Alltså, många klockor åldras väl, men för mig personligen är en AP med lite ålder så j**la snygg! Tycker den passar i med alla märken/repor, vet inte varför tänker inte analysera det heller men I like.Tänk vad tidens tand kan te sig olika...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså, många klockor åldras väl, men för mig personligen är en AP med lite ålder så j**la snygg! Tycker den passar i med alla märken/repor, vet inte varför tänker inte analysera det heller men I like.Tänk vad tidens tand kan te sig olika...
Mycket bra!En trevlig dubbel med 15202 som kan pigga upp ibland
Citerar mig själv. Beställde ett så kan återkomma med recension senare.
Herre min skapare...En trevlig dubbel med 15202 som kan pigga upp ibland
Piggar upp oftare än så...En trevlig dubbel med 15202 som kan pigga upp ibland
Jag kvalificerar mig nog inte att tillhöra någon panel men från mig får det mer än godkänt! Perfekt alternativ till lädret!Sådär! Nu på ett brunt Rubber B. Första intrycket är väldigt positivt. Vad säger panelen?
Gillar!Sådär! Nu på ett brunt Rubber B. Första intrycket är väldigt positivt. Vad säger panelen?
Godkänt!Sådär! Nu på ett brunt Rubber B. Första intrycket är väldigt positivt. Vad säger panelen?
Varför är den så hemsk?
Tycker tavlan var riktigt ful till frostat guldVarför är den så hemsk?
Svårt att avgöra på en falsk bild.Tycker tavlan var riktigt ful till frostat guld
Hej
Finns det gummiband på lager till: 15400OR ?
Beställning?
Någon som vet
@Gold nymans Sthlm?
Vilket jävla monster!Hej Lördag
Sorry för jättesen citering, men vad är det för material? Blingad med diamanter eller ”kornigt” stål (vitguld?)? SkitcoolTrodde jag kom till en tråd om AP..
Kastar en in Internetbild så att det framgent kan hållas topic.
Är den snygg, ful eller fulsnygg?
Kallas frosted gold och framställs såhär,Sorry för jättesen citering, men vad är det för material? Blingad med diamanter eller ”kornigt” stål (vitguld?)? Skitcool