Primaris
Basic
Va jag som va oklar!! Ska ringa till AD nästa vecka och fråga! Är inte gummit samma? Förstår att spännet också måste vara i Rosé.Ah trodde du hade stål.
Du kommer behöva motsvarande delar i rose samt bandet från 26320OR.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va jag som va oklar!! Ska ringa till AD nästa vecka och fråga! Är inte gummit samma? Förstår att spännet också måste vara i Rosé.Ah trodde du hade stål.
Du kommer behöva motsvarande delar i rose samt bandet från 26320OR.
Va jag som va oklar!! Ska ringa till AD nästa vecka och fråga! Är inte gummit samma? Förstår att spännet också måste vara i Rosé.
Mmm, jag har varit nära på att kolla några gånger när man ser en där skruvarna sitter fel, om de istället sitter som första sketchenTur att någon (på AP?) tänkte till angående skruvlinjeringen innan sketch och patent blev verklighet. Ser ju riktigt illa ut på fulskruvade modeller i jämförelse.
Här är delarna som behövs för att montera gummi på 15400ST
Lås: DP.0402.018.ST
Skruv: VI.254.066.ST
Hylsa: VI.253.056.ST
Plottar: PL.222.066.ST
Gummi: BR.403.753.002CA (standard längd)
Du vet inte priset för allt ovan?
Betalade 1580$ inkl sales tax och frakt mars 2019.
Själv är bäste dräng.Kanon, tack! Monterade du det sj eller betalade du typ Nymans?
Den ser fan helt ny ut!
Vet du om man måste köpa allt även om man köper en 15500OR med krokodilband? Tänker att det är skillnad på att byta till gummi från länk jämfört med krokodil till gummi!!Betalade 1580$ inkl sales tax och frakt mars 2019.
Vet du om man måste köpa allt även om man köper en 15500OR med krokodilband? Tänker att det är skillnad på att byta till gummi från länk jämfört med krokodil till gummi!!
RO chrono kommer för mig alltid vara den klockan jag förknippar dig med
den eviga favoriten!
#audemarspiguet
Det är ju skönare utan gummiVäldigt viktigt att man använder gummi
Det har du rätt iHaha, ja men det kan stå dig dyrt. Bättre att vara på den säkra sidan så behöver man inte vara så försiktig
Har börjat kolla lite på AP och funderar vad en 15500OR listar, någon som vet? Tänkte i så fall sätta gummi på den eftersom jag inte gillar läderband. Är det lika illa med AP som Rolex så det är ”kö” på allt?Har du modell med läder behövs ej alla delar. Osäker dock om referensen jag hade på gummi passar 15500OR
Har börjat kolla lite på AP och funderar vad en 15500OR listar, någon som vet? Tänkte i så fall sätta gummi på den eftersom jag inte gillar läderband. Är det lika illa med AP som Rolex så det är ”kö” på allt?
Mycket bra på gummiVäldigt viktigt att man använder gummi
Just den kombon jag kollar lite på, fast ingen vit tavla den ska helst vara svart.Mycket bra på gummi
Grym!! Är det en 15300??Väldigt viktigt att man använder gummi
15500OR med läderband listar 32 200 euro!!! Senaste butiken jag va inne i hade den en 15500 i rosé till salu, så har du tur så kan det finna någon i guld inne!!Har börjat kolla lite på AP och funderar vad en 15500OR listar, någon som vet? Tänkte i så fall sätta gummi på den eftersom jag inte gillar läderband. Är det lika illa med AP som Rolex så det är ”kö” på allt?
Yes. 15300orGrym!! Är det en 15300??
Hur kan jag ha missat denna?
https://www.hodinkee.com/articles/audemars-piguet-royal-oak-perpetual-calendar
Den sannolikt fetaste AP:n jag sett. Ren magi.