http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=128&artikel=6187567
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaahhhhhh
Aaaaahahahahhahahah
Ja, vad ska man säga?!?!
Inte undra på att man super ibland......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=128&artikel=6187567
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaahhhhhh
Aaaaahahahahhahahah
mdmfhttp://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=128&artikel=6187567
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaahhhhhh
Aaaaahahahahhahahah
Vi har ju en uppsjö av vindsnabba spelare, klart att inte försvaren hänger med.Jävla fitt-ellos. 24 straffar sen 2010.05, är det nåt annat lag som fått så många? AIK har fått 10 iaf.
Nej nej, vi slog ju Djurgården i premiären. Sist det hände tog vi SM-guld.Efter senaste derbyt så kommer det bli 2lax15. I can feel it in my bones.
Nej nej, vi slog ju Djurgården i premiären. Sist det hände tog vi SM-guld.
mVi har ju en uppsjö av vindsnabba spelare, klart att inte försvaren hänger med.
Men i 96:e minuten. Plus att CMORE lägger ner i 89:e. Efter fem sex minuter utan uppdatering om mål trodde jag att det var klart Ja ja, det blir i alla fall en spännande tabell!Vi har ju en uppsjö av vindsnabba spelare, klart att inte försvaren hänger med.
Fyra minuters tillägg, och under den tiden myglar två Gefle-spelare och har "kramp", varpå domaren lade till mer tid. 95:15 händer det som syns i bilden nedanför (som jag skamlöst hittat på Aftonbladet). Ska domaren strunta i det för att det är sent?Men i 96:e minuten. Plus att CMORE lägger ner i 89:e. Efter fem sex minuter utan uppdatering om mål trodde jag att det var klart Ja ja, det blir i alla fall en spännande tabell!
Markus Rosenberg förtjänar att slita av båda korsbanden samtidigt. Fy fan vad vidrig han är, får göra precis vad han vill utan att få ett kort.
I övrigt håller jag med om att konstgräs måste förbjudas snart, det finns verkligen ingenting som rättfärdigar det.
Nej, det måste tamejfan förbjudas och det nu.Lag som spelar på konstgräs förtjänar inte att vinna Allsvenskan.
Hemvändare till allsvenskan är riktigt kul! Alla förutom Rosenberg ska tilläggas.Markus Rosenberg förtjänar att slita av båda korsbanden samtidigt. Fy fan vad vidrig han är, får göra precis vad han vill utan att få ett kort. Kunde det inte varit han som drogs med skador istället för Gische Molins som är en hedersknyffel?
I övrigt håller jag med om att konstgräs måste förbjudas snart, det finns verkligen ingenting som rättfärdigar det.
Brajen-DIF.. Förbannade bengalbrännande jävla fjunisar!! Bara för att vi andra har ett liv att gå hem till och inte ni har det... Gaaaah!!!
Inte allt som brinner tydligen...
Brajen-DIF.. Förbannade bengalbrännande jävla fjunisar!! Bara för att vi andra har ett liv att gå hem till och inte ni har det... Gaaaah!!!