Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast jag var där förra veckan - så i så fall måste du varit väldigt nyligen eller så har de återtagit bildförbudet?
Ang. maten håller jag absolut med, mer lättillgängligt än vanliga avsmakningsmenyer brukar kännas också.
Har varit på Punk tre gånger. Uppfriskande och kul koncept. Maten håller hög klass rakt igenom. Sist fick vi dock en servitris som var så jäva sur och dryg. Hon måste ligga med kocken eller nåt. Annars skulle hon åkt ut med huvud före.
I min erfarenhet är det en del av konceptet. Borde bredvid mig sist frågade om vatten flera gånger men fick inget. Tanken är väl att de inte bryr sig.Har varit på Punk tre gånger. Uppfriskande och kul koncept. Maten håller hög klass rakt igenom. Sist fick vi dock en servitris som var så jäva sur och dryg. Hon måste ligga med kocken eller nåt. Annars skulle hon åkt ut med huvud före.
Låter helt galet. Jag har bojkottat stället sedan vi fick dålig service. Jag lägger hellre mina tusenlappar på något ställe där både maten och servicen är god.I min erfarenhet är det en del av konceptet. Borde bredvid mig sist frågade om vatten flera gånger men fick inget. Tanken är väl att de inte bryr sig.
Jocke & Kalle gillar ju att provoceraLåter helt galet. Jag har bojkottat stället sedan vi fick dålig service. Jag lägger hellre mina tusenlappar på något ställe där både maten och servicen är god.
Ja, med negerbollar, glada gubbar på gåslever etc. Men att ge dålig service är ju som att pissa i mitt kaffe. Det finns ett uttryck som heter "Kunden har alltid rätt". Det är inte bokstavligt, men innebär bl a att jag framgent bojkottar dem. Det är min rättighet. På så sätt får jag min rätt.Jocke & Kalle gillar ju att provocera
Och deras rättighet är att skita i vad du tycker, vilket jag tror de görJa, med negerbollar, glada gubbar på gåslever etc. Men att ge dålig service är ju som att pissa i mitt kaffe. Det finns ett uttryck som heter "Kunden har alltid rätt". Det är inte bokstavligt, men innebär bl a att jag framgent bojkottar dem. Det är min rättighet. På så sätt får jag min rätt.
Nån av de som nämns på sidan 1?Restaurangtips för middag med sambon i Stockholm? Varit på Agrikultur, hantverket, Rolfs kök. Vi tyckte mycket bra om maten på alla tre, dock var agrikultur dyrt och inte riktigt prisvärt. Något liknande eller helt annat för den delen, men vi uppskattar lugn miljö och inte alltför urspårad mat Lilla ego fullbokat förstås..
Restaurangtips för middag med sambon i Stockholm? Varit på Agrikultur, hantverket, Rolfs kök. Vi tyckte mycket bra om maten på alla tre, dock var agrikultur dyrt och inte riktigt prisvärt. Något liknande eller helt annat för den delen, men vi uppskattar lugn miljö och inte alltför urspårad mat Lilla ego fullbokat förstås..
Nån av de som nämns på sidan 1?
Pubologi va sinnessjukt bra när jag var där. Va på avslutningsmiddagen på Fredsgatan veckan innan och tyckte Pubologi spöade det alla dagar i veckan.
Alla snackar om Ichi just nu verkar det som. Måste vara en av de mest hype:ade krogarna i stan på länge...
Annars är väl den här listan hyfsat träffsäker:
https://thatsup.se/stockholm/guide/stockholms-hetaste-restauranger-just-nu/
Tack! NOOK eller pubologi får det nog bli.
Var får jag bäst griskött i Stockholm?
Svartensgrens kör en del intressanta grejer.
Jag var där för någon vecka sen och åt grissida. Mitt omdöme baseras uteslutande på den upplevelsen. Bra restaurang i övrigt!Sist jag var där hade de inget griskött. :/
Eat har också en magisk fläsksida.Sist jag var där hade de inget griskött. :/
"Low and Slow" eller "Austin food works" - men det är ju BBQ ställen så är det nått annat än det du är ute efter kan de andra ställena vara bättre.Sist jag var där hade de inget griskött. :/
Haha!
Ta en utflykt till Trosa.Midsommarplanerna gick i stöpet och känner spontant inte för att sitta i lägenheten och uggla.
Söker därför tips på ställen i/runt Stockholm där man kan få en trevlig midsommarlunch. Gärna i skärgården men åtminstone nära vattnet.
Tänkte Fjäderholmarna först men det är såklart fullbokat...
Midsommarplanerna gick i stöpet och känner spontant inte för att sitta i lägenheten och uggla.
Söker därför tips på ställen i/runt Stockholm där man kan få en trevlig midsommarlunch. Gärna i skärgården men åtminstone nära vattnet.
Tänkte Fjäderholmarna först men det är såklart fullbokat...