• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

32809407_168427653824620_9189193971308429312_n.jpg

https://www.instagram.com/p/BjGlZKJHRbF/

Tar du en av varje eller?

:)

Kan det kanske vara för att du dykt upp i var och varannan tråd senaste månaden med massa långa, jävla jiddriga inlägg som alltid innehåller 17 ord i VERSALER och sen alltid avslutas med det där osköna försöket att framstå som civiliserad ”Mvh Roffe”

Eller så kanske det bara är jag som vaknat på fel sida idag.
Ja, jag vill juh naturligtvis inte jiddra, Ang att inläggen kan vara/är långa kan kanske bero på att jag är dålig på att uttrycka mig tydligt i korta drag? Ang orden i versaler, så är det faktiskt oftast plattan jag skriver på som väljer det stavningssättet, jag missar att det har autokorrigerats.

I de fall jag väljer att använda versaler, som i inlägget ovan där jag blir ombedd att backa upp åsikter med erfarenheter. Så tkr jag att ordet ÅSIKTER har fullbrelevans att skrivas i versaler.

Men jag försöker inte framstå som civiliserad, jag är fullt medveten om att det varken gör till eller från. Hur jag avslutar mina inlägg är pga gammal vana. INTE för att jag är en pseudointelkektuell 20åring under mitt första studieår på universitetet.

Watch you on the flipside, /Gilles de Rais.

Kan det kanske vara för att du dykt upp i var och varannan tråd senaste månaden med massa långa, jävla jiddriga inlägg som alltid innehåller 17 ord i VERSALER och sen alltid avslutas med det där osköna försöket att framstå som civiliserad ”Mvh Roffe”

Eller så kanske det bara är jag som vaknat på fel sida idag.
+ 1 på den

Känns som du väldigt ofta glider ifrån ämnet eller trådens rubrik och gärna ska förklara dig på alla plan. Vilket relaterar till att man får skrolla halva sida för att komma tillbaka till ämnet eller bara för att komma förbi ditt inlägg, för att det väldigt ofta är på dryga 5000+ ord.
Visst, jag står för det. Jag kan mkt väl glida från ämnet, vilket inte är helt i linje med tråden i fråga. Tex som i just det här inlägget, i just den här tråden!
Men ofta handlar det om att jag svarar på vad andra skriver, så diskussionen blir för topic, som nu.
Och ofta handlar det om de här pojkarna, göteborgaren och resten av gänget från Camomilla stad som verkar smått besatta eller kära eller vad det nu beror på, som snokar reda på varenda inlägg jag skriver och sen kliver in i tråden med trollerilåda de fick i julas.
När de hävdar en massa osanna tråkiga saker så känns det som om jag ibland vill förklara att det exempel är OMÖJLIGT att lägga ut bilder på en klocka, för att bevisa att du står i kö på den. (Eftersom att jag såklart inte har klockan än). Men när det låter "han säger sig stå i kö på ×××, men några bilder här han aldrig lagt upp", hur svarar man på det?

Men absolut, mina inlägg kan ibland bli långa, och även glida ifrån topic.
Men i många fall beror det på att både Måns Bill och bull samtidigt hugger från varsitt håll. Som nu senast var det någon som faktiskt klagade på att jag avslutade mina inlägg med "mvh Roffe "

Men skit samma. Tack för att du framförde din kritik utan trollande och skitkastande.

Abc Roffe

Känns som du väldigt ofta glider ifrån ämnet eller trådens rubrik och gärna ska förklara dig på alla plan. Vilket relaterar till att man får skrolla halva sida för att komma tillbaka till ämnet eller bara för att komma förbi ditt inlägg, för att det väldigt ofta är på dryga 5000+ ord.
Själv har jag valt att använda funktionen ignorera vilket har gjort flera av de mest aktiva trådarna betydligt mer behagliga.

Tillbaka
Topp