• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Dags för AP-GTG i Göteborg snart? :) 36mm kan jag bidra med!
52A323C8-7138-46E1-8208-9E3703FE2E03.jpeg

Sålde precis en AP men jag har ju en till så det låter som en bra idé. :)

Söker lite expertis gällande en klocka då jag är sugen på AP fick information om att denna har polerats av säljaren.
Är det en schysst polering eller vad säger ni?

Messaging1526302767177.jpg
Messaging1526302760422.jpg
Messaging1526302755785.jpg

Senast ändrad:
Går väl ett tag men hade inte rekommenderat det då det inte är några riktiga sportur. Verken är inte speciellt robusta.
Får se hur länge min håller ihop då. Jag gör allt med den. Men jag är sån som inte kan låta bli att använda nått som jag betalat mycke för :) varför låta dom ligga åt nån annan tänker min hjärna.

När jag hämtade min Ro så kom det på tal om vatten och badande, han rekommenderade då att inte bada med den som jag brukade med min Rolex. Han sa att det har hänt att han har fått in relativt nya som har blivit vattenfyllda, inte just 400 men andra. Men samtidigt så berätta han att han hade tryck provat en till 100m utan problem.
Man får helt enkelt hålla sig till duschen.
När det ändå va på tapeten vad man kunde göra och inte göra med ro.

När jag hämtade min Ro så kom det på tal om vatten och badande, han rekommenderade då att inte bada med den som jag brukade med min Rolex. Han sa att det har hänt att han har fått in relativt nya som har blivit vattenfyllda, inte just 400 men andra. Men samtidigt så berätta han att han hade tryck provat en till 100m utan problem.
Man får helt enkelt hålla sig till duschen.
När det ändå va på tapeten vad man kunde göra och inte göra med ro.
Hade isf gjort tvärt om, skippat duschen där du ändå bara smutsar ner uret och istället badat med den. Ur läcker oftast vid lågt tryck/djup.

Tillbaka
Topp