• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Äntligen är vi tillsammans igen efter service!
IMG_20191017_151847.jpg
Så bra den där! Hur lång tid tog det? Borde serva snart också...

Jag blev helt såld på den nya 15500 som ställdes ut med grå tavla.. Äntligen lyfter botten lite jämfört med den tidigare referensen (och i likhet med 15300 som jag mindes det när det begav sig).
Audemars är en av dom stora jag inte haft ännu och alltid suktat efter.. Förhoppningsvis inte så länge till :clown:

Jag blev helt såld på den nya 15500 som ställdes ut med grå tavla.. Äntligen lyfter botten lite jämfört med den tidigare referensen (och i likhet med 15300 som jag mindes det när det begav sig).
Audemars är en av dom stora jag inte haft ännu och alltid suktat efter.. Förhoppningsvis inte så länge till :clown:

Slå till ba! Men den är boutique om jag inte missminner mig?

Pratade lite med dem om vilken AD man bör skaffa en god relation till om man ska ha tillgång till modeller som är knepiga att få tag i. De svarade ”Geneve” alt. London.

Slå till ba! Men den är boutique om jag inte missminner mig?

Pratade lite med dem om vilken AD man bör skaffa en god relation till om man ska ha tillgång till modeller som är knepiga att få tag i. De svarade ”Geneve” alt. London.

15500st grå och svart är inte boutique exclusive (15500st blå är det dock).

Nej.. Ingen Boutique, extremt tveksamt om Nymans med syster butiker vill fronta klockor dom inte har chans att sälja själva.

Vi får se när den dyker upp!! :watching:

Nej.. Ingen Boutique, extremt tveksamt om Nymans med syster butiker vill fronta klockor dom inte har chans att sälja själva.

Vi får se när den dyker upp!! :watching:

De hade ett par boutique-modeller på watch out dock. Tror den jag postade är en sån tex. Tjejen sa uttryckligen att jag inte kan handla den på Nymans...

Har beställning på två 15450 med blå urtavla på två olika AP-butiker i Europa!! Justerade även från först en 15500 till 37mm! För mig med 16.7-17mm handled bär 41mm lite för stort för min smak!! Va inne och provade 37. 38 och 41mm nu i helgen och kände mig mer nöjd med mitt beslut!! Tycker själv en 37mm RO bär som min 40mm GMT!! De sa den kommer nog efter jul!! Ruskigt fina klockor och man ser verkligen fram emot leveransupplevelsen!!

Har beställning på två 15450 med blå urtavla på två olika AP-butiker i Europa!! Justerade även från först en 15500 till 37mm! För mig med 16.7-17mm handled bär 41mm lite för stort för min smak!! Va inne och provade 37. 38 och 41mm nu i helgen och kände mig mer nöjd med mitt beslut!! Tycker själv en 37mm RO bär som min 40mm GMT!! De sa den kommer nog efter jul!! Ruskigt fina klockor och man ser verkligen fram emot leveransupplevelsen!!
Kul!! Hoppas du får den snart!!

Tillbaka
Topp