• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Allsvenskan 2015

Jag ser framemot den 4 Juli i Norrköping och en match mellan två klassiska lag.
Det blir tåget upp för att möta upp familjen och sen ladda upp på någon trevlig pub med andra MFFare.
Efteråt blir middag på en tapasrestaurang som ligger vid vårt hotell för natten.

Nej nej, vi slog ju Djurgården i premiären. Sist det hände tog vi SM-guld.

Nu har vi inte förlorat mot Djurgården på 8-9 matcher och vi har de "större" lagen kvar att möte hemma på Friends. Jag har till och med köpt biljetter till Örebro i sista omgången. Vem vet, det är kanske där det avgörs... Men skulle vara mäktigt att få storma planen på Friends för första gången...

Men i 96:e minuten. Plus att CMORE lägger ner i 89:e. Efter fem sex minuter utan uppdatering om mål trodde jag att det var klart :( Ja ja, det blir i alla fall en spännande tabell!
Fyra minuters tillägg, och under den tiden myglar två Gefle-spelare och har "kramp", varpå domaren lade till mer tid. 95:15 händer det som syns i bilden nedanför (som jag skamlöst hittat på Aftonbladet). Ska domaren strunta i det för att det är sent?
ElfsborgTT.JPG

Markus Rosenberg förtjänar att slita av båda korsbanden samtidigt. Fy fan vad vidrig han är, får göra precis vad han vill utan att få ett kort. Kunde det inte varit han som drogs med skador istället för Gische Molins som är en hedersknyffel?

I övrigt håller jag med om att konstgräs måste förbjudas snart, det finns verkligen ingenting som rättfärdigar det.

Senast ändrad:
Markus Rosenberg förtjänar att slita av båda korsbanden samtidigt. Fy fan vad vidrig han är, får göra precis vad han vill utan att få ett kort. Kunde det inte varit han som drogs med skador istället för Gische Molins som är en hedersknyffel?

I övrigt håller jag med om att konstgräs måste förbjudas snart, det finns verkligen ingenting som rättfärdigar det.
Hemvändare till allsvenskan är riktigt kul! Alla förutom Rosenberg ska tilläggas.

Brajen-DIF.. Förbannade bengalbrännande jävla fjunisar!! Bara för att vi andra har ett liv att gå hem till och inte ni har det... Gaaaah!!!

Tillbaka
Topp