skit… eller?
Har ännu inte fått något meddelande om intresse av klockan men väntar med spänning på att motbevisas.
Det finns ingen som är intresserad här.. Bara folk som har tråkigt men jag lovar jag ska ta av min tid och besvara folk på deras egna nivå.
Inväntar med glädje, fram med popcornen allihop
Väldigt barnsligt beteende av dig ärligt talat.Det finns ingen som är intresserad här.. Bara folk som har tråkigt men jag lovar jag ska ta av min tid och besvara folk på deras egna nivå.
Inväntar med glädje, fram med popcornen allihop
Jag tycker hans fråga är helt relevant sen tycker jag även ett sådant engagemang ska premieras och inte tryckas ner. Annars håller jag med ovanstående att bemöta detta på detta sätt är under all kritik.Den enda som verkade sugen var väl isf @EmmiiLL
Varför?Väldigt barnsligt beteende av dig ärligt talat.
Du var aldrig intresserad men jag lovar att du hade varit nöjd med ett köp från mig ifall du hade fått för dig att använda dina pengar.Om jag någonsin hade varit intresserad av din klocka så är jag inte det nu i alla fall, men lycka till.
Du var aldrig intresserad men jag lovar att du hade varit nöjd med ett köp från mig ifall du hade fått för dig att använda dina pengar.
Hans fråga är fullt relevant om han är intresserad av tillvägagångssättet vid köp och om han dessutom skrivit privat till mig för att uppriktigt hitta en lösning.Jag tycker hans fråga är helt relevant sen tycker jag även ett sådant engagemang ska premieras och inte tryckas ner. Annars håller jag med ovanstående att bemöta detta på detta sätt är under all kritik.
Jag undrade bara hur det låg till, du behöver inte hetsa upp dig.Varför?
Folk frågar inte av nyfikenhet, de kör någon form av uthängning på något som inte existerar.
Var ärlig mot dig själv och läs konversationen opartiskt.
Jag har inte fått en enda fråga eller fundering privat.