MisterStefan
Basic
BestÀllde Gen 3 den 26/10. Ingen leverans Ànnu.
Aldrig mer Tele2 onlineshop...
Aldrig mer Tele2 onlineshop...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min 11Pro som köptes pĂ„ release dagen sep 2019 Ă€r nere pĂ„ 85% sĂ„ lĂ„ter som din tappat rĂ€tt fort! Inte laddat âoptimaltâ för att spara pĂ„ batteriet heller!Hur ser era batterier ut? Köpte min 12 mini för prick ett Ă„r sedan. Nu Ă€r batterikapaciteten nere pĂ„ 88%. Sista 5 %:en har gott snabbt......sedan i september. Snart Ă€r den nere pĂ„ 80% och det Ă€r ju dĂ€r Apple sjĂ€lva drar grĂ€nsen. Visst beror det pĂ„ hur man anvĂ€nder och laddar mobilen. Laddar alltid fullt......fĂ„r Ă„ngest som det Ă€r över allt som ska laddas i vardagen. Ăr inte direkt imponerad över att batteriet tappat sĂ„ mkt pĂ„ 1 Ă„r. Dock Ă€r man inte förvĂ„nad heller.....sĂ„ imorn bĂ€r det av till Apple för batteribyte för 750 ish pix.....sĂ„ hĂ„ller den nĂ„t Ă„r till....
Min 12 mini har 93% batterihĂ€lsa efter ett Ă„r. Under den tiden har jag laddat telefonen varje natt och kört ner batteriet till ungefĂ€r 5-15% varje kvĂ€ll.Hur ser era batterier ut? Köpte min 12 mini för prick ett Ă„r sedan. Nu Ă€r batterikapaciteten nere pĂ„ 88%. Sista 5 %:en har gott snabbt......sedan i september. Snart Ă€r den nere pĂ„ 80% och det Ă€r ju dĂ€r Apple sjĂ€lva drar grĂ€nsen. Visst beror det pĂ„ hur man anvĂ€nder och laddar mobilen. Laddar alltid fullt......fĂ„r Ă„ngest som det Ă€r över allt som ska laddas i vardagen. Ăr inte direkt imponerad över att batteriet tappat sĂ„ mkt pĂ„ 1 Ă„r. Dock Ă€r man inte förvĂ„nad heller.....sĂ„ imorn bĂ€r det av till Apple för batteribyte för 750 ish pix.....sĂ„ hĂ„ller den nĂ„t Ă„r till....
95%Hur ser era batterier ut? Köpte min 12 mini för prick ett Ă„r sedan. Nu Ă€r batterikapaciteten nere pĂ„ 88%. Sista 5 %:en har gott snabbt......sedan i september. Snart Ă€r den nere pĂ„ 80% och det Ă€r ju dĂ€r Apple sjĂ€lva drar grĂ€nsen. Visst beror det pĂ„ hur man anvĂ€nder och laddar mobilen. Laddar alltid fullt......fĂ„r Ă„ngest som det Ă€r över allt som ska laddas i vardagen. Ăr inte direkt imponerad över att batteriet tappat sĂ„ mkt pĂ„ 1 Ă„r. Dock Ă€r man inte förvĂ„nad heller.....sĂ„ imorn bĂ€r det av till Apple för batteribyte för 750 ish pix.....sĂ„ hĂ„ller den nĂ„t Ă„r till....
Hur ser era batterier ut? Köpte min 12 mini för prick ett Ă„r sedan. Nu Ă€r batterikapaciteten nere pĂ„ 88%. Sista 5 %:en har gott snabbt......sedan i september. Snart Ă€r den nere pĂ„ 80% och det Ă€r ju dĂ€r Apple sjĂ€lva drar grĂ€nsen. Visst beror det pĂ„ hur man anvĂ€nder och laddar mobilen. Laddar alltid fullt......fĂ„r Ă„ngest som det Ă€r över allt som ska laddas i vardagen. Ăr inte direkt imponerad över att batteriet tappat sĂ„ mkt pĂ„ 1 Ă„r. Dock Ă€r man inte förvĂ„nad heller.....sĂ„ imorn bĂ€r det av till Apple för batteribyte för 750 ish pix.....sĂ„ hĂ„ller den nĂ„t Ă„r till....
Vafan!!!Gammal 11pro
Laddar telefonen lite hursomhelst
LÄter hyfsat like mitt mönster...laddar varje natt....men gÄr sÀllan under 20%...Min 12 mini har 93% batterihÀlsa efter ett Är. Under den tiden har jag laddat telefonen varje natt och kört ner batteriet till ungefÀr 5-15% varje kvÀll.
