Det är koolt att betala premiumHåller med, priset är galet i sig. Men antar att det måste matcha övrig prissättning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är koolt att betala premiumHåller med, priset är galet i sig. Men antar att det måste matcha övrig prissättning
När jag köpte mina AP-gummin på Nymans förra våren kostade de 3900kr/st. Så ett kroko lär väl kosta en hel del mer. Ska du ha hornback blir det väl femsiffrigt bara för bandet. Viklås på detta så är vi troligen över 20k.Någon som har koll vad det skulle kosta mig att få på ett croco med viklås på min 26320?
Glöm inte att du behöver 4 ”plottar” också då dem du har nu är integrerade i länken. Dessa går loss på ett gäng tusenlappar också. Måste varna om du överväger att köpa dessa på eBay och t.om c24 när det gäller att köpa AP spännen och armband. Har spenderat månader av research på hur man undviker att bli lurad så om någon är intresserad delar jag gärna vad jag kom fram till.Någon som har koll vad det skulle kosta mig att få på ett croco med viklås på min 26320?
Någon som vet vad ett vitt gummi till en 15710 kostar? Är det Nymans som gäller eller kan man handla billigare på annat ställe?
Flera år sedan jag köpte men då var Nymans mer än dubbelt så dyra jämfört med andra återförsäljare i Europa. Kolla med AP butiken i Milano, de var väldigt hjälpsamma och skickade snabbt.Någon som vet vad ett vitt gummi till en 15710 kostar? Är det Nymans som gäller eller kan man handla billigare på annat ställe?
Flera år sedan jag köpte men då var Nymans mer än dubbelt så dyra jämfört med andra återförsäljare i Europa. Kolla med AP butiken i Milano, de var väldigt hjälpsamma och skickade snabbt.
Köpt två gummiband till diver senaste året. Senast gav jag 250 euro för i AP boutiquen i Milano. De hade ingen hemma men budade hem ett till dagen efter från venedig-butiken. Gå in med en boutique only-klocka och man får bra service...Någon som vet vad ett vitt gummi till en 15710 kostar? Är det Nymans som gäller eller kan man handla billigare på annat ställe?
Köpt två gummiband till diver senaste året. Senast gav jag 250 euro för i AP boutiquen i Milano. De hade ingen hemma men budade hem ett till dagen efter från venedig-butiken. Gå in med en boutique only-klocka och man får bra service...
Servicen är kanske alltid är på den nivån, jag drar förutfattade slutsatser. Jag och mitt sällskap gick in för att jag ville köpa ett gummiband vilket tyvärr de inte hade. Vi satte oss en stund för att jag ville att tjejen jag var med skulle prova frosted RO. Sagt och gjort, kvinnan som tog hand om oss noterade och kommenterade min ceramiska diver. Vi provade en del klockor och några minuter senare kom butikschefen fram till mig: "Sir, I spoken with the boutique in Venice, they have the strap in and they can courier deliver it here by tomorrow."Bra service får man även utan BO modell.
Servicen är kanske alltid är på den nivån, jag drar förutfattade slutsatser. Jag och mitt sällskap gick in för att jag ville köpa ett gummiband vilket tyvärr de inte hade. Vi satte oss en stund för att jag ville att tjejen jag var med skulle prova frosted RO. Sagt och gjort, kvinnan som tog hand om oss noterade och kommenterade min ceramiska diver. Vi provade en del klockor och några minuter senare kom butikschefen fram till mig: "Sir, I spoken with the boutique in Venice, they have the strap in and they can courier deliver it here by tomorrow."
Är vanliga 15710 BO?
Nej, jag hade min 15707 på migÄr vanliga 15710 BO?
Nej, jag hade min 15707 på mig
Nej, jag hade min 15707 på mig
Tillverkas den fortfarande? Om inte, har någon annat ersatt den?
Sant, det gäller flera boutique only-modeller. Jag vet flera boutique-modeller som sålts via Nymans och jag misstänker att du också känner till dem.Som var ”botuinqe” only. Men när den släpptes så dök de upp BO modeller hos vanliga retailrers med, vilket de gör än. Men i mindre grad.
Sant, det gäller flera boutique only-modeller. Jag vet flera boutique-modeller som sålts via Nymans och jag misstänker att du också känner till dem.
Vi har den nya 15711IO ocksåNej. Senaste exotiska RO Divern var QE cup versionen.
Vi har den nya 15711IO också
Så vacker att ögonen tåras och linserna åker ur.
Gummiband till 15202st. Går det?
Lite googlande och jag hittade en 15202st på alligator och en på gummi.Gummiband till 15202st. Går det?