ROO är definitivt en bankrånarklocka. Behöver inte vara negativt men ser man ut som mig, liten och vanilj, hade jag nog hållt ner på bankrånarattributen. Eller maxat med is och ädelmetall.Är alla AP-bärare gangsters? Det hade jag helt missat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ROO är definitivt en bankrånarklocka. Behöver inte vara negativt men ser man ut som mig, liten och vanilj, hade jag nog hållt ner på bankrånarattributen. Eller maxat med is och ädelmetall.Är alla AP-bärare gangsters? Det hade jag helt missat
ROO är definitivt en bankrånarklocka. Behöver inte vara negativt men ser man ut som mig, liten och vanilj, hade jag nog hållt ner på bankrånarattributen. Eller maxat med is och ädelmetall.
ROO är definitivt en bankrånarklocka. Behöver inte vara negativt men ser man ut som mig, liten och vanilj, hade jag nog hållt ner på bankrånarattributen. Eller maxat med is och ädelmetall.
Instämmer. Det finns mängder av gräsliga ROO, men de mer klassiska modellerna är väldigt fina tycker jag. För övrigt så tror jag att det finns fler gangsters med Rolex .Finns nog en del människor med tvivelaktig bakgrund som bär ROO. Men vissa modeller av ROO är helt fantastiska. Det kan man inte komma ifrån. Inte en klocka för alla dock.
Klassiker! ROO i sitt rätta jag.
Vilka AP har @Nymans Ur 1851 på besök nu?
Fan och det är bara denna vecka?En hel rad av årets släpp på SIHH.
Fan och det är bara denna vecka?
Eller GP?Instämmer. Det finns mängder av gräsliga ROO, men de mer klassiska modellerna är väldigt fina tycker jag. För övrigt så tror jag att det finns fler gangsters med Rolex .
Grattis !Nu kan även jag posta befogat i denna tråd
Senaste nyförvärvet. 15189st:
Tack!Grattis !
Har själv varit ute efter den modellen.
Då vet du vem som har första tjing när du går i säljtankar!Tack!
Den är härlig faktiskt, mycket bättre i verkligheten än på bild. Är toknöjd
Det lär dröja Men absolut!Då vet du vem som har första tjing när du går i säljtankar!
Klart ja får köpa den inför sommarnDet lär dröja Men absolut!
Blir inget med detKlart ja får köpa den inför sommarn
Va??? Du och @steffe kunde ju haft galen budgivning på den!!Då vet du vem som har första tjing när du går i säljtankar!
AP jag kollar på varje gång jag är på stan (LuxuryWatches) "bara" 700k...
Nytt in! 26120st har jag för mig att referensen är, dvs en Royal Oak Dualtime. Svårt att få till en bra bild på den ljusa tavlan.
Grattis
Kool! GrattisNytt in! 26120st har jag för mig att referensen är, dvs en Royal Oak Dualtime. Svårt att få till en bra bild på den ljusa tavlan.