Längst ner i annonsen trycker du på redigera för att ändra texten. Någon verkar dock redan ha gjort det åt digFörsökt - men kommer inte åt denna text. (Endast priset och retur kan ändras vad jag ser.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Längst ner i annonsen trycker du på redigera för att ändra texten. Någon verkar dock redan ha gjort det åt digFörsökt - men kommer inte åt denna text. (Endast priset och retur kan ändras vad jag ser.)
Tack! (Och den som justerade )Längst ner i annonsen trycker du på redigera för att ändra texten. Någon verkar dock redan ha gjort det åt dig
Kan ha o göra med att jag tog nya bilder, började radera de gamla och blev avbruten innan jag hann klartAntar att du missat ladda upp någon bild på tavlan @MH123 ? Du förklarar tydligt hur tavlan ser ut men en bild säger ju mer än 1000 ord
Avslutad - Cyma Watersport Prissänkt
Säljer en Cyma Watersport som är från 50-talet. Den är ca 35mm stor och bärs bra som dressare. Väldigt ren och fin tavla med varmt patinerat lume. Visarna är relumade för att matcha. Bandet är ett fint matchande tan grain från JPM. Pris 5000kr ink fraktklocksnack.se
Tänkte mer i förhållande till vad jag gissar att handlaren kommer lägga ut klockan för baserat på vad de var villiga att betala mig för den, men jag är öppen för att lyssna på bud om du är intresserad@Thoernberg en snabb sökning på 3861 sapphire visar att det legat ute två objekt precis under 70k i sept/okt 2023. Dessa har också varit i väldig gott skick / nyskick samt utplockade sent 2022/2023. Så om jag inte missat något låter 80k väldigt högt och tycker då det blir lite tokigt att det framställs i annonsen som att en potentiell köpare kan vara med och ”dela på vinsten”.
Avslutad - Prisbump - Omega Speedmaster Professional 3861
Hej, Bumpar priset till 70k - sista chansen annars går den till handlaren imorgon. Spanar på lite nya roligheter, och kör därför en snabb intressekoll på min Speedy. Klockan är safir-/Sapphire Sandwich-modellen (det urverket förtjänar att synas!), ref: 310.30.42.50.01.002. Uttagen av mig på...klocksnack.se
Tänker dock att nu är vi ju här på KS, där du också annonserar så förhållandet som imo blir relevant för en köpare här är ju vad liknade objekt har gått för här tidigare. Därav anmärkte jag på formuleringen kring delad vinst i annonsen.Tänkte mer i förhållande till vad jag gissar att handlaren kommer lägga ut klockan för baserat på vad de var villiga att betala mig för den, men jag är öppen för att lyssna på bud om du är intresserad
Nä, men jag avslutar annonsen för gott nu.@MeraborstenAvslutad - Seiko SLA065 LE 62MAS 15k
Säljes Seiko SLA065 LE 62MAS inspirerad. Fullset i mycket fint skick. Uttagen från Svensk AD 2023-03-30, Så gott om garanti kvar Limiterad till 1300st List 38000kr. Pris 20000kr PB 15000kr ink Rek. INGA BYTE...klocksnack.se
Dagspris på den där?
- Hur många gånger ska du lägga ut/dra tillbaka, höja/sänka priset? Tror du den taktiken gynnar försäljning?
Håller med om att priset är väl högt men relevant att veta om service är gjord inom närtid.@WatchM
En lite spaning jag gjort är att det sällan funkar att använda c24 som referens eller summera sina inköps- och servicekostnader när man sätte ett pris på det man ska sälja. Sticker ut hakan att du är minst 10k för dyr om du verkligen vill sälja. Nej, jag är inte spekulant.
Säljes/Bytes - Cartier must 21
Cartier must 21 till salu En mindre cartier som lämpar sig för kvinnliga handleder. Unisex Original band och lås Kommer watch only Fungerar och håller tidenklocksnack.se
Jag är fullt medveten om att jag inte satt priset i nedre änden av spektrumet utan snarare tvärtom. När jag refererar till chrono24 samt nämner utförd service är de för att motivera begärt pris.@WatchM
En lite spaning jag gjort är att det sällan funkar att använda c24 som referens eller summera sina inköps- och servicekostnader när man sätte ett pris på det man ska sälja. Sticker ut hakan att du är minst 10k för dyr om du verkligen vill sälja. Nej, jag är inte spekulant.
Säljes/Bytes - Cartier must 21
Cartier must 21 till salu En mindre cartier som lämpar sig för kvinnliga handleder. Unisex Original band och lås Kommer watch only Fungerar och håller tidenklocksnack.se
Försöker du provocera? Om du medvetet sätter ett för högt pris så hoppas vi att du inte bumpar dagligen. Alternativt så kan du ju sätta ett vettigt pris.Jag är fullt medveten om att jag inte satt priset i nedre änden av spektrumet utan snarare tvärtom. När jag refererar till chrono24 samt nämner utförd service är de för att motivera begärt pris.
