Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Apple bekrÀftade att det ska vara sÄNi som uppdaterat till mini 6 och kört ett tag och byggt lite data. NÀr ni surfar och scrollar pÄ sidor nÀr plattan Àr i portrÀttlÀge, har ni upplevt jelly scroll?
alltsÄ detta:
Apple bekrÀftade att det ska vara sÄ
Apple says the iPad Miniâs jelly scrolling isnât a problem that needs to be fixed
Itâs just how the iPad Mini is built.www.google.se
NÄgon som bestÀllt nya Airpodsen (Ver 3)?
Sugen och vÀldigt nyfiken, dels pÄ ljudet men Àven mikrofonen (samtal i vind och bakgrundsljud)
Jepp jag fÄr mina AirPods 3 under dagen. Kör idag med AirPods Pro sÄ ska bli kul att jÀmföra, speciellt passformenNÄgon som bestÀllt nya Airpodsen (Ver 3)?
Sugen och vÀldigt nyfiken, dels pÄ ljudet men Àven mikrofonen (samtal i vind och bakgrundsljud)
Vad Àr det med Airpods 3 som lockar med tanke pÄ att du har Pro modellen?Jepp jag fÄr mina AirPods 3 under dagen. Kör idag med AirPods Pro sÄ ska bli kul att jÀmföra, speciellt passformen
FÄr vÀldigt gÀrna skriva en rad eller tvÄ kring första intrycketJepp jag fÄr mina AirPods 3 under dagen. Kör idag med AirPods Pro sÄ ska bli kul att jÀmföra, speciellt passformen
Formen pÄ lurarna Àr det som lockar mest . Har inga större problem med gummiplupparna pÄ mina Pro men blev nyfiken pÄ passformen pÄ de nya.Vad Àr det med Airpods 3 som lockar med tanke pÄ att du har Pro modellen?
Absolut sÄ fort UPS levererat dom och jag hunnit prova och jÀmföra lite under kvÀllen mot mina Pro sÄ Äterkommer jag med ett första intryck .FÄr vÀldigt gÀrna skriva en rad eller tvÄ kring första intrycket
Slog till pÄ den dealen igÄr pÄ ett par till sambon i julklapp . Hade de funnits i lager hade jag returnerat mina jag bestÀllt hos Apple men pallar inte vÀnta .Dagens tips till de som fortfarande gillar Airpods
30% pÄ Airpods 3 och Airpods Pro med Magsafe case
Rabattkoden finns i bilden
La du till nÄgon gravyr? Passar alltid pÄ nÀr jag bestÀller via AppleSlog till pÄ den dealen igÄr pÄ ett par till sambon i julklapp . Hade de funnits i lager hade jag returnerat mina jag bestÀllt hos Apple men pallar inte vÀnta .
Var lite safe och körde utan ifall jag beslutar mig att sÀlja dom vidare idag annars hade jag gÀrna valt till nÄgot personligt.La du till nÄgon gravyr? Passar alltid pÄ nÀr jag bestÀller via Apple
Jag hejar pÄ Pro, med tanke pÄ att de har NCDÄ var mina AirPods 3 framme .
Blir gymmet nu sÄ ska bli kul att jÀmföra mot mina AirPods Pro.
ANC Àr absolut trevligt men absolut inget mÄste för min del . Ljudet och passformen kommer vara det avgörande.Jag hejar pÄ Pro, med tanke pÄ att de har NC
NC Àr lifesavers pÄ tunnelbanan och flyget. Kan inte leva utan nu nÀr man har vant sig vid det. Airpods 3 kan dock vara rÀtt schyssta som hemmalurar. BÀttre batteritidANC Àr absolut trevligt men absolut inget mÄste för min del . Ljudet och passformen kommer vara det avgörande.
Kan tÀnka mig att ANC Àr klockrent i tunnelbanan, pÄ flyger Àr det verkligen trevligt. Jag tÀnker utvÀrdera hörlurarna veckan ut sÄ fÄr jag se vilka jag behÄller .NC Àr lifesavers pÄ tunnelbanan och flyget. Kan inte leva utan nu nÀr man har vant sig vid det. Airpods 3 kan dock vara rÀtt schyssta som hemmalurar. BÀttre batteritid
Vilka har bÀst NC ?Mycket positivt övervakad av ljudet och passformen. KÀnns knappt att de sitter i öronen . Mycket trevligare passform pÄ dessa Àn AirPods Pro. Under gympasset satt hörlurarna perfekt i bÄda öronen trots att jag körde flera övningar liggandes.
Basen finns men upplever att det Àr bÀttre bas i AirPods Pro, kanske inte konstigt dÄ de Àr mer slutna. Imorgon blir det att testa dom under samtal. Allt som allt Àr jag nöjd men inte riktigt bestÀmt mig för om Pro eller dessa ryker Ànnu .
AirPods 3 har inte ANC som AirPods Pro .Vilka har bÀst NC ?
SÀlj eller se om delen finns som beg pÄ ebay. RÀtt enkelt att skruva i de datorer jag öppnat iaf.Kul kostnadsförslag pÄ service av Macforum. 7 lax, för enbart logikkortet, sedan kanske det upptÀcks fler fel lÀngs vÀgen. NÄgon som vet ett prisvÀnligare alternativ för ett logikkort? Inte jÀttesugen pÄ att laga en 5 Är gammal dator för 7lax..
Kul kostnadsförslag pÄ service av Macforum. 7 lax, för enbart logikkortet, sedan kanske det upptÀcks fler fel lÀngs vÀgen. NÄgon som vet ett prisvÀnligare alternativ för ett logikkort? Inte jÀttesugen pÄ att laga en 5 Är gammal dator för 7lax..
Bytte tangentbord pÄ en 2012 MacBook pro en gÄng. Det satt bara med typ 52 skruvar, plus lite annat som behövdes tas bort innan. Men sÄ lÀnge inte tangentbordet behöver röras sÄ Àr det enklareSÀlj eller se om delen finns som beg pÄ ebay. RÀtt enkelt att skruva i de datorer jag öppnat iaf.
De Ă€r lite knepigare ja. Ăppnade min MacBook 12" nyligen och blev inte klok pĂ„ om man kunde trycka av det eller inte. Tyckte i stunden att det var fusk att googla...Bytte tangentbord pĂ„ en 2012 MacBook pro en gĂ„ng. Det satt bara med typ 52 skruvar, plus lite annat som behövdes tas bort innan. Men sĂ„ lĂ€nge inte tangentbordet behöver röras sĂ„ Ă€r det enklare
Ajfan , dÄ har jag ett par nya AirPods gen 3 till saluAirPods 3 har inte ANC som AirPods Pro .
Haha .Ajfan , dÄ har jag ett par nya AirPods gen 3 till salu