Vad är den lilla med röd visare till för? Är det för natt eller dag?Nytt in! 26120st har jag för mig att referensen är, dvs en Royal Oak Dualtime. Svårt att få till en bra bild på den ljusa tavlan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är den lilla med röd visare till för? Är det för natt eller dag?Nytt in! 26120st har jag för mig att referensen är, dvs en Royal Oak Dualtime. Svårt att få till en bra bild på den ljusa tavlan.
Vad är den lilla med röd visare till för? Är det för natt eller dag?
Då får du köpa en klocka med honeycomb ist, om du nu inte redan har det!Viktigt att strukturen i tavlan matchar den i skjortan...
Så läckra!!!Var inom Nymans och testade lite AP
Väldigt tyst i denna tråden!
Vilken storlek föredrar AP ägaren?
39mm VS 41mm
Jag har inte testat en 39mm än men det kommer antagligen snart tror dom flesta föredrar 39mm
Jag har inte testat en 39mm än men det kommer antagligen snart tror dom flesta föredrar 39mm
36mmVäldigt tyst i denna tråden!
Vilken storlek föredrar AP ägaren?
39mm VS 41mm
Grymt! Ja verkligen bra idéJag har ju två AP i 39mm så vi får allt se till så att du får testa.
Grymt! Ja verkligen bra idé
Japp 41mmJag skulle gärna prova din ROC. För visst är den 41 mm?
Japp 41mm
Absolut går att ordna lite när som
Kul med nytt, grattis! Är det samma urverk som sitter i din 26120st som i en Vacheron Constantin Overseas Dual Time?Nytt in! 26120st har jag för mig att referensen är, dvs en Royal Oak Dualtime. Svårt att få till en bra bild på den ljusa tavlan.
Kul med nytt, grattis! Är det samma urverk som sitter i din 26120st som i en Vacheron Constantin Overseas Dual Time?
Tillbaka i denna tråd med en ny sommarklocka som ska testas
Edit: bättre bild än ovan toalettbild
Han(Tony) har Ca: 300k vinstmarginal på den. Den tillhörde en släktings vän tidigare.AP jag kollar på varje gång jag är på stan (LuxuryWatches) "bara" 700k...
Är väl inte så konstigt?Han(Tony) har Ca: 300k vinstmarginal på den. Den tillhörde en släktings vän tidigare.
Inte alls! Tyckte bara det var intressant.Är väl inte så konstigt?
Jag har ju två AP i 39mm så vi får allt se till så att du får testa.
Grymt! Ja verkligen bra idé
Dags för AP-GTG i Göteborg snart? 36mm kan jag bidra med!Jag skulle gärna prova din ROC. För visst är den 41 mm?