Min gamla 10S som jag köpte begagnad av Affe har just nu 84% och har rÀtt bra batteritid fortfarande tycker jag. Ligger alltid i laddning hemmavid.KÀnns som 12 mini har avsevÀrt sÀmre batteri Àn de större modeller...Àven de Àldre....dÄ menar jag inte i std by tid utan i livscykel....ska klaga hos Apple imorn......
Hehe, gjorde nog en Aurum. RÄkade göra hÄl pÄ batteriet sÄ det typ brann upp. Lurigt litium.Batteri update. Var hos Apple TÀby idag för att byta batteri. Skulle ta en timme.......efter timmen sÄ meddelade de mig att de lyckats sabba telefonen...sÄ jag fick en ny för kostnaden av ett batteribyte. Well oh well......mest trassel dÄ allt mÄste ominstalleras, bank-id, swish, jobbmail.....sÄ jag blev mer trött Àn nöjd.......sÄ nÀsta ggr batteriet tryter köper jag ny direkt itÀllet.....
Vad Àr det vi sÀger om hemmapulare........? Bli vid din lÀst.......osv...Hehe, gjorde nog en Aurum. RÄkade göra hÄl pÄ batteriet sÄ det typ brann upp. Lurigt litium.
Hann dock precis fÄ av det, sÄ lÄg och pyrde utanför dörren.Vad Àr det vi sÀger om hemmapulare........? Bli vid din lÀst.......osv...
SpÀnnande att se hur lÄngt tid det tar innan man kÀnner sig van igen. Var nÀstan 5 Är sedan senaste Iphonen.
Tar emot extremt mycket med AirPods men man lÀr vÀl vÀnja sig med det ocksÄ.
Bytte du pÄ garanti?Batteri update. Var hos Apple TÀby idag för att byta batteri. Skulle ta en timme.......efter timmen sÄ meddelade de mig att de lyckats sabba telefonen...sÄ jag fick en ny för kostnaden av ett batteribyte. Well oh well......mest trassel dÄ allt mÄste ominstalleras, bank-id, swish, jobbmail.....sÄ jag blev mer trött Àn nöjd.......sÄ nÀsta ggr batteriet tryter köper jag ny direkt itÀllet.....
Batteribytet skulle jag betala 750:- förâŠ.ingen garanti pĂ„ batterietâŠ..men fick en ny lur dĂ„ de pajade telefonenâŠ.men den va sĂ€kert refurbished med ny skĂ€rm och bakstyckeâŠ..Bytte du pĂ„ garanti?
Kan svara mig sjĂ€lv nu. De kom i veckan o har hĂ€mtad ut dom idag 11/12.Ăr det nĂ„gon som har fĂ„tt AirPods levererade frĂ„n Tele2's halloween erbjudande ? BestĂ€llde den 27/10 o har inte hört nĂ„gonting frĂ„nsett bekrĂ€ftelsen....
Du borde vÀl kunna dela dem genom icloud till henne med. Hon kan ju skapa en icloud adress om det behövs, logga in online och ladda ner de bilder hon vill ha?FrÄga om bilder som Àr sparade pÄ icloud. Jag har idag ca 35-40k bilder pÄ mitt icloud efter att ha haft det sedan kanske 2008 och varit nöjd med det, anvÀnder Mac's, iPad's och iPhone's och lirar bra att se och synkar mellan enheter och allt det dÀr. So far so good.
IOM separation och att mitt ex vill ha kopia pÄ dessa bilder, barn osv pÄ dessa, och hon kör PC sÄ mÄste jag nu kopiera ut dessa bilder till henne. Testade att ifrÄn min MacBook och Bilder dÀr exportera ut men allt crashade efter att ha stÄtt och tuggat i lite mer Àn 1 1/2 dag. Att ta lite bilder Ät gÄngen kommer ta oÀndligt med tid iom datamÀngden.
SÄ vet nÄgon hÀr nÄgot bra och fungerande sÀtt att exportera ut större mÀngd till jpg, png eller liknande som en PC och Windows anvÀnda sig av?
Japp hÀr kan hon tanka hem till sin PCDu borde vÀl kunna dela dem genom icloud till henne med. Hon kan ju skapa en icloud adress om det behövs, logga in online och ladda ner de bilder hon vill ha?
Jag gick frĂ„n en XS till 12 mini och Ă€ven jag tycker att 5G Ă€r ett stort +. Ăven bĂ€ttre kamera. Dock kan jag Ă„ngra att jag inte tog en vanlig 12:a och inte minin. Tycker att skĂ€rmen Ă€r pĂ„ grĂ€nsen till för liten.Har en iPhone X i dagslĂ€get som jag funderar pĂ„ att byta ut.
I era ögon, Àr iPhone 12 mini en uppgradering frÄn min nuvarande telefon?
Vad jag förstÄr verkar 5G vara ett stort +...