Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller det här avsnittet: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Wig_MasterHaha, påminner mig om Seinfeld-avsnittet med kemtvätten som "lånade" kundernas kläder.
Det sagt, om detta stämmer, är det riktigt dålig stil tycker jag och hade för mig varit oacceptabelt beteende.
Det håller jag verkligen med dig om.Tror många testar klockan. Bilservice/cykelservice så tas det ofta en sväng. Är väl instagramgrejen som blir lite skum. Men skriver man ut tydligt att det är en kunds klocka som testas under service så är det mer OK och respektfullt. Vet dock inte hur det har gått till i detta fallet.
Har du hört av dig till urmakaren?Haller med er. Klockan ar en Longines. Vantar lite med att uppge urmakaren.
//Johan
Absolut inte.
Är som om bilfirman skulle ta en privat sväng med en bil som är inne för service.
Testa funktionen behöver man inte göra på stan.
OT men Härligt med hästhoppning! Hade velat varit där.
Du måste skämta? Använder han en kunds klocka av ett märke han är återförsäljare för?Har snackat med urmakaren nu. Han bad om ursakt och lovade att den var i samma skick som nar jag lamnade in den. Jag fick ett klockmagasin fran vederborande som skickas med posten hem. Det var den bilden som postades har ovan.
//Johan
Har snackat med urmakaren nu. Han bad om ursakt och lovade att den var i samma skick som nar jag lamnade in den. Jag fick ett klockmagasin fran vederborande som skickas med posten hem. Det var den bilden som postades har ovan.
//Johan
Hoppas verkligen att du får god kompensation under lååång tid framöver, för detta är ju mycket allvarligt...Har snackat med urmakaren nu. Han bad om ursakt och lovade att den var i samma skick som nar jag lamnade in den. Jag fick ett klockmagasin fran vederborande som skickas med posten hem. Det var den bilden som postades har ovan.
//Johan
Erkände han att det var just ditt exemplar? Jälmers är väl AD för Longines så vad utesluter att det vara ett likadant ex från butiken?Har snackat med urmakaren nu. Han bad om ursakt och lovade att den var i samma skick som nar jag lamnade in den. Jag fick ett klockmagasin fran vederborande som skickas med posten hem. Det var den bilden som postades har ovan.
//Johan
Helt sjuk historia!
Tyvärr är det ju så att pga hans tidigare rykten köper de flesta denna historien vare sig den är sann eller ej, tråkigt för Jälmers att få mer skit om det inte är sant.Jälmers är ju förvisso en forumfavorit på senare tid, och då i negativ bemärkelse, men de är ju AD för Longines och även om det vore TS klocka på bilden (vilket är omöjligt att leda i bevis då det inte direkt är någon närbild med möjlighet att identifiera ett specifikt exemplar genom någon repa eller dylikt) så vore det ju lätt att förneka för urmakaren/butiken. Vilket väl Jälmers, som inte gjort sig känd för sin ärlighet i sina tidigare fadäser, väl då självklart också hade gjort ? En märklig och inte helt lättköpt historia.
Vänligen
Forumets undersköterska
Trollttråd?
Urmakaren står bredvid en Longinesrepresentant med en sprillans klocka som kom förra året...
Jälmers är ju förvisso en forumfavorit på senare tid, och då i negativ bemärkelse, men de är ju AD för Longines och även om det vore TS klocka på bilden (vilket är omöjligt att leda i bevis då det inte direkt är någon närbild med möjlighet att identifiera ett specifikt exemplar genom någon repa eller dylikt) så vore det ju lätt att förneka för urmautiken. Vilket väl Jälmers, som inte gjort sig känd för sin ärlighet i sina tidigare fadäser, väl då självklart också hade gjort ? TS presenterar en märklig och inte helt lättköpt historia.
Vänligen
Forumets undersköterska
Pinga @Rastborg istället...
Må så vara men än en gång, vad bevisar till 100% att det är just TS's exemplar? Jälmers är som sagt AD och syntes dessutom tillsammans med en Longines-representant så det kan ju vara en annan klocka. Jag tar ingens parti utan vill bara undvika att orättvis skitkastning.
Här är klockan i en bättre bild.