Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara använda mobilen, eller skriva ner storleken på bilden. Det problemet har jag ändast när jag fotar med min system kamera.Nytillskottet, känns fantastiskt att köra AP igen
......
Bilden för stor för att ladda upp ?
Grattis snart min tur !
TackGrattis snart min tur !
Det tror jag med tyckte den var riktigt bra i storlek när jag testade, tycker det ska vara lit närvaro provade 15202 jumbo också och det kändes faktiskt mer rätt med 15400 för migTack
Jag var först lite skeptisk till storleken. Haft 15300 tidigare, men tycker att denna är grym! Tror du kommer bli nöjd
Nytillskottet, känns fantastiskt att köra AP igen
......
Bilden för stor för att ladda upp ?
då borde de ju gått problemfritt det är en 15450!Ja gränsen går vid 39mm på AP.
då borde de ju gått problemfritt det är en 15450!
Nej, som sagt är jag imponerad av hur den bärs! Väldigt nöjdDär ser man. My bad! Inte så ofta man ser den referensen.
15202 här
Där ser man. My bad! Inte så ofta man ser den referensen.
15202 här
Så skönt att vila ögonen på din när man sett de andra förvrängda bankrånarreferenserna.Där ser man. My bad! Inte så ofta man ser den referensen.
15202 här
Så skönt att vila ögonen på din när man sett de andra förvrängda bankrånarreferenserna.
Nej då, ägt två RO. Tyvärr är Jumbon för stor för mig och de flesta andra men med dagens prisläge spelar det iofs ingen roll för mig, ändå inte intressant.Om du tänker efter lite så är ordet bankrånarklocka obsolet. Bankerna har inga kontanter längre så ingen rånar banker. Tror snarare du tänker kokainsmugglarklocka. Sen trodde jag att du tyckte att alla AP var för gangsters.
Kokainsmugglarklocka är helt klart en ny värdig definition.Om du tänker efter lite så är ordet bankrånarklocka obsolet. Bankerna har inga kontanter längre så ingen rånar banker. Tror snarare du tänker kokainsmugglarklocka. Sen trodde jag att du tyckte att alla AP var för gangsters.
Kokainsmugglarklocka är helt klart en ny värdig definition.
Är väl bara ROO?Vi måste staka ut om det bara gäller ROO eller även RO.
Nej då, ägt två RO. Tyvärr är Jumbon för stor för mig och de flesta andra men med dagens prisläge spelar det iofs ingen roll för mig, ändå inte intressant.
Så skönt att vila ögonen på din när man sett de andra förvrängda bankrånarreferenserna.
Tycker de nya uppblåsta RO är bankrånarklockor, har tappat den ursprungliga elegansen. Bankrånarklockor anspelar ju på att de tilltalar en ny kundgrupp än den ursprungliga enligt mig.Är väl bara ROO?
Helvete vilken linje det går mellan att köa för att köpa BLNR/Hulk/Daytona och att köpa t.ex AP 15400.Tycker de nya uppblåsta RO är bankrånarklockor, har tappat den ursprungliga elegansen. Bankrånarklockor anspelar ju på att de tilltalar en ny kundgrupp än den ursprungliga enligt mig.
Min bror klippte den i 36 mm som såldes på kaplans för ett tag sedan, riktigt tuff. Du har/har haft ännu värre grejer men det känns lite speciellt att ta på sig en ädelmetallsboett som är så välarbetad och tung. Blev avundsjuk på den själv. Tjatat om det förr men tycker 39 mm blev lite stort på RO, 36 sitter bättre enligt mig. Och själv fungerar 33 mm finfint. Skulle köpt en 33 mm i helguld när de var billigare...Tack! Är lite sugen på någon äldre och lite mindre (36mm) RO i gulguld.
Den är riktigt mumsig, synd bara att AP bärs så vansinnigt stort för mina handleder
Ja, bara du.Är det bara jag som stör mig på kortsidan av sekundvisaren på 15300 (och andra med samma stil)?
Inte orimligt.Är det bara jag som stör mig på kortsidan av sekundvisaren på 15300 (och andra med samma stil)?