Tar du en av varje eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är en enkel man, kan nöja mig med den i mittenTar du en av varje eller?
Det hoppas jag med!Hoppas det är bilden som får den att se konstig ut.
Det hoppas jag med!
Den ser polerad ut eller hur?
Hade skrivit en fråga över bilden men tog bort det sen. Ska titta på den imorgon
Nyservad komplett med allt från 2006Ibland luras bilderna och jag är ingen expert. Lägg gärna upp fler bilder om du kan.
Nyservad komplett med allt från 2006
Inte bestämt mig än . Kanske blir en ny med vit tavla istället.Sweet, grattis
Galet Snygg! Kör!!!Nyservad komplett med allt från 2006
Nyservad komplett med allt från 2006
Hmm, vad är det som får dig att tveka?Inte bestämt mig än . Kanske blir en ny med vit tavla istället.
Jag är en enkel man, kan nöja mig med den i mitten
Ja, jag vill juh naturligtvis inte jiddra, Ang att inläggen kan vara/är långa kan kanske bero på att jag är dålig på att uttrycka mig tydligt i korta drag? Ang orden i versaler, så är det faktiskt oftast plattan jag skriver på som väljer det stavningssättet, jag missar att det har autokorrigerats.Kan det kanske vara för att du dykt upp i var och varannan tråd senaste månaden med massa långa, jävla jiddriga inlägg som alltid innehåller 17 ord i VERSALER och sen alltid avslutas med det där osköna försöket att framstå som civiliserad ”Mvh Roffe”
Eller så kanske det bara är jag som vaknat på fel sida idag.
+ 1 på denKan det kanske vara för att du dykt upp i var och varannan tråd senaste månaden med massa långa, jävla jiddriga inlägg som alltid innehåller 17 ord i VERSALER och sen alltid avslutas med det där osköna försöket att framstå som civiliserad ”Mvh Roffe”
Eller så kanske det bara är jag som vaknat på fel sida idag.
Berätta lite, vad stör dig?+ 1 på den
Känns som du väldigt ofta glider ifrån ämnet eller trådens rubrik och gärna ska förklara dig på alla plan. Vilket relaterar till att man får skrolla halva sida för att komma tillbaka till ämnet eller bara för att komma förbi ditt inlägg, för att det väldigt ofta är på dryga 5000+ ord.Berätta lite, vad stör dig?
Visst, jag står för det. Jag kan mkt väl glida från ämnet, vilket inte är helt i linje med tråden i fråga. Tex som i just det här inlägget, i just den här tråden!Känns som du väldigt ofta glider ifrån ämnet eller trådens rubrik och gärna ska förklara dig på alla plan. Vilket relaterar till att man får skrolla halva sida för att komma tillbaka till ämnet eller bara för att komma förbi ditt inlägg, för att det väldigt ofta är på dryga 5000+ ord.
Själv har jag valt att använda funktionen ignorera vilket har gjort flera av de mest aktiva trådarna betydligt mer behagliga.Känns som du väldigt ofta glider ifrån ämnet eller trådens rubrik och gärna ska förklara dig på alla plan. Vilket relaterar till att man får skrolla halva sida för att komma tillbaka till ämnet eller bara för att komma förbi ditt inlägg, för att det väldigt ofta är på dryga 5000+ ord.
Den är mkt bra.Trodde jag kom till en tråd om AP..
Kastar en in Internetbild så att det framgent kan hållas topic.
Är den snygg, ful eller fulsnygg?
Den är grym!Trodde jag kom till en tråd om AP..
Mycket snygg!Trodde jag kom till en tråd om AP..
Trodde jag kom till en tråd om AP..
Tänk dig den i solnedgångsljus...Trodde jag kom till en tråd om AP..