• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

new ap2.jpg

:cigar::cigar::cigar:

Tack :D
Jag var först lite skeptisk till storleken. Haft 15300 tidigare, men tycker att denna är grym! Tror du kommer bli nöjd ;)
Det tror jag med :) tyckte den var riktigt bra i storlek när jag testade, tycker det ska vara lit närvaro :) provade 15202 jumbo också och det kändes faktiskt mer rätt med 15400 för mig :D

Så skönt att vila ögonen på din när man sett de andra förvrängda bankrånarreferenserna.

Om du tänker efter lite så är ordet bankrånarklocka obsolet. Bankerna har inga kontanter längre så ingen rånar banker. Tror snarare du tänker kokainsmugglarklocka. Sen trodde jag att du tyckte att alla AP var för gangsters. :)

Om du tänker efter lite så är ordet bankrånarklocka obsolet. Bankerna har inga kontanter längre så ingen rånar banker. Tror snarare du tänker kokainsmugglarklocka. Sen trodde jag att du tyckte att alla AP var för gangsters. :)
Nej då, ägt två RO. Tyvärr är Jumbon för stor för mig och de flesta andra men med dagens prisläge spelar det iofs ingen roll för mig, ändå inte intressant.

Tycker de nya uppblåsta RO är bankrånarklockor, har tappat den ursprungliga elegansen. Bankrånarklockor anspelar ju på att de tilltalar en ny kundgrupp än den ursprungliga enligt mig.
Helvete vilken linje det går mellan att köa för att köpa BLNR/Hulk/Daytona och att köpa t.ex AP 15400.

Tack! :) Är lite sugen på någon äldre och lite mindre (36mm) RO i gulguld.
Min bror klippte den i 36 mm som såldes på kaplans för ett tag sedan, riktigt tuff. Du har/har haft ännu värre grejer men det känns lite speciellt att ta på sig en ädelmetallsboett som är så välarbetad och tung. Blev avundsjuk på den själv. Tjatat om det förr men tycker 39 mm blev lite stort på RO, 36 sitter bättre enligt mig. Och själv fungerar 33 mm finfint. Skulle köpt en 33 mm i helguld när de var billigare...

Är det bara jag som stör mig på kortsidan av sekundvisaren på 15300 (och andra med samma stil)?

Tillbaka
Topp