Aj vad spännet ser ut att sitta snett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aj vad spännet ser ut att sitta snett?
ligger helt på ena sidan. Dock förvånansvärt bekvämt.Aj vad spännet ser ut att sitta snett?
Tur det, är bandet gjort för bygelspänne?ligger helt på ena sidan. Dock förvånansvärt bekvämt.
Nix, its AP brotha. Sitter där det ska!Tur det, är bandet gjort för bygelspänne?
Sitter som sagt förvånansvärt bra på handleden.Mycket vackert spänne.
Kanske inte det mest praktiska men det är en annan sak.
Fast längden är för bygelspänne eller dubbelvikt viklås. Inte enkelvikt viklås då bladen hamnar snett. Men jag vet att detta är ett känt fel, udda dock i denna prisklass.Nix, its AP brotha. Sitter där det ska!
Fast längden är för bygelspänne eller dubbelvikt viklås. Inte enkelvikt viklås då bladen hamnar snett. Men jag vet att detta är ett känt fel, udda dock i denna prisklass.
Fantastiskt fin!Man är bra nöjd med nya pjäsen!
Behåll på ett tag till. Tills du är riktigt spyless, sen byter du15710ST. Velar lite om det är dags för att slänga på det svarta gummit... neongrönt är ju roligare
Tror jag följer det rådetBehåll på ett tag till. Tills du är riktigt spyless, sen byter du
Brukar det finnas koppling mellan ergonomi och prisklass? För mångas handleder kan det bli obekvämt men ALLA RO från sjuttitalet (oavsett länk eller band) fram till bara för några år sedan hade enkelvikt viklås som för de flesta var omöjliga att "centrera".Fast längden är för bygelspänne eller dubbelvikt viklås. Inte enkelvikt viklås då bladen hamnar snett. Men jag vet att detta är ett känt fel, udda dock i denna prisklass.
Med ökad prislapp finns det utrymme för att inte stressa fram en produkt samt att faktiskt kunna lägga pengar på tekniska lösningar. Mina ROs som iofs inte var såå gamla fick jag att sitta fint på min 155 mm handled. Enkelvikt är inga problem i sig. Hur det nu är relevant för längden på ett nytt skinnband.Brukar det finnas koppling mellan ergonomi och prisklass? För mångas handleder kan det bli obekvämt men ALLA RO från sjuttitalet (oavsett länk eller band) fram till bara för några år sedan hade enkelvikt viklås som för de flesta var omöjliga att "centrera".
Kommer på grund av lite oförutsedda kostnader på annat håll eventuellt behöva kränga av klockan. Jävligt trist, men thats life.
Segt, vad har den för mått lugg till lugg?Kommer på grund av lite oförutsedda kostnader på annat håll eventuellt behöva kränga av klockan. Jävligt trist, men thats life.
Om någon är intresserad så skicka gärna PM.
Segt som fan! Faktiskt ingen aning, inget att mäta med heller. @Tomas Eriksson Har du koll på detta?Segt, vad har den för mått lugg till ligg?
Ca 51mmSegt som fan! Faktiskt ingen aning, inget att mäta med heller. @Tomas Eriksson Har du koll på detta?
Dig kan man alltid lita på!Ca 51mm
Bra.Man är bra nöjd med nya pjäsen!
Snabba ryck! Den fick inte ens hänga med en vecka?Man är bra nöjd med nya pjäsen!
Tyvärr uppkommit lite förutsedda ekonomiska händelser. Hade gärna behållt klockan. Kanske blir så ändå om jag lyckas kränga av något annat. Tyvärr dock ganska nöjd med mina klockor just nu så vi får se vad jag hittar på!Snabba ryck! Den fick inte ens hänga med en vecka?
Jävligt bra, grattis! Sitter själv på 26320 och är min absoluta favorit klocka. Grattis igen!Kan inte vara annat än sjukt nöjd.
Om min tidigare klocka var en Batman så är detta Bruce Wayne