Klockor går sällan för begärt pris här på forumet och det är bara att dra iväg ett PM med prisförslag. Ja det är ett seriöst försök att sälja.
Absolut inte tanken. Priset motiverar jag i annonsen.Försöker du provocera? Om du medvetet sätter ett för högt pris så hoppas vi att du inte bumpar dagligen. Alternativt så kan du ju sätta ett vettigt pris.
Förstår vad du skriver men fattar inte taktiken. Det är inte direkt lättsålt just nu..inte direkt säljarens marknad om man uttrycker sig försiktigtJag är fullt medveten om att jag inte satt priset i nedre änden av spektrumet utan snarare tvärtom. När jag refererar till chrono24 samt nämner utförd service är de för att motivera begärt pris.
Klockor går sällan för begärt pris här på forumet och det är bara att dra iväg ett PM med prisförslag. Ja det är ett seriöst försök att sälja.
Ingen taktik faktiskt. Satte ett pris som jag ansåg vara rimligt (med betoning på jag) och de får jag stå för.Förstår vad du skriver men fattar inte taktiken. Det är inte direkt lättsålt just nu..inte direkt säljarens marknad om man uttrycker sig försiktigt
Gick väl för billigt på Tradera, så nån bekant fick kliva in och köpa den killgissar jag påFinns klockan kvar? Följde annonsen på Tradera.
Tillbakadragen - Tudor Date + Day 76200
Säljer härmed en fin Tudor 76200. Tudor Oyster Prince med vacker linen dial i 36 mm. Nyservad av mig och går så bra en mekanisk klockan bara kan. Ca. 1sek/ dygn i tidsavvikelse. Skicket på boetten är i gott skick. Finns lite hairlines men inga större märken. Klockan säljes watch only och...klocksnack.se
Eller är någon av annonserna fejk?
Tudor 76200
Utropspris: 5000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-11-28 20:10:24. Köp & sälj begagnade & oanvända Automatiska klockor på Tradera.www.tradera.com
Håller på att föra en konversation med köpare. Han vill dra sig ur affären pga annat köp. Drar tillbaka annonsen tills det blivit löst mellan mig som säljare och köparenFinns klockan kvar? Följde annonsen på Tradera.
Tillbakadragen - Tudor Date + Day 76200
Säljer härmed en fin Tudor 76200. Tudor Oyster Prince med vacker linen dial i 36 mm. Nyservad av mig och går så bra en mekanisk klockan bara kan. Ca. 1sek/ dygn i tidsavvikelse. Skicket på boetten är i gott skick. Finns lite hairlines men inga större märken. Klockan säljes watch only och...klocksnack.se
Eller är någon av annonserna fejk?
Tudor 76200
Utropspris: 5000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-11-28 20:10:24. Köp & sälj begagnade & oanvända Automatiska klockor på Tradera.www.tradera.com
Håller på att föra en konversation med köpare. Han vill dra sig ur affären pga annat köp. Drar tillbaka annonsen tills det blivit löst mellan mig som säljare och köparen
Ursäktar förvirringen
Låter sannerligen som du har rätt.Gick väl för billigt på Tradera, så nån bekant fick kliva in och köpa den killgissar jag på
Kan ju också va en slump att köparen som är en han har ett kvinnonamn och bor i samma stadLåter sannerligen som du har rätt.
Kan ju också va en slump att köparen som är en han har ett kvinnonamn och bor i samma stad
Det är väl bra om sådant lyfts? Om det stämmer alltså…KS stalking
Det är väl bra om sådant lyfts? Om det stämmer alltså…
Det är väl bra om sådant lyfts? Om det stämmer alltså…
Hehe, mest lite kul om det nu är så jag misstänker. Men mig stör det inte så mkt om det är så, finns klockan sen till salu här på KS så får väl eventuell köpare och säljaren komma överens om pris så alla blir nöjda helt enkelt. Men på Tradera är det väl en bra ide att sätta ett reservationspris så slipper man bekymmer med att oroa sig för att den ska gå för billigt.Absolut, fann grävandet underhållandet.
Tradera i ett nötskal. Hatar Tradera.Ni väljer vad ni vill tro på. Fick ett meddelande redan innan auktionen avslutades.
Trevlig kväll troll
Ok, är jag helt ute och cyklar ber jag om ursäkt för mitt spekulerande Hoppas det löser sig. Meeeen, anar fortfarande att nån bekant klev in och la det högsta budet för att styra upp problemet med en oseriös budare. Och hur som, är klockan kvar i din ägo så släng upp den här på KS igen så hoppas jag det blir en affär alla är nöjda med.Ni väljer vad ni vill tro på. Fick ett meddelande redan innan auktionen avslutades.
Trevlig kväll troll
Tacksam för ditt svarOk, är jag helt ute och cyklar ber jag om ursäkt för mitt spekulerande Hoppas det löser sig. Meeeen, anar fortfarande att nån bekant klev in och la det högsta budet för att styra upp problemet med en oseriös budare. Och hur som, är klockan kvar i din ägo så släng upp den här på KS igen så hoppas jag det blir en affär alla är nöjda med.