ChazzReinhold
Basic
Någon som har koll på vad man kan begära i lön på nivån "director" hos Accenture?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra instegskikare för barn och vuxna?
Planerar gå på utomhuskonsert med 5 åringen och det lär bli svårt att få bra platser nära scen.
Det går att köpa tuber i en sån också, iallafall där jag bor.Jag har precis köpt en gasolgrill och behöver därmed köpa en gasoltub.
Jag har sett att det finns en röd AGA-påfyllningstation i närheten av mig. Går det att köpa tuber där eller är det bara påfyllning?
Har någon tips på en bra gasoltub annars?
Tack för svaret! Det löste sig på kvällen när jag åkte till Maxi för att handla. Då såg jag att man kunde köpa tuber där. Köpte en PC10Det går att köpa tuber i en sån också, iallafall där jag bor.
Annars så kan du köpa både p5 (liten) & p10 (större) på många bensinstationer.
Jag kör med en P10 och en P5, har alltid en full så man kan switcha utifall det skulle ta slut mitt under grillning.
Typ sån här?Har två stycken SUP-brädar (Kona, uppblåsbara).
Har även två elektroniska pumpar på 110w som endast har 12v-anslutning för bil.
Då vi bor precis vid vattnet och inte alltid vill/kan använda bilen för att pumpa upp SUParna så letar jag efter något 12v-nätagg som kan funka.
Har ni något tips? Min sambo köpte ett från clasohlsson men på 60w så den orkade inte alls såklart.
Tack!Typ sån här?
![]()
LED Transformator | Transformator 12V 10A 120W | Ledgrossisten.se
Transformator för 12V LED RGB slingor.www.ledgrossisten.se
eller lite mer marginal:
![]()
Transformator till trädgårdsbelysning, Garden Lights
Tillbehör till Garden Lights trädgårdsbelysning. För kabel med skruvkoppling. Godkänd för utomhusbruk. Välj transformatorkapacitet genom att summera...www.ahlsell.se
Någon här som flyger mycket? Hur strikta är ryanair med mått på kabinväskor? Det står att de får vara 55x40x20 och jag har hittat en väska som är typ 22 djup men som håller måtten i övrigt. Har sett att de har såna där lådor de kontrollerar storleken med. Är det värt att chansa?
Ja värt o chansa för 2 cm. Visst kan RyanAir vara petiga men de gånger jag flugit med dem har jag aldrig behövt stoppa i kabinväska i "kontrollådan" (senast var pre-pandemi). De är där för att det inte ska bli ngt tjafs när någon idiot kommer med förtioelva väskor i varierande storlekar och tror han ska få med sig alla gratis. Kontrollådan är har nog dessutom ngn/ngra cm till godo så skulle tro att du får i din väska i lådan om det behövs.Någon här som flyger mycket? Hur strikta är ryanair med mått på kabinväskor? Det står att de får vara 55x40x20 och jag har hittat en väska som är typ 22 djup men som håller måtten i övrigt. Har sett att de har såna där lådor de kontrollerar storleken med. Är det värt att chansa?
Har du den i något 3D-format? Med rätt referenser kan du ju skissa upp den eller ta ut de mått du är ute efter.En svår men kanske och lika dum fråga! Går de räkna ut alla mått på den här modellen med hjälp av något program, om man endast har ett av måtten på den?
Bredden är 190mm.
Kort och gått går de få en 3d modell med mått på den?
Har tyvärr inte deHar du den i något 3D-format? Med rätt referenser kan du ju skissa upp den eller ta ut de mått du är ute efter.
Är den bilden allt du har samt bredden? Isåfall blir det svårt att få till något bra. Jag har caddat av gummiband från IWC genom bild samt ett par mått som referens. Men den där har en mer komplex geometri som gör det svårt med bara ett mått som referens, iaf för mig.Har tyvärr inte de![]()
Hittade att den är 218mm lång, sen kan jag kolla vinkeln (gulmarkerade) på min hoj för att få rätt.Är den bilden allt du har samt bredden? Isåfall blir det svårt att få till något bra. Jag har caddat av gummiband från IWC genom bild samt ett par mått som referens. Men den där har en mer komplex geometri som gör det svårt med bara ett mått som referens, iaf för mig.
Har du länk till vart du hittat den? Vad är det du vill göra i slutändan?Hittade att den är 218mm lång, sen kan jag kolla vinkeln (gulmarkerade) på min hoj för att få rätt.
Men de röd markerade har jag ingen aning om måtten
Hookies hemsida, men köpte biten i stål istället, den där skulle kosta ca 5000. Så för 800kr till fick jag i bättre materialHar du länk till vart du hittat den? Vad är det du vill göra i slutändan?
Kör handbagage, ta bild i Sverige med bilder på dem och med exv cert + ID, använd telefonens gps funktion vid sparad bild. Mer går väl inte att säkra upp med om du tänker på frågor som kan uppkomma vid tullen. Och kanske ha lappen med expatet tillgängligtSka flytta till UK i två år på expatkontrakt. Hur får jag med mig klockorna (8 st om jag tar alla)?!
Kvittokopior/betalningsunderlag.Ska flytta till UK i två år på expatkontrakt. Hur får jag med mig klockorna (8 st om jag tar alla)?!
Varför skulle du inte våga?Vågar man handbagage alltså? Ja det låter ju smidigast isf..
Vågar man något annat?Vågar man handbagage alltså? Ja det låter ju smidigast isf..
Ja du ska definitivt inte checka in dem iaf, flygbolag brukar väl täcka typ max 10kkr i incheckat värde ifall väskan försvinner.Vågar man handbagage alltså? Ja det låter ju smidigast isf..
Vad menar du? Varför skulle det inte vara så snyggt?Jag kom på att vi har ett konsultföretag som jag kunde ställa såna här frågor till inför flytten, så jag har fått detaljerade instruktioner kring tulldelen iaf. Kanske inte så snyggt om jag lägger ut det för allmän beskådan här men om nån är i samma sits så skicka PM kan jag dela med mig.