• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aktiva objekt (annonser på KS)

Ska vi ta denna diskussion ett varv till? Eller är vi nöjda med att du och jag tydligen inte delar uppfattning om en hel del ting som redan diskuterats?
Klockan är såld, till en troligtvis väldigt nöjd köpare. Är köparen mot förmodan inte det så reklamerar jag klockan.
Och både du och jag kan gå vidare i världen glada i vetskapen att jag inte sålde klockan till dig och du köpte inte klockan av mig.
Om du får tillbaka klockan kan du sälja den till mig.
 
Jag antar att jag är bannad från den här tråden eftersom att jag inte kan se inlägg efter DrKlockas inlägg idag 11/10 klockan 06.45. Tråkigt tycker jag.
 

Bilagor

  • IMG_1213.png
    IMG_1213.png
    146.3 KB · Visningar: 4
Jag antar att jag är bannad från den här tråden eftersom att jag inte kan se inlägg efter DrKlockas inlägg idag 11/10 klockan 06.45. Tråkigt tycker jag.
 
Mitt misstag. Jag tar på mig det och ber om ursäkt. Tråden är rensad som konstaterat.
 
Senast ändrad:

Om inte reglerna har ändrats tror jag priset ska stå kvar i annonsen också efter klockan sålts @Philipphilip
 
@LéKrâk inte för att jag misstror dig. Men ett tips på vägen är att lägga in uppdaterade bilder på klockan. Speciellt om du ägt den sedan januari.

Givetvis borde ev. köpare be om uppdaterade bilder, men kan säkert underlätta försäljningen om man direkt i annonsen kan se nya fräscha bilder på klockans nuvarande skick. 😀
 
@LéKrâk inte för att jag misstror dig. Men ett tips på vägen är att lägga in uppdaterade bilder på klockan. Speciellt om du ägt den sedan januari.

Givetvis borde ev. köpare be om uppdaterade bilder, men kan säkert underlätta försäljningen om man direkt i annonsen kan se nya fräscha bilder på klockans nuvarande skick. 😀
Kommer att ske! Något sket sig med bilderna igår.
 
Tillbaka
Topp