Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde jag kom till en tråd om AP..
Kastar en in Internetbild så att det framgent kan hållas topic.
Är den snygg, ful eller fulsnygg?
Jag tycker dom är skit coola. Har tyvärr inte provat någon än. Blingit på ett lite diskretare sätt än diamanter. Undrar på hur känsliga dom är, hur kommer dom att bli med lite repor och små dings.Trodde jag kom till en tråd om AP..
Fulsnygg!Trodde jag kom till en tråd om AP..
Fantastisk. Är det svart eller blå tavla?Trodde jag kom till en tråd om AP..
Den är blå, precis som sig börFantastisk. Är det svart eller blå tavla?
/B
Den är blå, precis som sig bör
Trodde jag kom till en tråd om AP..
Frosted gold kallades det om jag inte misstar mig? Tycker materialet samt framställning av själva klockan är riktigt snyggt.Trodde jag kom till en tråd om AP..
Undra hur den ser ut efter 1 år baraFrosted gold kallades det om jag inte misstar mig? Tycker materialet samt framställning av själva klockan är riktigt snyggt.
https://instagram.com/p/BZRRRH3Ahao/
Har de "strösslat" klocka/länk med något? Det ser så ut, och att det hamnat lite strössel utanför på den blanka kanten på länken.Frosted gold kallades det om jag inte misstar mig? Tycker materialet samt framställning av själva klockan är riktigt snyggt.
https://instagram.com/p/BZRRRH3Ahao/
Japp, finns 200 ex att tillgå enligt hemsidan. Finns nog en risk att det blir dyrt!Ja, ser ju så ut, men inte sett den kombinationen av frost och blå tavla förut. Å andra sidan inte vågat titta runt eftersom det riskerar att bli dyrt för mig.
/B
Haha ja men dåså då blir dom snyggare med tiden
Gissar på såhär
Antagligen bättre än en vanlig borstad är min gissning.Undra hur den ser ut efter 1 år bara
TestaUndra hur den ser ut efter 1 år bara
Ska blir intressant att se en begagnad om något år. Mycket möjligt att det är som du sägerAntagligen bättre än en vanlig borstad är min gissning.
Från hodinkee:Har de "strösslat" klocka/länk med något? Det ser så ut, och att det hamnat lite strössel utanför på den blanka kanten på länken.
This process is call the Florentine Technique and it involves a diamond-tipped, needle-like tool that hammers into the surface of gold, creating tiny facets. This allows for an almost diamond-like appearance that shimmers and is rough to the touch.
Har de "strösslat" klocka/länk med något? Det ser så ut, och att det hamnat lite strössel utanför på den blanka kanten på länken.
Över 500k har jag för migNågon som hört något om pris på dom där?
Tack! Jag sänker ljudet!
Orkar du med bakgrundsmusiken finns det en video här!
Äsch, du har la en njure över?Haha aa iof
Skulle va grymt att lägga handen på en!
Men det kan jag nog glömma
Perfekta klockan när man har gäster över och ska bjuda på tyffelpasta, vem behöver ett tryffeljärn när man kan använda klockan istället.Från hodinkee:
Citerar mig själv. Finns några ute för runt 550kÖver 500k har jag för mig
Tryffel eller bara lite parmesan. Länken har ju två delarPerfekta klockan när man har gäster över och ska bjuda på tyffelpasta, vem behöver ett tryffeljärn när man kan använda klockan istället.
Eller bittermandel beroende på ens relation till gästernaTryffel eller bara lite parmesan. Länken har ju två delar